Ei liene tarvetta kun sinulla taitaa olla asiaan valmis vastaus?
Sinähän tässä tunnuit tietävän mitä kepu ja isännät tekee muun yhteiskunnan kiusaksi.
Ei liene tarvetta kun sinulla taitaa olla asiaan valmis vastaus?
Se on nimenomaan siinä mielessä mahdollista, että autokauppiaat maksavat alihintaa vaihtoautoista tällä hetkellä, että saisivat paikattua vero-alen aiheuttaman varaston arvonlaskun.En ihan ymmärrä miten tämä on mahdollista - ellei sitten vaihda täysin saman hintaiseen autoon? Jos auton hinta putoaa 10%, niin kyllähän 10% uudemmasta ja kalliimmasta autosta on enemmän kuin 10% vanhasta ja halvasta.
Sinähän tässä tunnuit tietävän mitä kepu ja isännät tekee muun yhteiskunnan kiusaksi.
Tuo linkin otsikkokin on jo huonosti muotoiltu, kun siinä lukee että: Autoverouudistus suosii saasteita.Tässä muuten linkki, missä kerrotaan totuus dieselien ympäristöystävällisyydestä. Ei kaikki ole aina niin kuin kerrotaan.
Artsi kirjoitti:Mitenkäs se sitten erotettaisiin se traktorin tankkiin laitettava polttoöljy ja lämmitykseen käytettävä?
Ketjun aihetta sivuten taitaa tämän verouudistuksen aiheuttamana meille eksyä yksi kappale diesel Minejä... Näyttääpi moisen vempeleen hinta putoavan jo järkeenkäypään luokkaan...
Kaitainen suorastaan hykertelee päätöksestäsi!
http://www.taloussanomat.fi/politiikka/2007/11/01/Dieselvero+j%E4i+autoilijan+kiusaksi/200727447/382
...ja toimii salamannopeasti!
http://www.taloussanomat.fi/energia...ui rajusti/200728511/382?rss=2i511/382?rss=2i
Sopii mielestäni hyvin tänne pitkien etäisyyksien ja harvaan asuttujen seutujen maahan.Dieselvero ei siksi ole rangaistusvero vaan helpotusvero. Maksamalla vuotuisen könttäsumman saa ostaa kevyemmin verotettua dieseliä mielin määrin. Ilman eri verotasojahan diesel ja bensa maksaisivat suunnilleen yhtä paljon.