Mainos

Asia, joka ”avautui” minulle – NHL Edition

• 70 464
  • 308
Granlund oli jo johdattanut Suomen MM-kultaan ja HIFK:n SM-kultaan kun McDavid vielä söi kissankakkaa päiväkodin hiekkalaatikolla.
Voi olla, että joku muistelee tuollaisia turhuuksia. Itsellä vaan tuntuu, että aloittivat NHL:ssä about samoihin aikoihin, joten ovat omissa ajatuksissa about samanikäisiä. 5 vuoden ikäero tuli yllättävän korkeana, koska olisin sen ajatellut olevan jotain pari-kolme vuotta (siis ennen kuin alan tarkemmin ajattelemaan heidän syntymävuosiaan, mitkä kyllä tiesin etukäteen).

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Voi olla, että joku muistelee tuollaisia turhuuksia. Itsellä vaan tuntuu, että aloittivat NHL:ssä about samoihin aikoihin, joten ovat omissa ajatuksissa about samanikäisiä. 5 vuoden ikäero tuli yllättävän korkeana, koska olisin sen ajatellut olevan jotain pari-kolme vuotta (siis ennen kuin alan tarkemmin ajattelemaan heidän syntymävuosiaan, mitkä kyllä tiesin etukäteen).
Mikä turhuus se IFK on? Perinteitä ja kulttuuria piisaa.

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Sharks-hyökkääjä Will Smith pelaa numerolla #2 ja onhan siinä jotain aivan todella seksikästä, että hyökkääjä valitsee itselleen tuollaisen pienen pelinumeron.

Viime yön ottelun katsoneena minulle selvisi, että Smithin pelinumeron valinta onkin kunnianosoitus hänen kaikkien aikojen suosikkipelaajalleen Brian Leetchille!

(1)
  • Tykkää
Reactions: Irbe

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Sharks-hyökkääjä Will Smith pelaa numerolla #2 ja onhan siinä jotain aivan todella seksikästä, että hyökkääjä valitsee itselleen tuollaisen pienen pelinumeron.

Viime yön ottelun katsoneena minulle selvisi, että Smithin pelinumeron valinta onkin kunnianosoitus hänen kaikkien aikojen suosikkipelaajalleen Brian Leetchille!
No höh. Olisin kuvitellut, että Derian Hatcher.

ipaz

Jäsen

Rutger McGroarty pelaa #2 koska isänsä joukkuekaveri Mike Dalhuisen suoraan Alankomaista oli nuoren Rutgerin suosikki ja pelasi numerolla 2.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy