Arvostamani jalkapalloilija

  • 9 807
  • 88

Arvostamani jalkapalloilija

  • Paul Scholes

    Ääniä: 4 1,9%
  • Messi

    Ääniä: 20 9,5%
  • Cristiano Ronaldo

    Ääniä: 11 5,2%
  • Xavi

    Ääniä: 8 3,8%
  • Iniesta

    Ääniä: 4 1,9%
  • Gerrard

    Ääniä: 12 5,7%
  • Giggs

    Ääniä: 11 5,2%
  • puyol

    Ääniä: 9 4,3%
  • Rooney

    Ääniä: 3 1,4%
  • Kompany

    Ääniä: 3 1,4%
  • Vidic

    Ääniä: 0 0,0%
  • Drogba

    Ääniä: 5 2,4%
  • Torres

    Ääniä: 3 1,4%
  • Pirlo

    Ääniä: 7 3,3%
  • Beckham

    Ääniä: 17 8,1%
  • Sergio Ramos

    Ääniä: 1 0,5%
  • Henry

    Ääniä: 6 2,8%
  • Philipp Lahm

    Ääniä: 11 5,2%
  • Lampard

    Ääniä: 4 1,9%
  • Neymar

    Ääniä: 1 0,5%
  • Casillas

    Ääniä: 22 10,4%
  • David Silva

    Ääniä: 2 0,9%
  • Terry

    Ääniä: 1 0,5%
  • Kaka

    Ääniä: 2 0,9%
  • joku muu

    Ääniä: 44 20,9%

  • Äänestäjiä
    211

Fordél

Jäsen
Iker Casillas. Kaikkien aikojen menestynein maalivahti ja hieno ihminen.

Tunnet ilmeisesti henkilökohtaisesti vai?

No oli miten oli niin onhan noita paljon hienoja jalkapalloilijoita aina alasarjoista maailman huipulle, joistä diggaa. Yhtä pelaajaa ei pysty nimeämään, mutta tykkään erityisesti Casillaksen ja Buffonin pelaamisesta. Myös Jääskeläisen uralle pitää antaa todella suuri tunnustus. Suomessa Jässin uraa ei ehkä osata ihan oikealla tavalla arvostaa.
 
Suosikkijoukkue
VAR
Myös Jääskeläisen uralle pitää antaa todella suuri tunnustus. Suomessa Jässin uraa ei ehkä osata ihan oikealla tavalla arvostaa.

Totta. Sama pätee myös Sami Hyypiään. Kun lauantain urheiluruudussa tuli juttua Hyypiän ja Leverkusenin kauden alkufiiliksistä pohdiskelin että suomalaismedioissa ei ole juuri lainkaan hehkutettu sitä, miten iso juttu se on että Hyypiä päävalmentaa jengiä joka kuuluu Bundesliigan kärkiseuroihin.
 

Juicey

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, G
Onhan tuossa hyviä vaihtoehtoja, vaikkapa Iker Casillas, mutta vastasin joku muu: Carlos Salcido. Valinta siksi ettei ole listalla.
 

MrDownhouse

Jäsen
Suosikkijoukkue
KJK & NasKi (R.I.P)
En kyllä itse pysty ymmärtämään tuota valtavaa Iniestan vihaa mikä palstalla vallitsee (esimerkkejä löytyy Inhoamani jalkapalloilija -ketjun alta), omasta mielestäni kun siinä on yksi hienoimpia ja mahtavimpia pelaajia omalla aikakaudellaan - verrattavissa jopa Zidaneen, (kyllä tarkoitan sitä). Iniestan kosketus palloon on jotain aivan omaa luokkaansa, pienessäkin tilassa muutamalla hassulla siirrolla pystyy pelaamaan pallon vastustajan ohi mahdottomissakin paikoissa. Pallo pysyy mahtavasti mukana kovassakin vauhdissa, eikä pidä tietysti unohtaa niitä millin tarkkoja ja oikea aikaisia syöttöjä, joita tämä espanjalainen viljelee jokaisessa pelaamassaan ottelussa. En tiedä johtuuko se omasta vahvasta ihailusta Iniestaa kohtaan, mutta itse en kyllä edes ole nähtyt Iniestalta näitä jatkuvia kaatumisia ja filmailuja, mitä täällä väitetään. Kyllä, myönnän, että MM-finaalissa Iniesta saattoi kaaduta muutaman kerran ratkaisevassa tilanteessa hieman heppoisesti, mutta se on ainoastaan yksi peli monien joukossa. Ja jos mahdollisuus on tällä tavoin "ryöstää" maalleen se ensimmäinen maailmanmestaruus, tekisi lähes jokainen jalkapalloilija tällä pallolla samoin. Usein Iniestan kaatumiset ovat kuitenkin suoria seuraksia vastustajan kohtuuttoman kovasta pelistä tätä uskomatonta jalkapalloilijaa kohtaan, koska muuten Iniestan pysäyttäminen onkin lähes mahdotonta.

Tämän vuoksi äänestinkin Iniestaa.
 

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
Stevie G. Parhaan joukkueen kippari. Jaksaa raataa illasta toiseen.
Arvostan toki montaa muutakin pelaajaa. Messi on hurja niin pieneksi kirpuksi. C.Ronaldo on oikeasti aika hyvä pelaaja, vaikka suurin osa ei pidä hänestä. Onhan noita.
 

Dängleri

Jäsen
En kyllä itse pysty ymmärtämään tuota valtavaa Iniestan vihaa mikä palstalla vallitsee (esimerkkejä löytyy Inhoamani jalkapalloilija -ketjun alta), omasta mielestäni kun siinä on yksi hienoimpia ja mahtavimpia pelaajia omalla aikakaudellaan - verrattavissa jopa Zidaneen, (kyllä tarkoitan sitä).

Mielestäni täysin ymmärrettävää - siinä missä itse ihailet Iniestan "mahtavuutta", voi se jotakuta toista ärsyttää. Joskus pelaaja vaan on liian hyvä, jotta kaikki siitä tykkäisi. Onhan se Iniestakin muutama tärkeän häkin iskenyt, ja varmasti sen kautta saanut vastustajan kannattajat kateelliseksi/vihaiseksi.

Itse olen toki kanssasi täysin samoilla linjoilla - todella taitava ja hieno pelaaja kyseessä. Mutta ei toki vedä vertoja Steven Gerrardille. ;)
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Mielestäni täysin ymmärrettävää - siinä missä itse ihailet Iniestan "mahtavuutta", voi se jotakuta toista ärsyttää. Joskus pelaaja vaan on liian hyvä, jotta kaikki siitä tykkäisi. Onhan se Iniestakin muutama tärkeän häkin iskenyt, ja varmasti sen kautta saanut vastustajan kannattajat kateelliseksi/vihaiseksi.

Itse olen toki kanssasi täysin samoilla linjoilla - todella taitava ja hieno pelaaja kyseessä. Mutta ei toki vedä vertoja Steven Gerrardille. ;)

Minua ei voi vähempää kiinnostaa, vaikka Iniesta olisi maailman paras. Se on filmaava nilkki ja sitä en arvosta, en tipan vertaa. Pelikäsitys ja taidot varmasti aivan huiput, mutta siihen se jää.

Uskon tämän olevan melko monen mielestä näin. Itse en edes pidä Iniestaa niin hyvänä pelaajana kuin yleisesti pidetään.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Itse en edes pidä Iniestaa niin hyvänä pelaajana kuin yleisesti pidetään.

Itse asiassa taitaa olla parempi pelaaja kuin yleisestä ajatellaan. Jää ihan turhaan Messin ja Xavin menneiden mainetekojen varjoon. Ainoita, jotka pääsevät lähelle Messiä ja Ronaldoa.

En tietenkään miestä arvosta rotan vertaa, mutta helvetin kova pelaaja silti kyseessä.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Hieman eri meininkiä tässä kuvassa:

Rooneyn avuista kertoo mielestäni huomattavan paljon enemmän tämä Youtube-video, joka oli tuon hienon kuvasi alle linkitetty.

Ehkä huorissa käyvä petturimies ei vain kerää arvostusta suomalaisessa yleisössä, mene ja tiedä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös