Haluan samaa mitä sä otat :D aloituksista samaa mieltä, mutta muut menee yli.Arttu on aloituksissa ehdotonta eliittiä. Laukauksissa on hieman sellasta hätäilyä, kun yrittää onetimeria. Pelimies kuitenkin ja jaksaa huumorilla, vaikka itse tietää epäonnistuneensa.
Itse oon ajatellut Ilomäkeä sellaiseksi sulovilenin kaupaksi että otettiin kun saatiin maailmanmestari halvalla. Voi silti vielä onnistua kunhan vastuu ei liian suuri.
No jos sulla on jotain faktaa laittaa pöytään numeroina että se on yli 180 tonnia niin en voi väittää vastaan. Mutta näin on sanottu että tuli olosuhteiden ”pakosta” edullisemmin liigaan. En vaan jaksa millään uskoa että Lukko maksaa Ilomäelle 180 tonnia mutta voin olla väärässä koska lukua en tiedä. Se että sanotaan ”tähti” ei kerro vielä mitään.Halvalla? Kyllähän Ilomäki kuuluu Liigan palkkaeliittiin, harvoin parhaassa peli-iässä olevan pelaaja tuolla cv:llä tulee Liigaan. Se on totta, että varmasti alle markkina-arvonsa on Lukossa, mutta kyllä palkka lienee 180 000 euron kieppeillä, ehkä ylikin.
Miten pitkä sopimus Artulle tehtiinkään? Ensi kaudestakaan ei tule yhtään mitään jos yksi kärkisenttereistä on Arttu.
Housuihinhan se tuossa edelläkin kaadettiin.En nyt silti kaataisi kaikkea paskaa hänen niskaansa.
Kapanen ei vissiin paljoa Ilomäen tekemisiin ollut kiinnittänyt itse pelissä huomiota, eikä ole paljoa Lukon pelejä nähnyt.Laittoihan Virtanen eilen Ilomäen istumaan sen väärästä vaihdosta tulleen jäähynkin. Sattui olemaan juuri se pelaaja joka jäälle hyppäsi kuudentena. Kommentaattori Kapasen mukaan oli virhe laittaa Ilomäki kärsimään joukkuerangaistus, koska on muka niin tärkeä pelaaja joukkueelle ottelun loppuhetkille. Tähän voisi laittaa hymynaaman.
Mielenkiintoista nähdä mihin suuntaan se iso peukku osoittaa illan pelin jälkeen...Nyt lähtee iso peukku Virtasen suuntaan, hyvää reagointia Virtaselta laittaa Ilomäki neloseen!
Toivottavasti ainakin Artun suunta on pois raumalta tän illan matsin jälkeen..Mielenkiintoista nähdä mihin suuntaan se iso peukku osoittaa illan pelin jälkeen...