Itsekin muistan lukeneeni ensimmäistä kertaa tätä palstaa jo vuonna 2014. Nyt kuitenkin vasta päätin liittyä.Minä olen ollut yli kuusi vuotta vain täällä eikä sekään ole pitkä aika.
Itsekin muistan lukeneeni ensimmäistä kertaa tätä palstaa jo vuonna 2014. Nyt kuitenkin vasta päätin liittyä.Minä olen ollut yli kuusi vuotta vain täällä eikä sekään ole pitkä aika.
Avautui se, että Frederik on esiintymässä Laitilan munamarkkinoilla.
Itsekin muistan lukeneeni ensimmäistä kertaa tätä palstaa jo vuonna 2014. Nyt kuitenkin vasta päätin liittyä.
Avautui, että olen aika laiska kirjoittamaan tänne. Vähän reilu 2 viestiä per viikko. Syksyllä tulee 14 vuotta palstaa täyteen.
Minä tykkään sinun kirjoituksistasi. Aika monet kirjoittavat tänne päteäkseen, näyttäytyäkseen ehkä jopa parempina kuin ovat, usein päästäkseen nokittamaan ja osoittamaan ylemmyyttään, tavalla tai toisella. Minäkin myönnän syyllistyneeni moiseen. Nimimerkki vilperin kirjoitukset ilahduttavat aina, koska niistä kuultaa läpi tietynlainen vilpittömyys, halu keskittyä positiiviseen ja yleinen elämän kunnioittaminen. En muista, että olisit kenellekään vittuillut tai riitaa haastanut. Tätä tervehdin ilolla.Minullakin tulee 14 vuotta palstaa täyteen syksyllä mutta kirjoittelen tänne kyllä selkeästi enemmän kuin sinä. Minulla tulee normipäivänä noita viestejä tänne palstalle se noin kaksi, usein useampikin.
Siitä on tullut ikään kuin tapa, ehkä jopa riippuvaisuus kirjoitella tänne etenkin ajatuksiaan ja kuulumisiaan. Ehkä viestien sisältöihin voisi satsata enemmän. Pitäisi miettiä enemmän mitä julkaisee ja sitten julkaista.
Toiseksi, @FASlapsi on ollut katsomassa Ässien ja Lukon välistä peliä Isomäen seisomakatsomossa 2. joulukuuta 2011. Sain tämän selville luettuani tätä vanhaa otteluketjua.
Svinhufvud, Matti Moilanen, Toni Söderholm.Itselleni avautui, että se että minä olen käynyt Porissa jääkiekkopelissä on ilmeisesti sitten samanlaista kaikkien normaalien tietämää yleisnippelitietoa kuin vaikkapa se että kuka on Suomen 3. presidentti tai kuka piirsi Pähkinäsaaren rauhasopimuksen marginaaliin kirkkoveneen tai kuka on Saksan jääkiekkomaajoukkueen valmentaja.
Avautui myös, että olen tykännyt aivan liikaa muiden viesteistä viime aikoina. Aikuiset ihmiset saavat turhan paljon hälytyksiä ja hermostuvat. Pitää hillitä himoa tästä eteenpäin.
Katokato. Juu, monet vuodet palstaurani alkupäästä kirjoittelin vaan lähinnä nyrkkeilyketjuun ja satunnaisen varovaisen viestin sinne tänne joskus ja jouluna. Vähän pelkäsin näitä vanhempia karvaisia mörköjä täällä... Olin poikkeuksellisen pitkään hangaround-jäsenenä ennenkuin uskalsin koittaa prospect-liivejä. No nehän sain sitten ja myöhemmin täysvärit ja 1%-patchin kun todistin olevani ö truu rebel änt päädääs autloo. Forevö Jatkis, Jatkis forevö! Ja viimevuonna olinkin jo vuoden jatkoaikalainen finaalissa, eli kuulun päättävään elimeen ja minulla on paikka pöydässä. Äläkä luule että tämä tarkoittaa moderointia. Kyllä säkin pääset tolla tahdilla huipulle. Mutta muista, että jos vanhempi veli tulee ja sanoo että sun on niitattava toi yks FutisForumilainen, niin sitten toimit etkä ujostele.Avautui, että olen ensimmäistä kertaa kirjoittanut enemmän viestejä kuin @Johnny B. Goode.
Eikö ne ole osoittaja ja nimittäjä?Avautui, että jakomerkki (÷) symbolisoi murtolukua, jossa nimittäjän ja jakajan luvut on korvattu pisteillä.
Tämähän lienee se pelkistetyimmillään: : .Avautui, että jakomerkki (÷) symbolisoi murtolukua, jossa nimittäjän ja jakajan luvut on korvattu pisteillä.
Eikö ne ole osoittaja ja nimittäjä?