Paksuerkkari
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Mikä vika oli pentikäisen pelaamisessa tänään? Hoiti minun silmissä kaikki tehtävänsä niin kuin piti. Puolusti, tappeli ja ampu maalille. En huomannut sen kummempia hazardeja tai virheitä
Tämä on huolestuttavaa. Pentiläisen tasoisen pelaajan ei pitäisi koskaan pelata tuommosia minuutteja Kärpissä. Edelleen kyseenalaistan Spangin myynnin ja korvaamisen Atella.
Eiköhän se syy ole siinä että Pentikäinen on pelannut Ässissäkin.Kiinoistaisi tietää miksi Ässäpelaajat ja katsojat valitsivat kohteeksi juuri Aten? Vai onko siihen mitään erityistä syytä?
Jep, pari kautta Ässissä takana, eipä taida sen aikaisesta tiimistä olla mukana kuin korkeintaan Kiilholma ja Kuparinen. Mutta yleisö muistaa! :) Porin mukana oleva yleisö huuteli marraskuun pelissä Attea muutamissa hässäköissä ja pelaaja virnuili pelin jälkeen, että kiva kun muistetaan. En muista oliko viime pelissä jotain sytykettä takana tai jotain muuta taustalla..Kiinoistaisi tietää miksi Ässäpelaajat ja katsojat valitsivat kohteeksi juuri Aten? Vai onko siihen mitään erityistä syytä?
Itse näkisin, että Ronkainen jne korvaavat Spangin.Tämä on huolestuttavaa. Pentiläisen tasoisen pelaajan ei pitäisi koskaan pelata tuommosia minuutteja Kärpissä. Edelleen kyseenalaistan Spangin myynnin ja korvaamisen Atella.
Mielestäni Pentikäinen on selkeästi Arskan korvaaja, kun ajattelee kokonaispakettia - Kokenut, vanhempi kotimainen pakki, jolla vahvaa pukukoppipelaajan karismaa eikä tarvetta itkeä paikoitellen pienestä roolista.
Hyvä Atte!
Kun sopimus julkistettiin kärppiin niin olin kyllä sanaton mutta atte on hoitanut roolinsa.
Vieläkö muuten pitäisit joukkueessa ennemmin Spangin kuin Pentikäisen? ;)Pakko myös antaa hiukan kunniaa sille jolle se kuuluu. Kyllähän Atte on ollut positiivinen yllätys. Tekee kentällä hyviä ja yksinkertaisia ratkaisuja ja on ilmeisemmin erittäin pidetty kaveri joukkueessa. Silti se seiskapakin rooli on väkisinkin tiedossa kun Pitkänen pukee numeron #44 päälleen. Mutta saletisti Atte tiedostaa tämän ja tekee siinä roolissa kaikkensa sekä jäällä että kopissa. Tsemppiä #82!!
Erinomaiset tilastot on Atella ja mainiosti on mies täyttänyt paikkansa joukkueessa. Pentikäinen oli valahtanut jo Mestikseen ja Slovakian liigaan, mutta Liigan sallivampi tuomarilinja on avannut Pentikäiselle uuden mahdollisuuden hyvänä liigapakkina. Hienoa Aten kannalta, sillä mies vaikuttaa kaikin puolin tyylikkäältä urheilijalta.Tällä kaudella 38 peliä, tehot 1+6 ja +/- lukema peräti +12. Tällä lukemalla ollaan itse asiassa jaetulla kolmospaikalla Kärppien sisäisessa tilastossa. Noh, toki on myönnettävä että Pentikäisen ottelukohtainen peliaika ei ole kuin sellaiset 9 minuuttia per ottelu, mutta toisaalta kun pienetkin minuutit on hoituneet noin hyvin, niin voiko valittaa?
Hyvä Atte!
En. ;)Vieläkö muuten pitäisit joukkueessa ennemmin Spangin kuin Pentikäisen? ;)