Kourujärven Ponnistus
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Avautui että jollekin voi tulla nimestä Kim Hirschovits mieleen Ruotsi.
Vähän samalla tavalla, kuin Zlatan Ibrahimovicistakin. Ovatkohan serkuksia?
Avautui että jollekin voi tulla nimestä Kim Hirschovits mieleen Ruotsi.
Avautui, että minulla koko iän ollut outo ja voimakas fobia on trypofobia.
Tarkennan, ettei minua reiät "pelota" eivätkä kaikenlaiset reiät yleensäkään aiheuta reaktiota. Ainoastaan vierekkäin olevat, syvät symmetriset reiät, kuten hunajakennot tai vastaavat. Ja reaktiona ei ole pelko vaan pahoinvointi, vahva iljetys ja kylmät väreet. Jos googletat kuvia tuolla antamallani sanalla niin näet esimerkkejä näistä kuvista, minä en pysty niitä katsomaan menettämättä kontrollia aika totaalisesti.Nyt on ihan pakko kysyä, kun Eevili ilmeisesti lomailee: miten tämä on vaikuttanut naissuhteisiisi? Ovatko ihohuokosta isommatkin reiät pelottavia?
Jos googletat kuvia tuolla antamallani sanalla niin näet esimerkkejä näistä kuvista, minä en pysty niitä katsomaan menettämättä kontrollia aika totaalisesti.
Samaa mieltä. Erehdyin innoissani tosiaan googlettamaan myös kun tajusin fobiallani olevan oikea nimi. Ja lopputulos oli puolittainen oksentaminen kuvat nähdessäni. Yhä ne pomppaavat mieleen ja puskee hikeä ja pientä paniikkia kun ajatukset juuttuvat pyörimään kehää.Vankilaa moiselle!
Avautui juuri, että en enää pysty lukemaan HIFK- alueen viestejä Jatkoajasta vaikka kannattaja olenkin. Siellä oleva itkupotku-mentaliteetti on niin perseestä että välillä oikein hävettää.
Avautui, että olen ollut ilmeisesti väärässä kun olen luullut Obin olevan Ipan miehiä.
Avautui, että olen ollut ilmeisesti väärässä kun olen luullut Obin olevan Ipan miehiä.
Eikös se Obi ole oikeasti Fopsin miehiä??
Samaa mieltä. Erehdyin innoissani tosiaan googlettamaan myös kun tajusin fobiallani olevan oikea nimi. Ja lopputulos oli puolittainen oksentaminen kuvat nähdessäni. Yhä ne pomppaavat mieleen ja puskee hikeä ja pientä paniikkia kun ajatukset juuttuvat pyörimään kehää.
Eikös se Obi ole oikeasti Fopsin miehiä??
Avautui, että Tepsillä on ainoastaan kahden pelatun kierroksen jälkeen jo viisi pistettä enemmän kuin Jypillä, Tapparalla, Ässillä ja Bluesilla.
Se on paralympialaiset, eikä paraolympialaiset. Olen taas inan verran vähemmän tyhmempi.
Tuo väärinkäsitys johtuu varmasti yleisesti siitä, että ihmiset kuvittelevat tuon "para"-alun juontavan juurensa vammaisuudesta vaikka oikeasti se tulee "parallel"-sanasta.
Avautui myös, että canalilla selostava Lauri Tammi (?) runkkaa samalla kun selostaa, on melkoista ähkimistä ja eihän tuota pysty kuuntelemaan kukaan.
Kuulin eräältä parturilta, että on sellainenkin harrastus, että parturissa jotkut asiakkaat runkkaavat samalla, kun parturi parturoi heidän hiuksiaan.