Kummasti näyttää baareissa ja somessa halloween-bileitä olevan, joten ilmeisesti juhlii.Juhliiko muka joku aikuinen Halloweenia? Eikö tämä ole lapsille ihan kiva juhla, kun saavat päiväkotiin ja kouluun pukeutua ja pitää naamiaiset.
Kuulostaa ihan uudelta vuodelta paitsi että ne roskat jätetään usein lojumaan luontoon.Onko halloweenilla mitään muuta tarkoitusta kuin ostaa tavaraa joka viikon sisällä heitetään roskiin ja sitten osa aikuisista vetää sen varjolla kännit
Onko halloweenilla mitään muuta tarkoitusta kuin ostaa tavaraa joka viikon sisällä heitetään roskiin ja sitten osa aikuisista vetää sen varjolla kännit hassut hatut päässä?
No omasta somepiiristäni useampi henkilö. Pukeudutaan joksikin ja vedetään viinaa. Vähän kuin kevyempi vappu.Juhliiko muka joku aikuinen Halloweenia? Eikö tämä ole lapsille ihan kiva juhla, kun saavat päiväkotiin ja kouluun pukeutua ja pitää naamiaiset.
Ok. Olen saanut näköjään itseni hyvin kuplautettua, kun ei tuo Halloween omassa arjessa näy mitenkään muuten, kuin päiväkodin naamiaispäivänä ja pieninä koristeluina kaupoissa.No omasta somepiiristäni useampi henkilö. Pukeudutaan joksikin ja vedetään viinaa. Vähän kuin kevyempi vappu.
Eipä ole näkynyt muuten kuin kurpitsoina kaupan hedelmäosastolla.Ok. Olen saanut näköjään itseni hyvin kuplautettua, kun ei tuo Halloween omassa arjessa näy mitenkään muuten, kuin päiväkodin naamiaispäivänä ja pieninä koristeluina kaupoissa.
Ketkä me? Henkilökohtaisesti en ole koskaan kiitospäivää viettänyt, enkä luultavasti koskaan tulekaan niin tekemään.Milloin me kiitospäivää juhlittiinkaan?
Eipä ole näkynyt muuten kuin kurpitsoina kaupan hedelmäosastolla.
aikuiset ihmiset juhlii Halloweenia. Muuten en olisi edes tiennyt, että on joku normaalista poikkeava päivä.
Mitä siinä Halloweenissa muuten juhlitaankaan? Kuka on kuollut tai syntynyt? Vai onko se jonkun väestöryhmittymän juhla? Vähän niin kuin työväen juhla?
Mitä siinä Halloweenissa muuten juhlitaankaan? Kuka on kuollut tai syntynyt? Vai onko se jonkun väestöryhmittymän juhla? Vähän niin kuin työväen juhla?
Tämähän piti vielä 70-luvulla kaupat kiinni lauantaina. Myös koulut silloin, kun koulua käytiin lauantainakin.
Ei se oo niin vaikeeta hei. Muistat vaan aamulla poistaa naamakarvat, mutta jätät ylähuulen rauhaan.Movember-viiksien kasvatus.
Stigin suosio. Joo, olen jämähtänyt vanhoihin juttuihin enkä ole kohderyhmää mutta: yläastetasoisia sanoituksia ala-astetason melodioillla. Ei pysty ymmärtämään.
Samoilla aatoksilla näistä viikonloppujen koko perheen primetime ulostuksista. Taitavat olla aina viikon katsotuimpien joukossa? En pystysi ainakaan mainosten perusteella kattomaan edes minuuttia tollasta paskaa repimättä hiuksia päästä. Mutta ei kait mun tarttekkaan ymmärtää. Ihmiset on noin yleistäen muutenkin ihan vitun sekasin. Perseestä, jopa. Minä kaiketi vielä piirun verran enemmän.Stigin suosio. Joo, olen jämähtänyt vanhoihin juttuihin enkä ole kohderyhmää mutta: yläastetasoisia sanoituksia ala-astetason melodioillla. Ei pysty ymmärtämään.
Stigin suosio. Joo, olen jämähtänyt vanhoihin juttuihin enkä ole kohderyhmää mutta: yläastetasoisia sanoituksia ala-astetason melodioillla. Ei pysty ymmärtämään.