Asioita joita haluaisit tehdä/saavuttaa elämässäsi

  • 1 983
  • 25
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Haluan vain olla onnellinen. Kaikki muu on samantekevää ja ekstraa.

Jos olisi vielä yksi ihminen rinnalla jakamassa kaiken sen onnellisuuden, niin sehän vasta mahtavaa olisi.

Mut tää jälkimmäinen on enemmän toive kuin halu.

E: Kyl mua kiehtoo myös ajatus siitä että julkaisisin vielä joskus runokirjan tai kaksikin. Mut että onko sekään sitten halu, vai enemmänkin vasta kiehtova idea?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
3some vaimon ja jonkun sen kaverin kanssa olis ihan ykkönen.

Haluaisin myös vierailla jokaisella maailman mantereella, napa-alueet mukaanlukien.

Aika monet jutut mitä haluaisin tehdä/saavuttaa liittyy vahvasti joko matkusteluun tai seksiin. Hienojen kokemusten hankintaa yhtä kaikki.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
3some vaimon ja jonkun sen kaverin kanssa olis ihan ykkönen.

Haluaisin myös vierailla jokaisella maailman mantereella, napa-alueet mukaanlukien.

Aika monet jutut mitä haluaisin tehdä/saavuttaa liittyy vahvasti joko matkusteluun tai seksiin. Hienojen kokemusten hankintaa yhtä kaikki.

Eikös sulla ollut taannoin saunasessio vaimon ja jonkun hänen kaverinsa kanssa? Menikö se sitten pelkäksi saunomiSEKSI?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Eikös sulla ollut taannoin saunasessio vaimon ja jonkun hänen kaverinsa kanssa? Menikö se sitten pelkäksi saunomiSEKSI?
Alakerran Minna! Ei tapahtunu penetraatioo niin ei lasketa. Kivaa oli kyllä.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
No mitä olen tehnyt niin pussannut naapuria ja harrastanut seksiä työkaverin(oli hetero ennenkun tapas mut) kanssa. Sit käyny Lontoossa.

Mitä vielä haluais kokea olis nähtävyyksistä Punainen Tori, Eiffelin Torni, Vapauden patsas, Las Vegas. Noista kaksi. Sit yks haave olis päästä johonkin televisio-ohjelmaan kerran ja varmaan nolata itsensä ei kuitenkaan Poliisi-tv tai Rikospaikka.
 

Ulos T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko kotimaassa +suomalaiset maailmalla +Kärpät
Syödä paikallisen kebulan muutenkin iso kebab ranskalaisilla,tuplalihalla (ja valkosipulikastike mutta ei liity tähän).
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Haluan vielä jonakin päivänä kasvattaa numeroa yhdellä
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Haluan vielä jonakin päivänä kasvattaa numeroa yhdellä

Voi vittu. Tämän viestin myötä tajusin, että minulla ei taida olla enää yhtään mitään saavutettavaa.

Olisi pitänyt malttaa, säästellä ja naattia tuosta ilosta vasta sitten joskus eläkepäivillä. Esim. numeroa 1589756 olisi ihan hyvin voinut venata.
 

Glove

Jäsen
Joskus sanottiin, että miehen pitää rakentaa talo, istuttaa puu ja kasvattaa poika. Puita olen istuttanut varovasti arvioiden kymmeniä tuhansia, reilua kahtasataa toisten poikaa olen ollut kasvattamassa valmentajan roolissa ja taloa mun on ihan turha alkaa tehdä, kun ei siitä mitään kuitenkaan tulisi.

Mutta joo, minä haluan muuttaa etelään. Johonkin jossa on aina lämmintä ja aurinko paistaa.
 

Ulos T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko kotimaassa +suomalaiset maailmalla +Kärpät
Mutta joo, minä haluan muuttaa etelään. Johonkin jossa on aina lämmintä ja aurinko paistaa.
Mitä tämä tarkoittaa? Oulusta katsottuna Kempele on etelässä, Helsingistä puhumattakaan. Vai onko kyseessä vielä kauempana etelässä? Viro? Afrikka?
 

Glove

Jäsen
Mitä tämä tarkoittaa? Oulusta katsottuna Kempele on etelässä, Helsingistä puhumattakaan. Vai onko kyseessä vielä kauempana etelässä? Viro? Afrikka?
Vähintään eteläinen Eurooppa. Espanjaa olen opiskellut nyt puolisen vuotta. Kieli haltuun ja sitten vaikka Päiväntasaajan Guineaan. No, ehkä se on hieman liian eksoottinen vaihtoehto.
 

Ulos T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko kotimaassa +suomalaiset maailmalla +Kärpät
Vähintään eteläinen Eurooppa. Espanjaa olen opiskellut nyt puolisen vuotta. Kieli haltuun ja sitten vaikka Päiväntasaajan Guineaan. No, ehkä se on hieman liian eksoottinen vaihtoehto.
Espanja on hyvä paikka. Monella taitaa olla asunto siellä ja jos Helsingissä asuu niin oli edullista ja nopeaakin lentää tuota väliä (ainakin ennen koronaa). Voisin kuvitella että tuolla olisi miellyttävä viettää esim. pari pimeintä kuukautta ja sen lisäksi ympäri vuoden ottaa satunnaisesti jotain pitkiä viikonloppuja. Itse olen köyhä ja asun pohjoisessa joten tuo ei ole mahdollista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös