ÄssÄ kirjoitti:
Kovin paljon tuntuu Atte saavan negatiivista palautetta.. Jospa te mollaajat joskus kävisitte peleissä. Täällä on helppo avautua ja myötäillä toisten mielipiteitä. Eli käykää peleissä ja seuratkaa huviksenne kuinka usein Atte päästää miehen ohitseen. Kiekon kanssa hän on huono, mutta puolustavana puolustajana mielestäni erittäin pätevä. Ei ole helppo hyökkääjän Attea kiertää. Eikä varmasti ole kallis mies, minun puolestani jatkosopimusta kouraan.
Atte "ristikulma" Pentikäinen!
Näitä roiskaisuja näkyy aivan liikaa jottai vaitaisiin kehua pakkia hyväksi. Kun Atte saa kiekon omassa päässä ja on tilaa nousta, niin mennään keskiviivan yli ja laitetaan kiekko ristikulmaan. Yhden kerran olen nähnyt, että Atte nousee kiekon kanssa kulmaan. Tosin sielläkin hän sen sitten menetti vastustajalle vaikka oma olisi ollut melkein vieressä kenelle olisi voinut antaa.
Atte "rännikiekko" Pentikäinen!
Omassa päässä kun Atte saa kiekon ja ei ole tilaa, niin jollei ihan vieressä ole omaa pelaajaa, niin kiekko lähtee ränniin, jos jostain ihmeen syystä vastustaja ei pysty pitämään ränniä(todella harvinaista), niin kiekosta tulee pitkä(oman pään aloitus).
Atte "plussat" Pentikäinen!
Parantanut viimekaudesta perus pelaamista huimasti. Kyllä, taistelee kohtuu hyvällä asenteella, mutta häviää taistelut useasti voiman puutteen vuoksi. Maalin edustalta kyllä siivoaa kiekot ihan kiitettävästi pois, tämäkin tosin riippuu vähän päivästä, mutta valitettavan usein nämäkin siivoamiset päätyvät vastustajan lapaan.
Atte "NHL" Pentikäinen!
Koko tätäkään ketjua tuskin koskaan olisi tullut, jos atte33 ei olisi alkanut hehkuttaa, että Atte lähtee NHL:ään. Attesta ei saa NHL-pelaajaa sitten millään. Lahjakkuutta ja ennenkaikkea potenttiaalia ei löydy vaadittavaa määrää, jos vaikka verrataan juurikin Nickersoniin, niin Atte on vanhempi ja valovuoden Nikkeä perässä kiekollisessa pelaamisessa ja Nikkekään ei mahdu vielä NHL-kokoonpanoon, niin miten olisi mahdollista, että Atte varattaisiin NHL:ään, kun uran kesto ei riitä siihen, että kehittyisi riittävästi. Eli se siitä NHL matkasta.
Sen myönnän, että Attesta voi vielä kehittyä hyvä perus pakki sm-liigaan ja mahtuu kyllä Ässien pelaavaan kokoonpanoon näillä nykyisillä esityksillä ihan komeasti. Atten suuren peliajan selittänee se, että se on ollut aina Toivolan suosikki. Tuli Ässiin Toivolan perässä ja todennäköisesti lähtee sinne minne Toivola menee, eli tuskin nähdään Attea Ässissä ensikaudella.
Pyydän anteeksi, jos olen loukannut jonkun mieltä kertomalla oman mielipiteeni. atte33 saa olla ihan rauhassa mitä mieltä haluaa olla, mutta mikäli niitä esittää julkisesti, niin pitää myös pystyä nielemään se, että joku voi olla asioista erimieltä. Joten turha on tulla kitisemään, jos täällä joku "mollaa" jotain pelaajaa. Minä olen itse sitä mieltä, että Atte on ässissä ihan turha mies, koska sieltä on hyvää vauhtia tulossa tuoreita A-junnuja ja nämä kuitenkin pystyy paikkaamaan Atten paikan koska jokatapauksessa pitää lähteä ostoksille pakkien suhteen ensikautta ajatellen(tästä emme kumminkaan keskuste täällä), joten silloin Attesta jäisi ylimääräisiä euroja siihen parempaan pakkiin.
edit:
Niin ja kyllä niitä pelejä käydään katsomassa. Katson noin 2/3 Ässien kotipeleistä.