Hiisi_van_Holten
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves, Bulls, Arsenal, Canucks ja Three Lions
Jokerit Forever kirjoitti:Keskikentällä Cesc, Hleb ja Reyes ovat pelaajia joiden kehityssuunta näyttää ylöspäin, heistä tulisi pitää kynsin hampain kiinni.
Sanottakoon tähän väliin, että eiköhän Cescistä ja Reyesistä pystytä pitämään kiinni, sillä on jannareille vuoteen 2011 vuoteen ulottuvat sopimukset (Kuten myös Robin Van Persielläkin) ja en näe mitään syytä myydä heitä hetkeen.
Itsellenikin siunautui kunnia päästä todistamaan Arsenalin peliä Highburyllä. Ja täytyy, että pelin suhteen allekirjoittanut oli varsin onnekas. Olin nimittäin murskaaviin 7-0 lukemiin päättynyttä Arsenal - Middlesbrough ottelua. Oli kyllä aivan mahtava elämys joka tuskin unohtuu ennen Koukkuniemi ikää, jos silloinkaan.
Ja kun tuolla edellä kritisoitiin Arsenalin pelityyliä, niin totean tähän väliin mielipiteeni. Olen itsekkin suuri Britti futiksen ystävä ja Englanti onkin Suomen jälkeen rakkain maajoukkue. Siltikin yksi asia, joista pidän eniten Arsenalissa on sen pelityyli. Varsinkin parhaimmillaan Arsenalin peli on suorastaan häikäisevää ja ainakin minä arvostan sitä, että Arsenal on niitä harvoja Englantilaisia joukkueita, jotka lähtevät vierasotteluistakin hakemaan tulosta hyökkäämällä. Toki myönnettäköön, että kyllä minäkin kaipaan tämän tästä vanhaa: Winteburn-Adams-Keown-Dixon puoluslinjaa, joilta ajoilta ovat oman fanitukseni alkujuuret. Kyllä tämä joukkue kaipaisi sitä näiden miesten esittämää äijjämäisyyttä ja äärimmäistä kovuutta. Ja mainittakoon tässä, että Tony Adams oli ja on minun kaikkien aikojen suurin yksittäinen suosikkipelaaja...