3some vaimon ja jonkun sen kaverin kanssa olis ihan ykkönen.
Haluaisin myös vierailla jokaisella maailman mantereella, napa-alueet mukaanlukien.
Aika monet jutut mitä haluaisin tehdä/saavuttaa liittyy vahvasti joko matkusteluun tai seksiin. Hienojen kokemusten hankintaa yhtä kaikki.
Alakerran Minna! Ei tapahtunu penetraatioo niin ei lasketa. Kivaa oli kyllä.Eikös sulla ollut taannoin saunasessio vaimon ja jonkun hänen kaverinsa kanssa? Menikö se sitten pelkäksi saunomiSEKSI?
Haluan vielä jonakin päivänä kasvattaa numeroa yhdellä
Jäljellä olevan ajan voikin ottaa iisisti ja hengata kotona?Mä oon kyllä saavuttanut kaiken, loppu on extraa.
Jäljellä olevan ajan voikin ottaa iisisti ja hengata kotona?
Kerralla vai loppuelämäsi aikana?
Koti-ikävä ajaa veljen takasin mökkiin.Molemmat. Ihan kylmiltään matkaan. Mitenkähän käy?
Koti-ikävä ajaa veljen takasin mökkiin.
Mulla oli Laura Ruohola. Ei se alkanu millekkään. Syytän Tuomo Ruutua.Nuorempana sitä oli tavoitteita, kuten Mirella Koullias, ei ole enää.
Mulla oli Laura Ruohola. Ei se alkanu millekkään. Syytän Tuomo Ruutua.
Mitä tämä tarkoittaa? Oulusta katsottuna Kempele on etelässä, Helsingistä puhumattakaan. Vai onko kyseessä vielä kauempana etelässä? Viro? Afrikka?Mutta joo, minä haluan muuttaa etelään. Johonkin jossa on aina lämmintä ja aurinko paistaa.
Vähintään eteläinen Eurooppa. Espanjaa olen opiskellut nyt puolisen vuotta. Kieli haltuun ja sitten vaikka Päiväntasaajan Guineaan. No, ehkä se on hieman liian eksoottinen vaihtoehto.Mitä tämä tarkoittaa? Oulusta katsottuna Kempele on etelässä, Helsingistä puhumattakaan. Vai onko kyseessä vielä kauempana etelässä? Viro? Afrikka?
Espanja on hyvä paikka. Monella taitaa olla asunto siellä ja jos Helsingissä asuu niin oli edullista ja nopeaakin lentää tuota väliä (ainakin ennen koronaa). Voisin kuvitella että tuolla olisi miellyttävä viettää esim. pari pimeintä kuukautta ja sen lisäksi ympäri vuoden ottaa satunnaisesti jotain pitkiä viikonloppuja. Itse olen köyhä ja asun pohjoisessa joten tuo ei ole mahdollista.Vähintään eteläinen Eurooppa. Espanjaa olen opiskellut nyt puolisen vuotta. Kieli haltuun ja sitten vaikka Päiväntasaajan Guineaan. No, ehkä se on hieman liian eksoottinen vaihtoehto.