Eihän tuossa nyt oikein mitään järkeä olisi. Jos Lehtonen myytäisiin niin koko ideahan olisi se, ettei olisi enää kolmea veskaria. Joten en kyllä usko, että Lehtosta mihinkään toiseen veskariin lähdetään vaihtamaan.
Jos ei sitten Rolosonia löytäis waiwer-listalle joko Edmontonin tai Atlantan toimesta ja sitten Lehtonen vaihdettaisiin pelkkiin kenttäpelaajiin. Minusta tässä skenaariossa olisi kaikista eniten järkeä, jos Edmontonin kanssa lähdetään treidaamaan.
Kuka muuten olisi Atlantan kolmos-mokke jos Lehtonen treidattais. Dan Turple? Ei kolmikolla Pavelec-Hedberg-Turple kyllä kuuhun mennä. Kaikista paras olisi, jos jostakin maalivahdista pitää päästä eroon niin on laittaa Hedberg waiwereihin tai sitten kaupata hänet johonkin esim. 5 kierroksen varausoikeuteen.
HFBoardseilla joku kirjoitti, että Atlantalla voi olla parin vuoden päästä sama tilanne, kuin San Josella oli, kun siellä pelasi Nabokov ja Toskala. Itse pitäisin tuollaista kilpailua ihan positiivisena asiana. Mutta kestääkö esimerkiksi Pavelecin hermot siinä tilanteessa, että joutuu avaamaan ~50 pelissä luukkua. Minä olen ainakin saanut Pavelecista semmosen kuva, että hän ei ole kovinkaan kärsivällinen.