Asia, josta "haluaisit pitää"

• 11 485
  • 108

Alonzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Ammatilais jalkapallo.

En tiedä olenko tosiaan epänormaali, mutta futista tulee katsottua aivan liian vähän, jos sitäkään. Kaiken maailman cup-ottelut sun muut eivät vaan jaksa kiinnostaa. Futismatsin pitää olla tasoa Manu-Real madrid , että sen jaksaa katsoa. Mistäköhän moinen kiinnostuksen puute johtuu, kun olen kuitenkin nuorempana pallon perässä juossut? Ainoana poikkeuksena on EM/MM kisat jota tulee seurattua.

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
Haluaisin pitää NHL-jääkiekkolähetyksistä.

Hankin Canal+ -paketin pääasiassa SM-liigan takia, mutta osin myös NHL-pelien vuoksi ja nyt kun niitä pelejä sitten tulee, en millään jaksa yhtä erää kauemmin etenkään NHL-otteluita katsoa. Suurin syy on varmaan se, että koska en erityisesti kannata mitään joukkuetta, ei pelin seuraamiseen synny mitään jännitettä. Jos jommassa kummassa joukkueessa on suomalaispelaaja, asia helpottuu hieman, mutta jos niitä on molemmissa tai ei kummassakaan, on pakko valita suosikki pelipaitojen värin tms. ulkomusiikillisten seikkojen perusteella. Tämä jännite kestää juuri ja juuri yhden erän ja sitten on pakko vaihtaa kanavaa. SM-liigaotteluissa tilanne on kutakuinkin samankaltainen. Siellä sentään suosikkien tai inhokkien valitseminen on helpompaa, mutta jos peli ei ole ihan satumaista, ei sitäkään jaksa koko peliä seurata.

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Alonzo kirjoitti:
Ammatilais jalkapallo.

En tiedä olenko tosiaan epänormaali, mutta futista tulee katsottua aivan liian vähän, jos sitäkään.

En katso futista oikeastaan lainkaan. Erittäin, erittäin vähän. Urheilu muuten kyllä kiinnostaa. Jostain syystä laji ei vain uppoa. Sukeltelevat äijät vain lisäävät tunnetta. Kauheaa irvistelyä kun vähänkin osuu johonkin.
Nuorempana tuli joskus käytyä HJK:n parissa matsissakin, en kyllä muista edes niistä mitään.

Frendien jutellessa aiheesta on muuten todella nastaa...

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Bast kirjoitti:
Haluaisin pitää NHL-jääkiekkolähetyksistä.

Lähetykset eivät minulle näy, mutta aikaisemmin niitä on muutama tullut katsottua. NHL:n suhteen siis sama juttu, sarja ei vaan yksinkertaisesti nappaa. Peliä jaksaa katsoa juuri erän verran ja siinä se. Pienenä NHL-kortteja keräillessä seurasi ehkä tiettyjen pelaajien suorituksia, mutta enää ei ole moneen vuoteen sekään innostanut, siis pisteiden seurailu, ei tosin myöskään korttien keräily. =) Vaikka SM-liigaa haukutaan aina vain värittömämmäksi ja tylsemmäksi, silti se iskee huomattavasti paremmin kuin HMV-NHL.

RedRave

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Detroit Lions, Die Mannschaft
1.Suomalainen jalkapallo: Ei sitten uppoo niin millään, on kokeiltu kaljan kanssa ja ilman. MM-kisoja kattoo vielä jotenkuten, mutta ei montaa peliä putkeen. Keskitytään jääkiekkoon ja raveihin.

2.BMW ja Volvo: En ole ikinä oppinut ymmärtämään näitä kahta merkkiä, ja niiden yliarvostusta. Kaipa näistäkin sitten "isona" oppii pitämään. Nyttemmin luotetaan Ranskalaiseen osaamiseen.

3.Punkku/valkkarit: Pakko juoda, kun sitä aina tuputetaan joka paikassa. "Kyllä Chatöö-marjoista känsävarpailla tallottu viini on niiiin hyvää..." Ihan hyvin voisi juoda vaikka lasin vettä, taikka jotain Novellea.

4.Naisten kuulantyöntö ja painonnosto: Nämä kaksi lajia on niin epäeroottista kuin olla ja voi, sumo painia sentään viittii kattoa. Syynä on se, että tuntee ittensä suht hoikaksi.

Kaipa näillä pääsee alkuun, editoidaan lisää kun keksitään.

Edit:Voimailu-lisäys.

Bauer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool
Kanasta. Siis ei siitä räppäristä vaan ruoasta. Kanan pitäisi olla terveellistäkin, joten söisin sitä mielelläni, mutta ei voi mtn kun se maistuu joka kerta puulta, laittoi sitä sitten millä tavalla tahansa. Tästä syystä kanaa tulee syötyä vain pakon edessä.

Toinen mistä haluaisin pitää on elokuvat. Tai pidän kyllä sinänsä leffoista, mutta jostain syystä ne eivät kiinnosta niin paljoa että tulisi usein katsottua. Jotenkin se paikallaan istuminen ja hyvien leffojen puute... Toisaalta istunhan minä tietokoneenkin ääressä usein leffan keston verran. En tiedä mistä johtuu, onko mulla jotenkin huono keskittymiskyky tai jotain vastaavaa, mutta leffojen katselun sijasta tulee enemmän istuttua tietokoneella ja kuunneltua musiikkia. TV-ohjelmienkin katselu nappaa paljon paremmin kuin elokuvan pariin uppoutuminen.

Tosin leffat kyllä maistuvat itse teatterissa ihan hyvin, mutta kun aika harvoin sielläkään on mitään kiinnostavaa. Ja kotona kun taas ei oikein jaksa sytyttää tuo katselu. Eihän siinä muuten mitään, mutta välillä vituttaa kun kaverit höpöttävät jostain leffasta jota ei ole itse jaksanut hankkia ja katsoa.

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
"Kotibileet".

Hauskaa jutustelua ystäväpiirissä, vähän ruokaa ja sitten vielä soppaa. Rento tunnelma, musiikin kuuntelua? Niinpä, ei pitäisi olla mitään vikaa.

En tiedä, mikä minussa on vikana. Joskus kuulen kavereilta, että perjantaina mennään "sinnejatänne, kaikki messiin". Jännä juttu, mutta ei vain innosta smasaa. Tietenkin kulkeminen on aina pieni ongelma - jos jotain meinaa ottaa niin ei oikein viitsi mennä kävellen/fillarilla, autosta puhumattakaan (kun ei ole vielä korttiakaan). Järjestelykysymys tietysti ja taksitkin on keksitty.

Mutta voiko hauskaa pitää ottamatta kuningas alkoholia? Massojen mielestä ei, tuntuu tuo alkoholi aina olevan kuvassa. Siinäkö syy? Tietenkin paikan päällä on pieni sosiaalinen paine, ei halua olla ainoa vesilinjaa vetävä. Ainoa vain että jos jotakin otetaan, niin yleensä otetaan sen verran, ettei juttujen taso ainakaan parane. Se siitä keskustelusta. Kun tarpeeksi on otettu, ei ole väliä silläkään, mitä syödään.

Kokemusta ei ole hirveästi, mutta tuollainen käsitys minulla on. Toki pileet riippuvat myös ystäväpiiristä, mutta ainakin tämän ikäisillä tapahtumat taitavat olla jotakin edellä mainittuja.

Kypsempiä vuosia odotellessa?

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Czescku kirjoitti:
Kyllä. Tässä iässä (vietin lauantaina kotibileitä täyttäessäni 29v) kotipippalot ovat erittäin kivoja.

Näin minä arvelinkin. Ehkä niiden kotipippaloiden aika vielä koittaa.

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
smasa kirjoitti:
Toki pileet riippuvat myös ystäväpiiristä
Tuossa tuo tärkein pointti tulikin. Jos talo on täynnä puoli- ja hyvänpäiväntuttuja, juttelu menee väkinäiseksi. Minulla ainakin. Itse järjestän silloin tällöin kotibileitä (minunkin ikäni 29) tarkkaan valitulle kaveriporukalle. Osanottajien lukumäärä ei missään tapauksessa kompensoi laatua. Ihan vaan parhaat kaverit mukaan, sopivasti keittoa ja släyeriä ja hauskaa on.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy