Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 716 935
  • 33 934

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Lähitaksi tarjoaa HIFK:n maalit Radio Citylla. Samaan aikaan Jokereiden mainoksia näkyy Stadin taksien kyljessä.

Jotenkin toi on mun mielestä nurinkurista.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Jotenkin toi on mun mielestä nurinkurista.

Ihan varsinaisesti ei kuitenkaan kilpailla samoilla markkinoilla. Taitaa lopulta olla aika harvassa se porukka mikä käy molempien peleissä. Mielelläni voisin mennä jonkun KHL-pelin katsomaan missä narrit olisi vierasjoukkueena, mutta sinne niiden kotihalliin en mene. Miksi ihmeessä menisin.
 

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Ihan varsinaisesti ei kuitenkaan kilpailla samoilla markkinoilla. Taitaa lopulta olla aika harvassa se porukka mikä käy molempien peleissä. Mielelläni voisin mennä jonkun KHL-pelin katsomaan missä narrit olisi vierasjoukkueena, mutta sinne niiden kotihalliin en mene. Miksi ihmeessä menisin.

Mutta ei kai kukaan IFK gubbe oikeasti tarvitse kehyskuntien taksipalveluja?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mutta ei kai kukaan IFK gubbe oikeasti tarvitse kehyskuntien taksipalveluja?

Aidot gubet eivät tietenkään, mutta noin muuten kehyskunnissahan ne IFK:n kannattajat asuvat. Toisaalta niillä ei ole varaa taksipalveluihin, koska ovat joutuneet pakenemaan asuntojen hintoja jo alunperin. Periaatteessahan siitä jäisi sitten ylimääräistä taksiajeluun, mutta ei jää, kun piti ostaa pankin rahoilla se liian kallis unelma-asunto.

Ja hallikin on liian kaukana.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Jääkiekon World Cup on jo alkanut.

Eiköhän sitä Suomelta tule joku peli katsottua, vaikkei muuten turnaus tällä hetkellä innostakaan.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Jääkiekon World Cup on jo alkanut.

Eiköhän sitä Suomelta tule joku peli katsottua, vaikkei muuten turnaus tällä hetkellä innostakaan.

Huomasin saman teksti-tv:lta. Eikun olikohan ne uutiset Jukureiden historiallinen voitto ja sitten joku pesäpallouutinen.

Jos päivällä pelaavat, niin ehkä sitä jonkun pelin voisi katsoa.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Miksi vain "avautui", eikä avautunut? Vaimo nappas käpälästä ennen kuin ehti edes huulille?

Vaimo on mökillä sisarensa kanssa ja minä kotona joten aika moni tölkki on jo ehtinyt avautuneena huulille ja tyhjänä komeroon. Nyt nautitaan.
 

godofthunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Detroit Red Wings
Paraolympialaisissa sokea nainen voitti 400m:n kisan juoksemalla matkan alle 52:n sekunnin. Suomen ennätys "normaaleilla" on 52.37 sek. Aikamoista.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Paraolympialaisissa sokea nainen voitti 400m:n kisan juoksemalla matkan alle 52:n sekunnin. Suomen ennätys "normaaleilla" on 52.37 sek. Aikamoista.
Kovaa vauhtia kyllä. Mutta 400 metrin juoksun SE-aika on mainitsemaasi kovempi naisilla. Riitta Salin juoksi Rooman EM-kisoissa 1974 tuon matkan aikaan 50,14. Myös Pirjo Häggman on juossut 400 metrin sileän liki noille haminoille.
 

godofthunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Detroit Red Wings
Kovaa vauhtia kyllä. Mutta 400 metrin juoksun SE-aika on mainitsemaasi kovempi naisilla. Riitta Salin juoksi Rooman EM-kisoissa 1974 tuon matkan aikaan 50,14. Myös Pirjo Häggman on juossut 400 metrin sileän liki noille haminoille.

Seison korjattuna, googlailin kyllä aika vasurilla. Mutta kovia kavereita nämä kyllä ovat. Mielummin näitä katselee kuin noita edeltäviä kisoja.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Vaimo on mökillä sisarensa kanssa ja minä kotona joten aika moni tölkki on jo ehtinyt avautuneena huulille ja tyhjänä komeroon. Nyt nautitaan.

Siihen on omakin ketju, mutta ei vain avaudu tämä tyhjien tölkkien komerossa säilyttäminen. Tiedän enemmänkin ihmisiä mitkä sitä harrastavat. Itse vien aina pois ja hankin täysiä niillä säästyneillä säästöillä.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Siihen on omakin ketju, mutta ei vain avaudu tämä tyhjien tölkkien komerossa säilyttäminen. Tiedän enemmänkin ihmisiä mitkä sitä harrastavat. Itse vien aina pois ja hankin täysiä niillä säästyneillä säästöillä.

Tästähän on oikein sanontakin:" Ei se ole juoppo eikä mikään joka ei tyhjillä pulloilla (tölkeillä) perhettään elätä." Minäkin äidyn joskus ihmettelemään
kuka noita tyhjiä tölkkejä oikein meille kantaa, minä ostan aina täysiä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
kuka noita tyhjiä tölkkejä oikein meille kantaa, minä ostan aina täysiä.

Se saattaa olla joku valmistusvika. Joskus on löytynyt tyhjä, avaamaton tölkki keskeltä laatikkoa. Tuo on tietenkin omaa ammattitaidottomuutta, koska pitäisihän se tuntea laatikon painosta, että yksi puuttuu.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Se saattaa olla joku valmistusvika. Joskus on löytynyt tyhjä, avaamaton tölkki keskeltä laatikkoa. Tuo on tietenkin omaa ammattitaidottomuutta, koska pitäisihän se tuntea laatikon painosta, että yksi puuttuu.
Nyt tuli nykäsmäinen bon voyage-fiilis. Työkaveri sanoi eilen että perjantaina ostetusta laatikosta löytyi yksi avaamaton tyhjä tölkki. Minä sanoin hänelle että vitun amatööri, senhän sun olisi pitänyt huomata heti laatikon painosta.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nyt tuli nykäsmäinen bon voyage-fiilis. Työkaveri sanoi eilen että perjantaina ostetusta laatikosta löytyi yksi avaamaton tyhjä tölkki. Minä sanoin hänelle että vitun amatööri, senhän sun olisi pitänyt huomata heti laatikon painosta.

Sen takia harmittaa taidottomuus, kun Clint Eastwood hoiti homman niin tyylikkäästi In the Line of Firessa.

Päästäkseen rahanväärentäjän suosioon pitää ampua kaveriansa päähän. Peitetehtävissä oleva Clint ei tietenkään niin voi tai halua tehdä, mutta asehan on tyhjä. Sen tuntee painosta.

Loppuun tietenkin tokaisee "yksi olisi voinut olla." Ei se ammattilaisillakaan aina niin helppoa ole.
 

godofthunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Detroit Red Wings
Minä naiivisti ajattelin, että tekstien tason all-time-low olisi saavutettu pakolaisketjussa. Kyllä tuo äärioikeisto-ketju sukeltaa vielä syvemmälle mutaan. En olisi uskonut, että tällä palstalla mennään niin alaa.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Popedan Mää ja Tapparan mies onkin cover-biisi.
Kaiken lisäksi todella huono cover, varsinkin sanoituksellisesti. Minusta niin typerä, että voisi jättää soittamatta Tapparaan liittyvissä yhteyksissä. Taisi Patekin joskus kummastella, että miksi Tappara soittaa biisiä, jossa on sellaiset sanat.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Kaiken lisäksi todella huono cover, varsinkin sanoituksellisesti. Minusta niin typerä, että voisi jättää soittamatta Tapparaan liittyvissä yhteyksissä. Taisi Patekin joskus kummastella, että miksi Tappara soittaa biisiä, jossa on sellaiset sanat.
Ne on Juicen sanat, ei voi olla huonot.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Oliko Juice:
A) Ilveksen mies
B) Tapparan mies
C) mies jota jääkiekko ei olisi voinut kiinnostaa tippaakaan?
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös