Papa Bouba Diop
Jäsen
Pyörän poljin sattuu aika usein ikävästi tuohon sääreen. Toinen vaaranpaikka on sängyn kulma joka aina ylläri pylläri sattuu olemaan siinä, ja siitä seuraa isovarpaan kipeä lyönti kyseiseen kulmaan..
Toinen vaaranpaikka on sängyn kulma joka aina ylläri pylläri sattuu olemaan siinä, ja siitä seuraa isovarpaan kipeä lyönti kyseiseen kulmaan..
Onko muillakin jotain samanlaisia kestoriesoja? Kuka lyö päänsä joka kerran ovesta astuessaan, kuka kompastuu kynnykseen?
Oikean jalan pikkuvarvas murtunut kahdesti. Ja saman pöydän kulmaan.
Kuinka kovaa siihen pöydän kulmaan pitää juosta/potkaista/kävellä/osua että varvas murtuu?
Juustohöylä ja raastin nappaavat toisinaan nahkankappaleita ja kynsiä mukaansa. Liian vaarallisia vehkeitä minulle.
Raastimen kyllä ymmärrän, mutta miten juustohöylällä saa vahinkoa aikaiseksi? Siis näin teknisessä mielessä.
Helposti. Vasuri tukee juustinpalaa, kun oikealla höylää. Siihen samaan aikaan tapahtuva keskittymisen herpaantuminen, ja jos oikealla painaa yhtään liian napakasti ja pitkään niin vasurin peukalon nahasta irtoaa komea siivu.
Sama juttu. Joka saatanan kerta lyön päähäni siihen, eikä yleensä riitä yksi kerta. Olen sille sanonut siitä, mutta eipä se siihen päätään lyö ja taidankin olla perheen ainut joka siihen on päänsä telonut, juuri sen verran korkealla.Aiteen tykona yksi lamppu on perkeleen matalalla ja aina siihen kolautan paani.
Sitten saan aina staattisia sahkoiskuja joka paikasta jossa on metallia. En tieda miksi olen niin varautunut, mutta aina pamahtaa. Vituttaa tuollaiset. Sitten kaikki aina katselee kun neiteilen auton ovien sun muiden kanssa, kun availen ovea kasi hihaan kaarittyna.