Tikkurilan Automax (Autoasi-ketju) piti meidän A4 huolta.Osaako joku suositella järkevänhintaista autokorjaamoa Audi A3:n (vm. 2007) määräaikaishuollolle? Sijainti Vantaan Tammiston läheisyydessä.
Ihan vittuillakseni narrille ehdotan Focusta. :) Ei kun ihan aidosti itse ostaisin ensimmäisenä tuosta hintaluokasta ruosteettoman a-mallin focuksen esim sillä 1.6 100hp padalla. Ajoin tuollaisella neljä vuotta 2010-2014 ja ei oikeastaan mitään vikaa ja a-mallin focuksessa on edelleenkin paras ajotuntuma mitä halpoihin perheautoihin tulee kiitos hydraulisen ohjaustehostuksen ja kevyen korin.Ford Focusta myös on paljon tarjolla, mutta niistä taidan pitää näppini erossa. Ehdotelkaa!
Itse ostin v. 2000 uuden Primeran ja teetätin siihen Dinitrol -käsittelyn suht' uutena. Ajelin sillä vuoteen 2013 saakka, kunnes jakoketjun venyminen hajotti yhtä sun toista. Auto tuli laitettua kiertoon, koska remontin hinta olisi ollut aika suolainen verrattuna auton arvoon. Alusta oli kuitenkin tuosta Dinitrol -käsittelystä johtuen käytännössä ruosteeton. Jälkeenpäin tullut harmiteltua, että olisiko tuon esim. jossain ammattikoululla saanut laitettua kohtuuhinnalla kuntoon. Joka tapauksessa ilman tuota moottorin porsimista luultavasti ajelisin sillä vieläkin. Bensahan sille maistui, mutta muuten oli kyllä kohtuu huoleton peli.Jotenkin mulla oli juuri päinvastainen kuva kuin mitä kerroitte. Oletin, että Fordit ovat juuri niitä ruostekatiskoja ja Nissanit priimaa peltiä. No, yksilöitähän nuo tuon ikäset jo ovat, pitäähän ne syynätä. Kiitoksia ja lisää ehdotuksia otetaan vastaan!
Jos haluaa vähän ajetun vessan halvalla ja status ei paljoa paina, niin lada on valinta! (Mulle ei kelpaisi.)
Lada vaihtoautot - Nettiauto
Ostin joulukuussa kakkosautoksi 10 vuotta vanhan 119.000 kilometria ajetun Fiat Punton, josta jakohihna oli juuri vaihdettu, 1200 eurolla. Ihan kiva sillä on ollut ajella lähinnä kaupunkiajoa ja paljon ei kuluta sillloinkaan. Minusta autossa hinta-laatusuhde on kohdallaan.Joku parin-kolmen tonnin kakkosauto olisi kohta ostettava. Mitäs suosittelisitte?
IV-korimallin VW Golf on ainakin täällä hyväksi havaittu tuossa hintaluokassa.Joku parin-kolmen tonnin kakkosauto olisi kohta ostettava. Mitäs suosittelisitte? Ajoa tulisi arkisin töihin ja takaisin, eli 15km yhteensä päivässä, eipä sitten oikeastaan muuta. 4 ovea olisi oltava ja isofix olisi plussaa, mutta ei pakollinen. Kilsoja saisi olla about siellä 150tkm-200tkm välissä tai toki vähemmänkin jos osuu kohdilleen.
Anteeksi, mutta täytyy korjata: Typpipäästöjä.Insinööri keskittyy vääristelemään hiilipäästöjä
En usko että tästä maasta löytyy bilteemoja...Biltemasta saa kätevästi adaptereita tupakansytkäriin pikkurahalla.
Etusivu - BiltemaEn usko että tästä maasta löytyy bilteemoja...
Just joo, olen varmasti jo kotona ennen kuin Biltema toimittaa mitään tänne. Ja pointtihan oli se että saksalaiset eivät osaa varustaa autojaan oikein. Tupakansytytin autossa 2000-luvulla! Vitun paska Volkkari.
Mitä tällä ajat takaa? Mun kokemuksien perusteella kuluttajasuoja on laajempi ja ehdottomampi kuin liikkeiden antamat omat takuut. Olen täällä aiemminkin maininnut että mun käytettyjä autoja olen huollattanut kuluttajasuojan piikkiin yli 5000 eurolla ja en ole kaivannut mitään erillisiä maksullisia takuita.Ja tuo puolen vuoden takuu, jonka kuluttajansuoja takaa... toimittaja näyttää tietävän tuosta asiasta aika vähän.
Mitä tällä ajat takaa? Mun kokemuksien perusteella kuluttajasuoja on laajempi ja ehdottomampi kuin liikkeiden antamat omat takuut.