Ei tainnut tipahtaa Joel Campbelille vieläkään Work Permittiä pelatakseen Englannissa. Huhut vie Costa Rican miestä Real Betisiin lainalle.
Oon vähän ulalla noista pelilupa asioista, joten miksi ihmeessä tuon on noin vaikeaa?
Ei tainnut tipahtaa Joel Campbelille vieläkään Work Permittiä pelatakseen Englannissa. Huhut vie Costa Rican miestä Real Betisiin lainalle.
Oon vähän ulalla noista pelilupa asioista, joten miksi ihmeessä tuon on noin vaikeaa?
...veikkaan, että tämä johtui nimenomaan siitä, että Arsenal tarjosi liian vähän.
Itse uskon, että ratkaisun taustalla painoi eniten seuran nykytila ja tulevaisuus; Arsenal ja Wenger ovat leimautuneet vuosien varrella nuorien, lupaavien ja halpojen pelaajien hankkijaksi ja kehittäjäksi, mutta toisaalta samalla jatkuvaksi kehitysprojektiksi, jolle ei koskaan tule päätöstä.
Voisin kuvitella RvP:n janoavan suuria pelejä ja menestystä, mutta ehkäpä niiden saavuttaminen Arsenalin paidassa ei vaikuttanut edelleenkään kovin todennäköiseltä, joten siksi päätös siirtyä muualle. Raha tuskin lienee hänellekään suurin pelaamisen motivaattori.
Mitenkäs muuten se Walcottin tilanne? Huhutaan, että pelaaja vaatisi takaisin lempipaikalle kärkee ja kunnon palkkaa tottakai.
Onko Theosta korvaamaan RVP:tä? Minun mielestä noin yksipuolisen pelaajan ei kannata alkaa vaatimaan liikoja. Jos ei kelpaa niin lihoiksi vaan. Se on lädi ja nuori, joten eiköhän joku Liverpool maksaa mukavaa ylihintaa.
Walcott tosiaan myös lähtökuopissa ja suoraan sanottuna vituttaa jos kaveri lähtee. Mitä kisoissa hänen peliä näin, niin oli sen verran hyvää kuitenkin, että jättää ison aukon tuohon Arsenaalin peliin.
Miksi vertaat Hodarin Englantia ja Arsenalia keskenään?
Ihan ok pelaaja, mutta armottoman yksiulotteinen.