Se ole ihan halpa vehjes, eli sitä ajetaan aina kun mahdollista, ts vuoroissa. Tai varmaan yrittäjä voi itsekin vetää pitkää päivää. Lisäksi se on kivaa kun näkee mitä tekee ja siitä tulee miehekäs olo.Tuolla metsässä vielä kello 21.09 moto kuski sen kuin vain metsää kaataa. Aikaisin aamulla aloittaa ja myöhäiseen iltaan asti vetää. Miksi kukaan jaksaa?
Klassikko joka naurattaa vielä tänäkin päivänä. Tuo lähes käsinkosketeltava epätoivo joka alkaa noin 50 sekunnin kohdalla. Tuollaista ei vaan voi näytellä eikä käsikirjoittaa.
Vaatii kyllä sairaan mielen. Ihmettelen myös näitä sotatilanteista tulevia uutisia joukkoraiskauksista ynnä muista. Eikö raiskaus edellytä tekijältään erektiota noin lähtökohtaisesti? Miten helvetissä ne pystyy. Itseltä jäisi kyllä tekemättä juuri tuon puutteen takia koko rikos. Puute koskee siis vain kyseistä väkisinmaakaamistoimintaa.Joku kiihottuu nimenomaan siitä raiskaustilanteesta?
Myös nainen on joskus tuomittu toisen naisen raiskaamisesta eli erektiota ei ole tarvittu.Vaatii kyllä sairaan mielen. Ihmettelen myös näitä sotatilanteista tulevia uutisia joukkoraiskauksista ynnä muista. Eikö raiskaus edellytä tekijältään erektiota noin lähtökohtaisesti? Miten helvetissä ne pystyy. Itseltä jäisi kyllä tekemättä juuri tuon puutteen takia koko rikos. Puute koskee siis vain kyseistä väkisinmaakaamistoimintaa.
Niin joo varmaan määrittely taitaa olla jotain muuta kuin penetraatio, että sormipeli riittänee ja tuo miehenkin tasapuolisesti potentiaaliseksi uhriksi. Sama se, ällöttävää jokatapauksessa ja en voi ymmärtää.Myös nainen on joskus tuomittu toisen naisen raiskaamisesta eli erektiota ei ole tarvittu.
Niin minäkin asun tässä muutaman sadan metrin päässä Vaskipellolla.Ohhoh! Asun nimittäin tässä muutaman sadan metrin päässä, ja olen haaveillut kuvaavani tuon piakkoin. Mulla on siis instatili, jonne laittelen kuvia kaikenlaisesta hylätystä ja mädäntyneestä. Tuo oli hyvää vauhtia menossa siihen suuntaan.
Kaiketi laskelmat ovat olemassa, että x-määrä ihmisiä ignooraa yhtiön venäläisyyden ja syystä tai toisesta asioi Teboililla edelleen. Sama juttu Yango-taksien kanssa.Kaivokselan Teboil aukeaa ensi viikolla uuden yrittäjän voimin taas vaihteeksi. En oikein ymmärrä miten joku kuvittelee tuossa menestyvänsä Teboil brändin alla.
Mä Kaarenmäessä, eli melko lailla vastapäätä. Takapihalta alkaa Hesa.Niin minäkin asun tässä muutaman sadan metrin päässä Vaskipellolla.
Et ole ensimmäinen etkä varmaan viimeinen jatkislainen naapuri :)Mä Kaarenmäessä, eli melko lailla vastapäätä. Takapihalta alkaa Hesa.
Ihan sama jos se päävoitto sattuu minulle.Loton päävoiton kasvu pienenee mitä suuremmaksi potti kasvaa. Eikö sen pitäisi olla juuri toisinpäin, kun suomalaiset lottoavat enemmän kun on isompi potti? En kyllä keksi mitään järkevää kaavaa tähän...
Jollakin on varmaan kivaa kun se verotilastoja lukiessaan voi ajatella: "Lällälää, saitpa 50000 euron mätkyt. Minä sain palautusta 37,80 €."Nyt verotietojen julkistamispäivänä ei avaudu, miksi julkkisten osalta lehdissä kerrotaan tulojen lisäksi myös se, kuinka paljon kukin on saanut palautuksia tai mätkyjä. Jotenkin vielä ymmärtää, että jotakuta saattaa kiinnostaa, kuinka paljon joku tienaa, mutta mitä kiinnostavaa on siinä, missä vaiheessa kukin veronsa maksaa?
Wanhoina hyvinä aikoina rikosvälineet poistettiin kriminaalilta ja pistettiin poliisilaitoksen kellarin pahvilaatikkoon.Vaatii kyllä sairaan mielen. Ihmettelen myös näitä sotatilanteista tulevia uutisia joukkoraiskauksista ynnä muista. Eikö raiskaus edellytä tekijältään erektiota noin lähtökohtaisesti? Miten helvetissä ne pystyy. Itseltä jäisi kyllä tekemättä juuri tuon puutteen takia koko rikos. Puute koskee siis vain kyseistä väkisinmaakaamistoimintaa.
Lisäksi JÄTTIMÄTKYT tunnutaan esittävän jonkinlaisena rikkeenä. Monilla ihmisillä tulot vaihtelevat vuosittain paljonkin, eikä isoissa lisäveroissa pitäisi olla mitään ihmeellistä, kunhan ne maksaa.Nyt verotietojen julkistamispäivänä ei avaudu, miksi julkkisten osalta lehdissä kerrotaan tulojen lisäksi myös se, kuinka paljon kukin on saanut palautuksia tai mätkyjä. Jotenkin vielä ymmärtää, että jotakuta saattaa kiinnostaa, kuinka paljon joku tienaa, mutta mitä kiinnostavaa on siinä, missä vaiheessa kukin veronsa maksaa?
Lisäksi JÄTTIMÄTKYT tunnutaan esittävän jonkinlaisena rikkeenä.