Tulin puoli vuotta sitten tähän ketjuun, kun uskoin, että helpostihan sitä muutaman nimen nakkaa. Meni vähän aikaa nieleskellessä, kun huomasin, että täällä(kin) on perusteltu pääosin todella hyvin omat näkemykset. Samalla kiitokset omista maininnoistani, osa on niistä on yllättävästä suunnasta, mutta niin pitääkin. Mä oon hengannut täällä niin helvetin kauan ja tunnen ehkä liikaakin siviilissä jotain kavereita - tosin en olisi tutustunut heihin ilman Jatkista - että tein näin: Otin 5 ehdotonta nimeä. Mietin 10 minsaa ja otin 10 nimeä ja esitän ne nyt sekoitetussa järjestyksessä, enkä edes kerro, ketkä olivat ne ekat top 5. Ja huoh - todella moni arvostamani jäi väkisin ulkopuolelle, mutta kyllä te tiedätte!
cobol - virkaveli narripuolelta, hieno kirjoittaja!
BOL - omasta jengistä ja usein eri mieltä, mutta who cares?
mjr - tasokas, älykäs, taitava
Ted Raikas - kovaa kamaa
Ikijokeri - kiekkomies!
PeteX - me ollaan melkein kuin veljeksiä, tosin suosikkijengissä pieni ero
varjo - viiltävä, tasokas, äärimmäisen hyvin perusteleva
Toejoen Veikko - uudehko tuttavuus ja poliittinen vastakohtani, mutta tekee kovaa duunia persujen hyväksi. Hänen kirjoituksiensa jälkeen ei voi enää sanoa, että kaikki ne on idiootteja
Daespoo - yllättävän vähän mainintoja täällä, en käsitä miksi
scholl - kyllä, myös minun listallani
bozik - asiaa ja tasoa ja ainoa syy, jonka vuoksi uudempi tulokas Deko jäi niukasti bubbling underiin
FASlapsi - että voi jollain olla yhtä mielisairas huumorintaju kuin itselläni
Uleåborgir - samat
Ck - painavaa asiaa
tant gredulin - soulmatewoman
Nytkin sain 16 nimeä ängettyä, vaikka lupasin 15....