Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 772 191
  • 34 082

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kyllä voi. Itse en ole viimeiseen kuukauteen käynyt töissä tai ulkona, kun on pitänyt kirjoittaa tänne.
No eikö olekin hyvä että pizza tulee kotiin netistä tilaamalla.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Avautui se, että Frederik on esiintymässä Laitilan munamarkkinoilla.

Olen ollut noilla kyläjuhlilla töissä joskus vuosituhannen taitteessa jokusen kerran ja jo tuolloin avautui, että ilmeisesti tuon viikonlopun ajan on avautunut kaikkien lähiseutujen hoitopaikkojen ovet. Melkoisen erikoista ryhmää oli kyllä tuolla liikkeellä, paloi jopa yhden paviaanin kanssa niin pahasti pinna että alkoi olemaan henkirikos melko lähellä.

Onneksi ei tarvi enää mennä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Avautui, että olen aika laiska kirjoittamaan tänne. Vähän reilu 2 viestiä per viikko. Syksyllä tulee 14 vuotta palstaa täyteen.

Minullakin tulee 14 vuotta palstaa täyteen syksyllä mutta kirjoittelen tänne kyllä selkeästi enemmän kuin sinä. Minulla tulee normipäivänä noita viestejä tänne palstalle se noin kaksi, usein useampikin.

Siitä on tullut ikään kuin tapa, ehkä jopa riippuvaisuus kirjoitella tänne etenkin ajatuksiaan ja kuulumisiaan. Ehkä viestien sisältöihin voisi satsata enemmän. Pitäisi miettiä enemmän mitä julkaisee ja sitten julkaista.

No pelikieltoa en ole saanut aikoihin, en edes muista koska olen viimeksi ollut pelikiellossa. Silloin kai kun otteluketjussa kerroin vain tulosveikkaukseni vai miten se meni

Ja kyllähän tällä palstalla voi liikaa aikaa viettää ja varmaan sekin tässä vähitellen minulle avautuu. Ärsyttävää kun pitäisi koneella niitä töitä hakea niin klikkailee vain täällä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minullakin tulee 14 vuotta palstaa täyteen syksyllä mutta kirjoittelen tänne kyllä selkeästi enemmän kuin sinä. Minulla tulee normipäivänä noita viestejä tänne palstalle se noin kaksi, usein useampikin.

Siitä on tullut ikään kuin tapa, ehkä jopa riippuvaisuus kirjoitella tänne etenkin ajatuksiaan ja kuulumisiaan. Ehkä viestien sisältöihin voisi satsata enemmän. Pitäisi miettiä enemmän mitä julkaisee ja sitten julkaista.
Minä tykkään sinun kirjoituksistasi. Aika monet kirjoittavat tänne päteäkseen, näyttäytyäkseen ehkä jopa parempina kuin ovat, usein päästäkseen nokittamaan ja osoittamaan ylemmyyttään, tavalla tai toisella. Minäkin myönnän syyllistyneeni moiseen. Nimimerkki vilperin kirjoitukset ilahduttavat aina, koska niistä kuultaa läpi tietynlainen vilpittömyys, halu keskittyä positiiviseen ja yleinen elämän kunnioittaminen. En muista, että olisit kenellekään vittuillut tai riitaa haastanut. Tätä tervehdin ilolla.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
"Among professional dancers, the traditional saying is not "break a leg," but "merde"." - toivotin tuossa seuratoverille facessa onnea huomisiin kisoihin sanoilla "break a leg", mutta näköjään olisikin pitänyt sanoa vaan että "Paskat". Toki olemme amatööritanssijoita, joten ehkä jalan hajottaminen oli ihan ok.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Toiseksi, @FASlapsi on ollut katsomassa Ässien ja Lukon välistä peliä Isomäen seisomakatsomossa 2. joulukuuta 2011. Sain tämän selville luettuani tätä vanhaa otteluketjua.

Itselleni avautui, että se että minä olen käynyt Porissa jääkiekkopelissä on ilmeisesti sitten samanlaista kaikkien normaalien tietämää yleisnippelitietoa kuin vaikkapa se että kuka on Suomen 3. presidentti tai kuka piirsi Pähkinäsaaren rauhasopimuksen marginaaliin kirkkoveneen tai kuka on Saksan jääkiekkomaajoukkueen valmentaja.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Itselleni avautui, että se että minä olen käynyt Porissa jääkiekkopelissä on ilmeisesti sitten samanlaista kaikkien normaalien tietämää yleisnippelitietoa kuin vaikkapa se että kuka on Suomen 3. presidentti tai kuka piirsi Pähkinäsaaren rauhasopimuksen marginaaliin kirkkoveneen tai kuka on Saksan jääkiekkomaajoukkueen valmentaja.
Svinhufvud, Matti Moilanen, Toni Söderholm.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Avautui, että en kuulu parhaaseen 1,5 prosenttiin suomen kiekkokansasta. Saatoin kyllä arvata sen jo, kun näin tuon testin. Tuntuu silti pahalta.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Avautui myös, että olen tykännyt aivan liikaa muiden viesteistä viime aikoina. Aikuiset ihmiset saavat turhan paljon hälytyksiä ja hermostuvat. Pitää hillitä himoa tästä eteenpäin.

Silti jatkat tätä muiden viesteistä tykkäämistä? Ei siinä mitään, mutta pisti vain silmään kun oli äsken aika monen peräkkäisen viestin perässä että Punamusta tykkää tästä. Ja viestit oli julkaistu siis tuolla otteluseuranta-ketjussa. Pisti oikein huvittamaankin, toiset jaksaakin.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
@Punamusta ok, no kukin tavallaan. Aiheutti lähinnä vain ihmetystä ja huvittuneisuutta kun melkein jokaisen viestin perässä luki Punamusta ja Lert. Etenkin kun muistin vielä tämän kirjoituksesi täällä.

Luulin että on jokin tietokonevirhe joka automaattisesti tuota aiheuttaa mutta ei näemmä. Anteeksi jos liikaa nauroin kustannuksellasi, olet kuitenkin antanut itsestäsi täällä fiksun kuvan niin en uskonut että olet aidosti tuossa mukana. Luulin tosiaan jokskin tietokonevirheeksi ja sen takia uskalsin lähteä nauramaan vähän julkisestikin.

Kyllähän toimintanne vähän ihmetystä herättää mutta kukin tavallaan tosiaan. Itse kuitenkin miellän tuon Tykkäys-napin tehokeinoksi jota käytetään harkiten. Esimerkiksi silloin kun joku teksti oikeasti ja aivan kunnolla naurattaa, saa hyvälle tuulelle tai on jostain asiasta samaa mieltä.

Ja mitä tulee tuohon aikuisten leikkimiseen ja julkiseen hauskan pitoon niin minä kyllä liputan sen puolesta. Tietenkin rajansa kaikella, mutta on ihan hyvä osata olla myös aikuisena vähän lapsenmielinen, osata nauraa itselleen ja osata pitää myös hauskaa. Ei elämä käy liiankaan totiseksi.

Tietenkin jos jokin asia, tapahtuma tai kokous vedetään kunnolla lekkeriksi aikuisten toimesta niin sekään ei kyllä ole hyvä. Elämässä on joka asiassa tärkeä asia se kohtuus.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Avautui, että olen ensimmäistä kertaa kirjoittanut enemmän viestejä kuin @Johnny B. Goode.
Katokato. Juu, monet vuodet palstaurani alkupäästä kirjoittelin vaan lähinnä nyrkkeilyketjuun ja satunnaisen varovaisen viestin sinne tänne joskus ja jouluna. Vähän pelkäsin näitä vanhempia karvaisia mörköjä täällä... Olin poikkeuksellisen pitkään hangaround-jäsenenä ennenkuin uskalsin koittaa prospect-liivejä. No nehän sain sitten ja myöhemmin täysvärit ja 1%-patchin kun todistin olevani ö truu rebel änt päädääs autloo. Forevö Jatkis, Jatkis forevö! Ja viimevuonna olinkin jo vuoden jatkoaikalainen finaalissa, eli kuulun päättävään elimeen ja minulla on paikka pöydässä. Äläkä luule että tämä tarkoittaa moderointia. Kyllä säkin pääset tolla tahdilla huipulle. Mutta muista, että jos vanhempi veli tulee ja sanoo että sun on niitattava toi yks FutisForumilainen, niin sitten toimit etkä ujostele.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Crazy Town keikkailee vielä ja tulee jopa Suomeen. Cammacammaleidijormabutterflyyysugaaabeibe

(Joillekin saattaa myös muuten avautua, että tuon biisin alkuperäinen kierto on Red Hot Chili Peppersin kappaleesta Pretty Little Ditty)
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tossa jossain ketjussa aiemmin oli puhetta siitä että millä eliksiirillä saa Alkosta halvimmat kännit hinta/volttisuhteeltaan. Voittajaksi selvisi lähes tasapisteissä Marabello ja Gambina. Tossa viikonloppuna kaveri kävi saunomassa ja totesi että kato teiltäkin löytyy tota Suomen halvinta laillista kännijuomaa. Mää olin että mitä vittua? Näytti sitten Dentalux-suuvesi pulloa ja kysyi että paljonko makso? En muista. Alle pari euroa vissiin. Lidlistä. Pyysin sitten ystävälliseti ja vähän kiinnostuneena kertomaan tok lisää. Asioista ilmeisen perillä oleva toveri valaisi että aika monetkin todelliset pro hemulit kiskoo tota kitusiinsa. Kuulemma 13% alc. ja hinta tosiaan jotain 1,50€-1,90€ 500ml. Ei mitään palaa Alkolla kilpailla näillä hinnoilla. Mietin vain että siinä täytyy oikeasti jo se kivipohja kutitella jalkapohjia kun sekottelee Dentaluxia ja maitoa aamulla vapisevin käsin mukiin että pääsee raahautumaan aamupaskalle (ei varmaankaan haise kuitenkaan pahalle!) ja siitä sitten loppu lesti huuleen, kartalta destinationi kohti lähintä Lidliä hakemaan uudet 5-10 Dentapulloo ja taas alkaa suupielet kaartumaan hymyyn. Pilluakin tulee ovista ikkunoista kun hobo hurmaa puiston pirkot tuoksullaan jo kilsan päästä. Hurjaks on meno menny, sano.

PS. Hei @pettter , kiskis!
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös