Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 711 287
  • 33 924

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Minulle avautui äsken, että Ville Peltosella on kaksospojat. Ehkä olen joskus tiennyt, mutta sittemmin ainakin unohtanut.
Avautui kanssa pari viikkoa sitten, että ne pojat ovat sen verran kovia pelimiehiä, että pelaavat Sveitsin pääsarjaa. Mahtaakohan pojilta löytyä myös Sveitsin passit? Elite kertoo kansalaisuuksien olevan FIN/USA, mutta tuntien ulkomaalaiskiintiöt tuolla niin lienee alppimaan passit löytyvän taskusta myös.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Historianopettajani ei ole mikään suuri Israelin ja varsinkaan Venäjän ystävä. Tämä asia on avautunut minulle näiden parin viikon aikana, joiden aikana olen päässyt hänen opetustaan kuulemaan. Mikäs siinä, meitä mahtuu moneen junaan.
Toinen asia, joka minulle vasta tänään avautui, oli se, että noilla historiantunneilla on kanssani opiskelemassa varsin viehättäviä neitokaisia. Tähän mennessä en ole juurikaan ehtinyt tai oikeastaan jaksanut kiinnittää huomiota muihin oppilaisiin, sillä historia on niin mielenkiintoinen aihe, mutta tänään tuli huomattua tuokin asia.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Toinen asia, joka minulle vasta tänään avautui, oli se, että noilla historiantunneilla on kanssani opiskelemassa varsin viehättäviä neitokaisia. Tähän mennessä en ole juurikaan ehtinyt tai oikeastaan jaksanut kiinnittää huomiota muihin oppilaisiin, sillä historia on niin mielenkiintoinen aihe, mutta tänään tuli huomattua tuokin asia.
Aloittelijan virhe. Yliopistolla oli niitä n:nnen vuoden opiskelijoita joitakin, ja musta tuntuu ettei ne kiinnittänyt enää mihinkään muuhun huomiota kuin nätteihin tyttöihin.
 

Cluller

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TML
Ihmispaskaa olen kuullut kuljetettavan rekoilla paikasta toiseen, mutta että oikein ihmisen paskaa.

Ei kyllä avautunut miksi.

Ehkä sitä ei mahdu määrättömästi jätevedenpuhdistamojen takapihalle, vaan pitää välillä viedä jatkokäsittelyyn jonnekin.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ehkä sitä ei mahdu määrättömästi jätevedenpuhdistamojen takapihalle, vaan pitää välillä viedä jatkokäsittelyyn jonnekin.
Yllättävää, että kylän puhdistamo ei kestä sontaa riittävästi. Toisaalta, eihän se turussakaan ole aina kestänyt, eivätkä ne ihmispolot sitä mihinkään roudanneet, vaan kehittivät ns. turkulaisen ratkaisun. Sitä ei toki voi muille voi suositella, vaikka kylässä joki olisikin.
 

Cluller

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TML
Yllättävää, että kylän puhdistamo ei kestä sontaa riittävästi. Toisaalta, eihän se turussakaan ole aina kestänyt, eivätkä ne ihmispolot sitä mihinkään roudanneet, vaan kehittivät ns. turkulaisen ratkaisun. Sitä ei toki voi muille voi suositella, vaikka kylässä joki olisikin.
Kai puhdistamon kapasiteetti kestää joka paikassa, mutta olisihan se hassua vain pinota semikompostoitunutta tavaraa johonkin kasaan puhdositamon pihaan, eikä ollenkaan olisi mitään käyttökohdetta tavaralle. Kai ihmispaskaakin johonkin voi maatuneena käyttää? En tiedä, arvailen vain.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kai puhdistamon kapasiteetti kestää joka paikassa, mutta olisihan se hassua vain pinota semikompostoitunutta tavaraa johonkin kasaan puhdositamon pihaan, eikä ollenkaan olisi mitään käyttökohdetta tavaralle. Kai ihmispaskaakin johonkin voi maatuneena käyttää? En tiedä, arvailen vain.
Oma kokemukseni on, että jos ulkovessan ämpärin tyhjentää matalaan kuoppaan metsässä, niin vuoden päästä jäljellä ei ole mitään. Ehkä noissa laitoksissa on joitain kehittyneempiä ratkaisuja tai ainakin säälin ämpärin kantajaa. Itse tarvitsen vähintään puoli pulloa terävää juotavaa, saunan ja järven missä puhdistautua ällöttävän operaation jälkeen.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Oma kokemukseni on, että jos ulkovessan ämpärin tyhjentää matalaan kuoppaan metsässä, niin vuoden päästä jäljellä ei ole mitään. Ehkä noissa laitoksissa on joitain kehittyneempiä ratkaisuja tai ainakin säälin ämpärin kantajaa. Itse tarvitsen vähintään puoli pulloa terävää juotavaa, saunan ja järven missä puhdistautua ällöttävän operaation jälkeen.
Toi on totta, vaikka olen tiputtanut yhden jalan navetan paskakaivoon niin ihmisjätteen lemu on ainoa mikä saa yökköämään.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Useimpia meistä ihmisen ulosteen haju ällöttää.
Joskus siitäkin on hyötyä, ettei ole hajuaistia.

Reposaaren edustalla torpedovene S2 haaksirikkoutui syksyllä 1925. Aluksen hylky hinattiin Reposaaren satamaan, kun se oli kahdeksan kuukauden päästä uppoamisesta löydetty. Kun se oli tyhjennetty vedestä, ruumiita lähti hakemaan Paska-Erkkona tunnettu Frans Iisak Erkko. Miehellä ei ollut hajuaistia ja hän hankki elantonsa tyhjentämällä reposaarelaisten ulkokäymälöitä. Hän nosti hylystä 23 ruumista mukanaan olleen laivaston luutnantin kanssa.
 
Viimeksi muokattu:

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Aika on pysähtynyt ikuiseen luuppiin Kangasalla.

20 vuotta sitten:


Nyt:

 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Avautui tässä näitä matematiikan tehtäviä tehdessä, että olen aloittanut tehtävien tekemisen vaikeimmista tehtävistä eli yhtälölaskuista, koska ne sattuivat olemaan tehtävälistan ensimmäisinä eivätkä siis kronologisessa järjestyksessä. Alkuvaikeuksista selvittyäni nekin ovat alkaneet jotenkin sujua. Onneksi seuraavat laskutehtävät ovat helpompia.
 

Ulos T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko kotimaassa +suomalaiset maailmalla +Kärpät

Kuuukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Minulle avautui, että vuosi vuodelta tämä veropäivä kiinnostaa entistä vähemmän.
Minulle avautui, että jonkun duuni on (varmaankin) etukäteen kerätä kaikista mahdollisista julkkiksista ja "julkkiksista" listaa, joiden tuloja lähtevät sitten tämän päivän koittaessa tykittämään verottajan tiedoista, jotta varmasti saadaan kerrottua kaikille paljonko kukakin on tienannut.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Minulle avautui, että vuosi vuodelta tämä veropäivä kiinnostaa entistä vähemmän.

Joo, ei ole kiinnostanut ikinä, eikä kiinnostele vieläkään, tosin se vituttaa kun suosikkikanavani radiossa eli Radio Suomi jauhaa myös näistä tuntitolkulla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös