Itse harrastan tätä ennaltaehkäisevästi kirjoittamalla säädyttömyyksiä ja sitten pyyhkimällä viestikentän ennen "lähetä"-napin painallusta. Pari kertaa ollaan oltu ns. liipaisimella, mutta onneksi sisäinen ääni on puuttunut peliin viime hetkellä.Avautui, että täällä voi näköjään raportoida omia viestejään. Voisi harrastaa itsemoderointia julkisella paikalla.
Ai että jos naiselta leikkaisi pään pois niin olisitte yhtä pitkiä ja yhtä fiksuja?Ei hitto. Oonkohan mä tota yhtä äänestänyt joskus sen takia, kun se näyttää vähän exältä. Päätä pidempi akka. Mä oon heikkona niihin.
Ei Tarja Halonen.
Se ei kyllä avaudu, että mistä tällainen voi juolahtaa mieleen. Vietetäänkö jossain maahanmuuttajaisia? ”Ahmed, siekin pääsit läpi, nyt bailataan!”Avautui, että näiden kahden sanan genetiivimuoto on sama:
maahanmuuttajaiset ja maahanmuuttajaisät - maahanmuuttajaisien
Samalla kaavalla menee tietysti muitakin -jaiset ja isä-loppuisia sanoja:
tappajaiset - tappajaisät, valvojaiset - valvojaisät
Ainakin vuonna 2015 vietettiin melkoisia maahanmuuttajaisia ympäri Euroopan.Se ei kyllä avaudu, että mistä tällainen voi juolahtaa mieleen. Vietetäänkö jossain maahanmuuttajaisia? ”Ahmed, siekin pääsit läpi, nyt bailataan!”
Näimme unessa itsemme, idealistisessa ihannesiirtokunnassamme.
Nautimme näkemästämme, aistimme unelmien tuhon.
Keinuminen, luo paineaallon ja me, saavumme satamaan.
Loisto lumoaa, onnneksi on seikkailijoita idearikkaita.
Huomassa yön, uusi tila ja uudet hahmot.
Tukirakenteet, maestron performansille.
Olemus, huomionkipeys.
Sisältö, improvisaatio.
Estradilla, kuin suoraan aloituksesta.
Rutiinitaso, kuin luotu elämällä leikittelyyn.
Katoamistemppu, tarinan kuihtuessa.
Vapauden menetys, vain viilto sydämessä.
Tulee jotenkin mieleen CMX:n Talvikuningas-eepos. Tässä soundtrack-ehdotus em. viesteille: CMX - Pretoriaanikyborgit .Elementti on tuttu, olemme kokeneet tämän ennenkin.
Eläneet tämän, eläneet läpikotaisin roiskeineen.
Taas eläin, taas peto ja taas kone.
Ilmaisu mielipuolinen, ilme hullu.
Sointi paukkeen, sisältö paukkeen.
Viskomme, me viskomme niitä.
Nämä kasvot, tämä tarina.
Syttyy, jotain kaukaista.
Jep, ennen kuin edes luin loppukaneettiasi, ajattelin että tuo on suoraan Yrjänän kynästä. Ensimmäisestä sitaatista tuli mieleen Arkangeli.HCH on näköjään aloittanut "scifi-kauden". Katsokaa vaikka:
Tulee jotenkin mieleen CMX:n Talvikuningas-eepos. Tässä soundtrack-ehdotus em. viesteille: CMX - Pretoriaanikyborgit .
Se on varmasti aina hieno hetki kun jatkoaikaan tulee uusi kirjoittaja ja eksyy tuohon ketjuun ja miettii että mitähän vittua.Jep, ennen kuin edes luin loppukaneettiasi, ajattelin että tuo on suoraan Yrjänän kynästä. Ensimmäisestä sitaatista tuli mieleen Arkangeli.
Olen ihmetellyt, että miksi jousiampujien nuoli väpättää ilmassa. Eihän sen pitäisi, mutta se väpättää silti.
No selvisi se, että nuolen suora linja olisi itse jousipyssyn läpi.