atte33 kirjoitti:
Vaikka saan varmaan taas kovat naurut päälleni tämän kommentin jälkeen, olen monien asiantuntijoidenkin (vanhojen ässäpelaajien) suusta kuullut todettavan Pentikäisen potentiaali puolustajana. Itse uskon että hänet tullaan näkemään vielä aika kauan Padan paidassa, tuleva profiilipakki?
Annan nyt sen verran löysää, että onhan siinä minunkin mielestäni potentiaalia ihan kelpo liigajyräksi. Mutta se, että potentiaalia on, ei tarkoita sitä että ne pelitaidot ja rutiini sieltä välttämättä löytyisi. Ikinä.
Näen asian niin, että Atella on vartta ja yritystä. Mutta ei mitään muuta. Eli voimaa, taitoa, pelisilmää, kovuutta... jne. pitää saada vielä paljon lisää. Tietty, kun on nuoresta pitäen saanut kohtuu paljon vastuuta liigajoukkueessa, luulisi että ne taidot alkavat kehittyä siinä pikkuhiljaa. Ainakin syytä olisi. Ehkä sitten ensi kaudella...?
Kyllä Atte saa mun puolesta Poriin jäädä ensi kaudeksikin. Otettiinhan tänne Iikkakin. Jos alkaa parantamaan pelaamistaan ja pelaa nimenomaan perus-puolustajan peliä, nostelee puntteja(paljon), reenaa avauksia ja laukausta, tasapainoa ym. niin kyllä siitä voisi ihan siedettävä ja kuitenkin halpa sälli Patalaumaan tulla. En usko että on tahdosta kiinni, mutta ehkä se on sittenkin se lahjakkuus mikä puuttuu.
Mene ja tiedä. Kyllä minä sen vielä ensi kauden täällä pitäisin. Jos ei silloin muutosta parempaan tapahdu niin sitten kilometritehtaalle.