Mainos

Asioita, joihin satutatte toistuvasti itsenne

• 10 126
  • 51
Pyörän poljin sattuu aika usein ikävästi tuohon sääreen. Toinen vaaranpaikka on sängyn kulma joka aina ylläri pylläri sattuu olemaan siinä, ja siitä seuraa isovarpaan kipeä lyönti kyseiseen kulmaan..

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Toinen vaaranpaikka on sängyn kulma joka aina ylläri pylläri sattuu olemaan siinä, ja siitä seuraa isovarpaan kipeä lyönti kyseiseen kulmaan..

Komppaan, paitsi, että mä onnistun aina osumaan tuohon yllättävässä paikassa olevaan sängynkulmaan pikkuvarpaalla. Niin, eihän se sängynkulma ole siinä ollutkaan vasta kuin viitisen vuotta..

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Ovenkahvat ne meikäläisellekin eniten harmia tuottavat. Nytkin on käsivarressa mustelmaa ihmisen ja materian kohtaamisen seurauksena. Villapaidat tuppaavat myös kokemaan säännöllisesti noiden helvetinkoneiden raivon.

Innolla odottelen takavuosien mieliharmini paluuta ympyröihin. Mikäänhän ei meinaan ole niin makeata kuin pimeässä paljain jaloin pienen Legopalikan päälle astuminen. Pikkuautokin käy. Tai samalta nuo tuntuvat valoisassakin toteutettuina. Onneksi tuon mieliharmin paluuseen taitaa olla vielä pari-kolme vuotta aikaa.

Isaskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Onko muillakin jotain samanlaisia kestoriesoja? Kuka lyö päänsä joka kerran ovesta astuessaan, kuka kompastuu kynnykseen?

Ei ehkä ihan joka kerta, mutta mökillä on vanhassa hirsitalossa yksi ovi muita matalampi ja siitä kulkiessa tulee ihan kiitettävästi hakattua päätä. Onneksi en ole ainut ja kyllä siihen melkein kaikki paikassa käyneet yli 170 senttiset on ainakin kerran päänsä kolauttaneet.

Aika vähän niitä paikkoja on mihin useammin teloisi itseään. Kissat ovat yksi sellainen, tosin niitä se sattuu varmaan enemmän kun kävelen päin niitä. Oma vikansa kun juoksevat takaa ja kiilaa eteen tai juoksee jalkojen välistä tms. Kiire keittiöön, jos vaikka saisivat ruokaa. Töissä oli jossain vaiheessa rystyset vähän väliä verillä kun kaiveli rahaa laukusta ja aina ne osui terävään lokeron reunaan tai johonkin. Samoin kun jalkani onnistun usein sotkemaan lattialla lojuvan repun hihnaan, jos sitä ei ole muualle saanut ängettyä.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Suorasta kävelystä on murtunut nilkka pari kertaa. Nilkka vain "lumpsahtaa" alta. Toinen ruumiinosa on pää. Olen särkenyt sen muudansia kertoja mummolan olohuoneen kattokruunuun. Yhtä monta kertaa on särkynyt mummolan kattokruunu. Tai ainakin helissyt.

Kun olin vielä nuori poika ja äitini sanoi minulle... kun olin vielä nuori poika saivat myös kassit oman osansa sattumisesta. Ah kun se oli ihqua saada jääpallo kasseihin!

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Oikean jalan pikkuvarvas murtunut kahdesti. Ja saman pöydän kulmaan.

ditrim

Jäsen
Oikean jalan pikkuvarvas murtunut kahdesti. Ja saman pöydän kulmaan.

Kuinka kovaa siihen pöydän kulmaan pitää juosta/potkaista/kävellä/osua että varvas murtuu?

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kuinka kovaa siihen pöydän kulmaan pitää juosta/potkaista/kävellä/osua että varvas murtuu?

Ei tarvitse osua hirveän kovaa kun sopivasti sattuu.

Nimimerkillä: Kokemuksen ääni x 2

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Ovenkahvat on vissiin mua vastaan. Useampi paidanhelma tullut vedettyä rikki sen takia että tämä saatanan keksintö on päättänyt tarttua moisiin.

Hyvänä kakkosena tulee sitten sohvan, sängyn yms. jalat. Monet kynnet tullut revittyä moisten takia irti.

Kolmantena voisi sanoa erilaiset sähköpiuhat. Pariin otteeseen tullut lennettyä turvalleen kun tullut kompuroitua joko pistorasiassa kiinni olleeseen laturiin, tai johonkin humppavehkeen aux-kaapeliin..

Tiskikoneen avonainen luukku on aika viheliäinen, jää tietysti toinen kun sopivasti lonkalleen putoaa, joskus ehkä vieheen koukkukin saattaa tarrautua väärään eläimeen. Aika harvoin tulee satutettua, olen liikkeissäni elohopeaa ja veitsetkin pysyy käsissä. Ovenkarmit väistelen ylävartalolla vauhtia hidastamatta kuin Muhammad Ali.

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mainitaan vielä tietokonepöydän alla oleva vedettävä näppisteline. Teline itsessään on kadonnut maailman myrskyihin, mutta telinettä pöydässä kiinni pitävät kulmaraudat ovat vielä (omaa laiskuuttani) kiinni pöydässä. Ai, että kun tuntuu mukavalta kolauttaa polvi tuohon kulmaraudan reunaan.

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Juustohöylä ja raastin nappaavat toisinaan nahkankappaleita ja kynsiä mukaansa. Liian vaarallisia vehkeitä minulle.

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Juustohöylä ja raastin nappaavat toisinaan nahkankappaleita ja kynsiä mukaansa. Liian vaarallisia vehkeitä minulle.

Raastimen kyllä ymmärrän, mutta miten juustohöylällä saa vahinkoa aikaiseksi? Siis näin teknisessä mielessä.

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Pöydän- ja tuolinjalat ynnämuut terävät kulmat hyppäävät aina herkkien varpaitteni tielle.

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Raastimen kyllä ymmärrän, mutta miten juustohöylällä saa vahinkoa aikaiseksi? Siis näin teknisessä mielessä.

Helposti. Vasuri tukee juustinpalaa, kun oikealla höylää. Siihen samaan aikaan tapahtuva keskittymisen herpaantuminen, ja jos oikealla painaa yhtään liian napakasti ja pitkään niin vasurin peukalon nahasta irtoaa komea siivu.

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Helposti. Vasuri tukee juustinpalaa, kun oikealla höylää. Siihen samaan aikaan tapahtuva keskittymisen herpaantuminen, ja jos oikealla painaa yhtään liian napakasti ja pitkään niin vasurin peukalon nahasta irtoaa komea siivu.

Näemmä oppia ikä kaikki, kiitos siis sinulle.

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Aiteen tykona yksi lamppu on perkeleen matalalla ja aina siihen kolautan paani. Silla roikkuu myos kuistilla lyhty suoraan mun paankorkeudella ja siihenkin kolahtelee. No on se aika pygmi ja kai se saa asentaa sydeemit omille mitoille sopiviksi. Kotona kun tiskaan, niin tiskikaappi on sellainen ylosvedettava ovi, joka nojaa pumppujen varassa. Aina valilla pumput pettaa ja se ovi tulee niskaan. Sitten saan aina staattisia sahkoiskuja joka paikasta jossa on metallia. En tieda miksi olen niin varautunut, mutta aina pamahtaa. Vituttaa tuollaiset. Sitten kaikki aina katselee kun neiteilen auton ovien sun muiden kanssa, kun availen ovea kasi hihaan kaarittyna.

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Aiteen tykona yksi lamppu on perkeleen matalalla ja aina siihen kolautan paani.
Sama juttu. Joka saatanan kerta lyön päähäni siihen, eikä yleensä riitä yksi kerta. Olen sille sanonut siitä, mutta eipä se siihen päätään lyö ja taidankin olla perheen ainut joka siihen on päänsä telonut, juuri sen verran korkealla.

Lähiaikoina olen telonut jalkapohjani pikkuautoihin, niitä tuntuu olevan joka puolella.

ChosenTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset NHL:ssä
Sitten saan aina staattisia sahkoiskuja joka paikasta jossa on metallia. En tieda miksi olen niin varautunut, mutta aina pamahtaa. Vituttaa tuollaiset. Sitten kaikki aina katselee kun neiteilen auton ovien sun muiden kanssa, kun availen ovea kasi hihaan kaarittyna.

Minulla on ihan sama juttu näiden kanssa. Itseasiassa omassa kämpässäni en muista tapahtuneen kertaakaan, mutta muualla sitten tapahtuukin senkin edestä. Vanhempien luokse kun menen käymään, niin etenkin tietystä keittiön hanasta saa joka kerta sähköiskun. Työpaikalla noita saa ovenkahvoista. Ja tosiaan auton ovi on sellainen juttu autosta riippumatta, että ovea sulkiessa yritän pistää jotain siihen nahan ja oven väliin, koska muuten napsahtaa.

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Vastustajan poikittainen maila osuu aika usein tonne ristiselkään kun olen tekemässä maskia maalin edessä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy