Eikös joku sanonut, että treenailee A-junnujen kanssa.Missä tämä Ameriikan-Apu-Austin harjoittelee, jos ei kerran ole joukkueen mukana? Aika paha on "mahtua" joukkueeseen, jos ei ensin pääse pelaamaan eikä lopulta tule jääaikaa edes treeneissä.
Eikös joku sanonut, että treenailee A-junnujen kanssa.
Ei ole eiliseltä. Noissa pätkissä on vielä vanhat treenipaidat, ja uudet on ollut käytössä jo useamman päivän.enkä nyt tarkkaan osaa sanoa miltä päivältä on (luulisin olevan eiliseltä)
niin siellä ainakin mielestäni otteessa jäätreeneistä luistelee mukana myös Smith.
Tämä fraasi lienee itsestään selvyys joka ainoalle kiekkoa seuraavalle tai pelaavalle ihmiselle. Myös minulle, enkä ole ikinä väittänyt että minua vituttaisi tai vihastuttaisi moinen asia. Mikäli omaat lukutaidon, huomaat myös ettei aiemmassa viestissäni mitään sen suuntaista lukenutkaan. Niinkun kirjoitin, haluaisin kuulla mistä kenkä oikeasti puristaa. Se että Smith ei muka mahtuisi kokoonpanoon pelillisten esitysten takia on paskapuhetta ja selvästikin tekosyy. Haluan painottaa että myöskään Pekka Rautakallio ei ole isompi kuin Pata.Kuten SK:n haastattelussa Rockyn pointti oli kukaan ei ole isompi kuin pata (tjsp) ja olen tästä samaa mieltä, jotain se voi vituttaa ja vihastuttaa, mutta näin sen asian pitää olla, jos Pori ja Ässät haluaa menestyä.
ööh, muka pelilliset syyt olivat isoin asia??
En jaksa ymmärtää, pelillisesti Smithin paikka olisi ollut Ässien pelaavassa kokoonpanossa.
En jaksa ymmärtää, pelillisesti Smithin paikka olisi ollut Ässien pelaavassa kokoonpanossa.
Saneltu vaan suoraan SK:n toimittajalle hieman sitä sun tätä. Eikös Rocky juuri kyseisin lehden sivuilla vaatinut leveää rosteria yms. Tämähän palvelee tosi paljon kaikkia. Oliko yksi olut tuoppi sitten syyllinen tähän lopputulokseen? Jos oli, syytän Päiviä.ööh, muka pelilliset syyt olivat isoin asia??