Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 712 007
  • 33 924

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Toisaalta kannatat Saipaa, joten sitä kautta olet varmasti luovuttanut useammin kuin 90% suomalaisista.
Itse väittäisin, että SaiPan kannattajat ovat luovuttamisen vastakohtia. Ne jotka jaksavat kaudesta toiseen tätä räpellystä ovat ihan jotain muuta kuin luovuttajia. Suuria sotureita koko sakki, jotka rämpivät tässä loputtomassa menestymättömyyden suossa vuodesta toiseen.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Niin mäkin olen aiemmin ajatellut. Enkä siis tiedä varmaksi tuota kertomaani, kunhan nerona järkeilin aamuyön pimeinä tunteina.

"The name "Ray-Ban" was hence derived from the ability of these glasses to limit the ingress of either ultra-violet or infra-red rays of light."
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuo hiihtäjien vauhti alamäissä. Toki tiennyt aina että pirun kovaa ne menee mutta nyt sattui silmään Rukan kisoissa peräkkäin miesten hiihdon jälkeen alkanut yhdistetyn mäkihyppy. Antaa hyvän verrokin tuolle vauhdille. Mäkihypyssä nopeus keulalla isossa mäessä noin 88km/h kun miesten hiihdossa nopeudet alamäissä lähes 80km/h... Ei ihme että maalissa vähän poskia punottaa kun hiihtää melkein -20asteen pakkasessa tuossa viimassa 20km...
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Tuo hiihtäjien vauhti alamäissä. Toki tiennyt aina että pirun kovaa ne menee mutta nyt sattui silmään Rukan kisoissa peräkkäin miesten hiihdon jälkeen alkanut yhdistetyn mäkihyppy. Antaa hyvän verrokin tuolle vauhdille. Mäkihypyssä nopeus keulalla isossa mäessä noin 88km/h kun miesten hiihdossa nopeudet alamäissä lähes 80km/h... Ei ihme että maalissa vähän poskia punottaa kun hiihtää melkein -20asteen pakkasessa tuossa viimassa 20km...
Remi Lindholmilla jäätyi muna.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Repusta löytyi kaljoja. Jääkaapissa ei mitään hyvää. Pakasteesta otin pari sulamaan. Eilen filmi poikki Tallinnassa, mutta täältä kotoa heräsin. Frendit yrittää soittaa, mutta en vastaa. Tilannekatsaus.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Repusta löytyi kaljoja. Jääkaapissa ei mitään hyvää. Pakasteesta otin pari sulamaan. Eilen filmi poikki Tallinnassa, mutta täältä kotoa heräsin. Frendit yrittää soittaa, mutta en vastaa. Tilannekatsaus.
Kannattaa nyt vastaa kavereille ja kertoa, että missä olet. Jos siis olivat mukana reissussa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo eilen kävin katsomassa sitä Koiviston muistomerkkiä. Tai kuselle siihen pusikkoon menin vanhaan malliin ja huomasin että hitto kun se on valoisampi nyt.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo näissä pienissä vessakopeissa kun riisuudut tai näitä kesärotseja heität naulaan tai nurkkaan ennen pyllistämistä niin hitto fiilis on kuin olisit joku Michelin-ukko. Hemmetin Maatuska-nukke. Aina tulee uusi sisältä. Mikä lie Kinder-munan sisältä paljastuu. Feenix-lintu. Joo viekää vaikka tuhkatkin pesästä. Minä nautin ensi kesästä. Ja tästä talvesta, mutta välillä pitää hetki lämmitellä ja ripuloida you know.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Sain tänään kuulla, kun kävin hakemassa kausiflunssapiikin, että olen kuulemma Koronan riskiryhmää. Onhan se toki hyvä tietää näin melkein neljä vuotta Koronahässäkän alkamisen jälkeen.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Niin lähellä, mutta silti niin kaukana, joten pitkä odotus vain jatkuu. Sain nimittäin tietää äidinkielen kirjoitustaidon kokeen arvosanan ja se oli 9½. Vieläkään en ole saanut kymppiä aineesta, vaikka erinäisiä aineita ja kirjoituksia on tullut kirjoitettua vähintään kymmeniä, todennäköisesti satoja vuosikymmenien saatossa. Noh...ainakin on tavoite tässä lukio-opiskelussa, johon tähdätä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joskus aiemmin kirjoitin tänne siitä miten Cittarissa asiakkaat näyttää juppimaisemmilta kuin muissa kaupoissa ja usein tuntuu että mä oon ainoa krapulaisen näköinen koko kaupassa. No nyt en ollut ainoa lälläslää. Ville Haapasalo maistatti hatsapureja.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Avautui, että Jatkoajan äänestyksissä pystyy näkemään, ketkä ovat äänestäneet kyseistä äänestysvaihtoehtoa klikkaamalla äänestysvaihtoehtoa.

Edit. Ai niin, äänestyksen laatijan pitää tosin hyväksyä se, että pystyy näkemään nuo.
 
Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ai Twitteriä voi lukea, vaikka ei olekaan rekisteröitynyt. Tänne aina välillä tulee linkkejä sinne. Hämärä muistikuva on että joskus jollain vekottimella olisin nähnyt sieltä jonkun viestin. Ehkä mun edelliset kännykät oli vaan niin vanhoja. Ja olikin. Mutta miksi ylipäätänsä kukaan aikuinen kävisi jollain varhaisteini-ikäisten sivulla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös