Kaikki tämän päivän isot sankarit saaneet aiheellisesti omat kiitoksensa.
Olen sen aiemminkin sanonut, vitsi mä tykkään meidän puolustuksesta. Siellä on aivan täydellisiä puolustajia, jotka osaavat nimenomaisesti puolustaa. Mutta tämän lisäksi kaikki puolustajat omaavat riittävät edellytykset edistää peliä, se helppo ensimmäinen syöttö riittää aika pitkälle. Oliver on malliesimerkki tällaisesta pelurista. Loput voidaan katsoa sarjataulukosta.
Sitten tarkemmin Lauridseniin. Ei varmasti ollut halpa, mutta laatu maksaa. Ja laatua ollaan todella saatu. Tässä on varmasti 100 vuoden tehtaan takuu.
Tekee mieli repiä paita ilosta oikeastaan aina kun Lauridsen on jäällä. On aivan uskomattoman fiksu pelaaja! Omalla tekemisellään tekee jatkuvasti muista parempia ja samalla on sellainen mafiapomo, että kukaan tässä liigassa ei tule vittuilemaan. Ihan oikeasti, ei kukaan. Hyvä esimerkki oli tänään Talajan taklauksessa; joku kilipää olisi mennyt takomaan välittömästi kuonoon, Olli malttoi pitää rukkaset kädessä, mutta antoi tulenkatkuisen viestin että tää ei oo ok ja seuraavaksi sulta lähtee pää irti. Olisi varmasti mieluusti laittanut partakeisarin pakettiin, mutta ei tehnyt sitä väkisin. Viesti meni perille, mutta ei tehnyt sitä joukkueen kustannuksella.
Myöhemmin pelissä istutti vihun ensimmäisen maalin tekijän komeasti keskialueella, mutta tätäkään ei hakenut hullunkiilto silmissä. Hitto tää jätkänä osaa taklata ja tekee sitä jatkuvasti. Aivan törkeän mahtavaa katsottavaa. Myös vastustajat tietävät että tää jätkä tulee aina päälle, mutta se osaa tehdä sen oikein. Näin isoilta ja fyysisiltä jätkiltä tää on todella harvinaista.
Jatkuvasti oikeita ratkaisuja ja oma ego ei koskaan mene joukkueen edelle. Mä rakastan tällaisia pelaajia.