Joku mainitsi, että suomenkielelläkin saa lukea näitä sekoiluja. Olikohan se joku faseryhmä vai mikä saitti.
Litteä Maanpiiri Facebookista. Toinen hyvä ryhmä miettiä ihmisten älykkyyttä on myös Kemikaalivanahavainnot Suomessa -ryhmä.
Joku mainitsi, että suomenkielelläkin saa lukea näitä sekoiluja. Olikohan se joku faseryhmä vai mikä saitti.
Litteä Maanpiiri Facebookista. Toinen hyvä ryhmä miettiä ihmisten älykkyyttä on myös Kemikaalivanahavainnot Suomessa -ryhmä.
Okei. Ja suomalaisten pitää alkaa eko talkoisiin, mutta Kiinan ei..Kiinan väkiluku kasvoi viime vuonna 5,3 miljoonalla henkilöllä, eli lähes samalla määrällä ihmisiä kuin Suomessa on asukkaita.
Eikä voita vieläkään. Tutut kaverit taas finaalissa. Muistan kun tästä oli jo monta vuotta sitten keskustelua, että kuka lie ensimmäinen ysäriläinen.Marin Cilic (syntynyt syyskuussa 1988) on nuorin tenniksen miesten Grand Slam-turnauksen voittanut pelaaja. Vuodesta 2004 lähtien 50/60 voittaja on ollut joku kolmikosta Federer, Nadal tai Djokovic. On aika uskomatonta, ettei 90-luvulla syntyneet ole vieläkään onnistuneet voittamaan yhtään turnausta edes vahingossa vaikka konkarit ovat jättäneet Grand Slameja väliin tasaisin väliajoin. Ehkä seuraavalla vuosi kymmenellä neljääkymmentä lähestyvät mestarit malttavat lopettaa nuorempien kiusaamisen
Eikä voita vieläkään. Tutut kaverit taas finaalissa. Muistan kun tästä oli jo monta vuotta sitten keskustelua, että kuka lie ensimmäinen ysäriläinen.
Lauri Viitahan oli potilaana Kellokosken mielisairaalassa skitsofrenian takiaJuicen sanoitukset, laini, säkeistö ja laulu kerrallaan. Kappaleen Lauri Viidan muistomerkki Youtube-kommenteissa joku sanoi Lauri Viidan sairastuneen skitsofreniaan ja biisin sanat alkoivat toimia tämän tiedon myötä ihan eri tavalla, jos siis näin on asian laita.
Hauskana nippelitietona muuten kyseisestä pelimannista, niin hänhän tunnetusti pelasi koko uransa ilman kypärää. Monet varoittelivat että toi on ihan hullun hommaa, pistä vaan se potta päähän. Peliuralla ei vissiin mitään pahempaa sattunut, mutta kun lopetti ja siirtyi valmennushommiin niin oliko ekassa matsissa kun tuli kiekko puhelimeen.Craig MacTavish on hyökkääjä. Jumalauta montakohan tuhatta tuntia olen pelannut änäreitä 90-luvun alkupuolella, ja silti olisin silmää räpäyttämättä lukinnut että on pakki, ei oljenkorsia. Ehkä mennyt sekaisin Al MacInnisin kanssa.
Jep, itseasiassa kypärättömyyteen liittyvästä jutusta tuo pelipaikka minulle valkenikin:Hauskana nippelitietona muuten kyseisestä pelimannista, niin hänhän tunnetusti pelasi koko uransa ilman kypärää.
Tuossa nimessä on silmiinpistävä kirjoitusvirhe. Se kuuluu kirjoittaa "Oispa kaliaa".Kotkassa on Oispa kaljaa Oy niminen yritys. Ovat ilmeisesti olutravintola.
Tuossa nimessä on silmiinpistävä kirjoitusvirhe. Se kuuluu kirjoittaa "Oispa kaliaa".
Enpä ennen ole tuollaista havainnut... Että itse haetaan pelikieltoa.
Oho, @sämpylä89 on hakenut itselleen vapaaehtoisen pelikiellon. Enpä ennen ole tuollaista havainnut... Että itse haetaan pelikieltoa. No hyvää "lomaa" ja toivottavasti se mieli siitä virkistyy vielä.
Arviolta 2% jenkeistä uskoo maapallon olevan litteä. Se on n. 6,5milj. ihmistä, jumalauta siellä on enemmän flatardeja kun tällä pallolla on suomalaisia.
Litteä Maanpiiri Facebookista.
Craig MacTavish on hyökkääjä. Jumalauta montakohan tuhatta tuntia olen pelannut änäreitä 90-luvun alkupuolella, ja silti olisin silmää räpäyttämättä lukinnut että on pakki, ei oljenkorsia. Ehkä mennyt sekaisin Al MacInnisin kanssa.
Craig MacTavish on hyökkääjä. Jumalauta montakohan tuhatta tuntia olen pelannut änäreitä 90-luvun alkupuolella, ja silti olisin silmää räpäyttämättä lukinnut että on pakki, ei oljenkorsia. Ehkä mennyt sekaisin Al MacInnisin kanssa.
Eikös hän ollut armeijassa...Robin, ei Batmanin erityinen ystävä vaan se poppari, on tehnyt paluun. Oliko se joskus poissakin? Helvetti noiden roskalehtien "jymy-yllätysten" kanssa.
Niin tosiaan. Minähän näin sen ihan televisiosta.Eikös hän ollut armeijassa...
Niin tosiaan. Minähän näin sen ihan televisiosta.Selvisi vissiin silti hengissä, vaikka näytti aika pahalta vammalta.
Onko tuo Jokisen vapautukseen johtanut terveyshaitta muuten koskaan selvinnyt? Voihan se olla myös sitä että pää on ns. pehmeä tai mistäs sitä tietää jos Jokisella on vaikka diabetes.Vai mahtaako tulla ollijokismaisesti ikävä vamma jalkaan joka estää kasarmilla muutaman kerran käymisen 6kk ajan mutta sallii kymmenen vuoden niveliä ja polvia rajusti rasittavan NHL-kiekkoilun?