Asia, joka ”avautui” minulle

• 6 922 219
  • 34 671

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Jos nyt tuolla @WildCoren varoituksella korjasin mahdolliset väärinkäsitykset ja säästyin aivan turhalta kuukauden kakulta (haluan korostaa etten missään vaiheessa koittanut arvuutella @Håkanhead olevan itse Jani Hakanpää, vaan pohdin onko nimimerkki keksitty tämän puolustajan nimestä), niin nostan virtuaalista hattuani sinne!
Joo nää on näitä. I understand u.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Avautui, että käyttäjä @Breeze Harbour postailee seuraavaksi siinä ystävänpäivän tienoilla.
Toivottavasti ei. Harmittaisi jos modet tulkitsisivat ton alkuperäisen viestini sisällön henkilöllisyyden arvuutteluna, koska en postaushetkellä kirjaimellisesti edes miettinyt että sen voi tulkita myös noin. Siis ihan puhtaasti avautui mistä nimi "Håkanhead" on peräisin, ei mitään sen syvällisempää.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näissä dösissä muuten on vähän vastaava hierarkia kuin mitä peruskoulussa. Edessä on ne viittaavat hikarit ja takarivissä sitten me muut. Koittakaapa nyt aikuisena kun viihteeltä palaatte himaan niin mennä siihen kuskin taakse dokaa. Täällä takana saa edelleen olla ravintoketjun huipulla.

Suosikkijoukkue
Taisi avautua just yhen jatkoajan nimimerkin ovela arvoitus
@Stevie Why

Why = Y = Stevie Y = Steve Yzerman!

Osuinko oikeaan?
Tosiaan kaivan nyt vielä esiin tämän viime keväisen arvuutteluni, koska se oli oikeastaan täysin samanlainen kuin tuo äsköinen, muotoilin silloin vain selkeämmin että arvailin nimenomaan nimimerkin alkuperää. Muutenhan kyseessä oli täysin samanlainen "avautuminen". Tuossakaan ei pohdittu sen enempää, kirjoittaako Steve Yzerman suomalaiselle kiekkopalstalle :)

Mutta joo, tämä oli osaltani tässä case-Håkanheadin osalta.

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tomb Raiderissa suihkusta ajassa 1h.08m ei tule Lara vaan James Bond. Bond myös pyörii leffassa ennen tätäkin. Biittaako Bond lopulta Laran..? jään seuraamaan. Myös sitä, että onko Larankin vielä kerran käytävä peseytymässä ennen loppuhuipennusta.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Tomb Raiderissa suihkusta ajassa 1h.08m ei tule Lara vaan James Bond. Bond myös pyörii leffassa ennen tätäkin. Biittaako Bond lopulta Laran..? jään seuraamaan. Myös sitä, että onko Larankin vielä kerran käytävä peseytymässä ennen loppuhuipennusta.
Eilen Avalta tulleessa Marplessa (Agatha Christie's Marple: The Sittaford Mystery) Timothy Dalton lausuu alussa repliikin "Good day, James" tai jotain vastaavaa. En tiedä onko tuo suoraan kirjasta vai oliko vain elokuvan tekijän hyvää tilannetajua.

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Eilen Avalta tulleessa Marplessa (Agatha Christie's Marple: The Sittaford Mystery) Timothy Dalton lausuu alussa repliikin "Good day, James" tai jotain vastaavaa. En tiedä onko tuo suoraan kirjasta vai oliko vain elokuvan tekijän hyvää tilannetajua.
Olen samaa mieltä, eli en itsekään tiedä.

Mutta Lara, en tiedä pitäisikö tämä laittaa spoilerin taakse, mutta mennään riskillä. Lara yllättävästi biittasi kaikki pahikset. Bondikin oli hänen kaverinsa. Muuta en viitsi spoilata.

edit. Lara ei enää peseydy ensimmäisen kerran jälkeen.

Suosikkijoukkue
Olen pitänyt päivittäiset syömiskertani melko maltillisina viime aikoina ja etenkin parina viime päivänä. Tästä sain idean äsken astella vaa'alle ja kappas, paino olikin pudonnut yli kaksi kiloa sitten edellisen punnituksen! (josta lienee vajaa viikko)
Ehkäpä pidän jatkossakin syömiskertani minimissä, jos pääsisin jollain aikavälillä vielä takaisin alle 80 kilon.

Huom. olen noin 170cm pitkä (lyhyt) juippi, joten tämänhetkisen painoni (86.9kg) voi todeta olevan edelleen pientä ylipainoa, kun nuo kilot on tulleet syömällä eikä rautaa pumppaamalla. Olen kuitenkin iloinen tästä pienestäkin painonpudotuksesta.

Wizzö

Jäsen
Avautui että runsaasti löytyy ryssän ystäviä tältäkin palstalta. Jos saisin olla diktaattori päivän verran tällä palstalla niin aika moni nimimerkki häviäisi bittiavaruuteen.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Avautui, että täällä voittajien kaupungissa hälytyssireenien testaus ei ole kuun ensimmäinen maanantai vaan kuun ensimmäinen arkimaanantai tai sit sota syttys.
Joskus skidinä noi soi joka maanantai.

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Avautui että runsaasti löytyy ryssän ystäviä tältäkin palstalta. Jos saisin olla diktaattori päivän verran tällä palstalla niin aika moni nimimerkki häviäisi bittiavaruuteen.
Avautui taas, että erilaisia diktatuureja ja diktaattoreiden toimintamalleja vastustavilla olisi helposti käytössään ne samat toimintamallit, joiden toimintaa tahtovat vastustaa.

Wizzö

Jäsen
Avautui taas, että erilaisia diktatuureja ja diktaattoreiden toimintamalleja vastustavilla olisi helposti käytössään ne samat toimintamallit, joiden toimintaa tahtovat vastustaa.
Mä en ookkaan mikään suvakki vaikka vihervassari olenkin.

En esimerkiksi suvaitse:
Ryssiä
Idiootteja
Natseja
Persuja

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Mä en ookkaan mikään suvakki vaikka vihervassari olenkin.

En esimerkiksi suvaitse:
Ryssiä
Idiootteja
Natseja
Persuja
Muokkaas varmuuden vuoksi vähän viestiäsi.

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Päätin tänään tehdä keittoruokaa. Kalasta vai jauhelihasta, siinäpä taas mietittävää. Perunat, porkkanat, sipulit ja mausteethan ei maksa juuri mitään. Ostin sitten kilon lohifileen, maksoi 25 euroa. Jauhelihaa 400 gr olisi maksanut jotain kolme euroa. Nämä määrät keittoon yleensä laitan. Hyvää taas tuli, ei siinä mitään.

Kalaa suositellaan syötävän enemmän, mutta kyllähän hinta sanelee ihmisten ostokäyttäytymistä.

Osta seitiä. Eihän se yhtä hyvää ole kuin lohi, mutta pakasteseitinä maksaa aika vähän ja menee siinä keitossa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy