18 ottelua liigassa ennen eilistä ja kuusi maalia.
Eilinen mukaanlukien, pelannut 18 ottelussa Valioliigassa, niistä 11 kertaa avauksessa.
18 ottelua liigassa ennen eilistä ja kuusi maalia.
Eilinen mukaanlukien, pelannut 18 ottelussa Valioliigassa, niistä 11 kertaa avauksessa.
No oli miten oli, niin hyvä, että verkko pölisi.
Kunhan pitävät nyt Gervinhon pois Afrikan jälkeenkin avauksesta ja Ramsey voi istua penkillä vaikka kesäkuuhun.
Gervinhon peliaika voi jatkossa olla aika vähissä. En myöskään itse ole ollut tyytyväinen Ramseyn esityksiin, mutta silti nuori kaveri on aika hyvä vaihtoehto pelin loppupuolella kentälle Cazorlan ja Wilshiren tilalle. Eilenkin kummatkin selvästi väsyivät ja Ramsey energisenä pelaajana tuo selkeästi toimivan vaihtoehdon heidän tilalleen. Coquelin on seuraava vaihtoehto ehkä näille, mutta heikompi painos. Itse jopa harkitsisin jossain vaiheessa Rozickya alusta asti Cazorlan tilalle. Hyvää on se, että löytyy vaihtoehtoja riittävästi.
Näin on. Onnistumisia kaipasi ja oli erittäin hyvä eilen vaihdosta tultuaan. Toisaalta ihan hyvä, että Walcottia peluuttavat piikissä. Nyt on 2 täysin erilaista vaihtoehtoa kärkimieheksi, kun siellä on Giroud ja Walcott. Sitten siinä olisi se välimallin Podolskikin vielä. Kunhan pitävät nyt Gervinhon pois Afrikan jälkeenkin avauksesta ja Ramsey voi istua penkillä vaikka kesäkuuhun.
Giroudilla 11 maalia ja 9 syöttöä kun kausi on puolessavälissä. Muun muassa Tero Karhu muisti haukkua tänään flopiksi ja sanoi, että Giroudilla on varmasti kovat paineet kun kritiikkiä tulee ja esitykset eivät ole olleet hyviä. Mjötääääh?
Ennen eilistä Valioliigassa 4+1, pakko vaan mainita kun tuo 11+9 särähti silmään sen verran pahasti.
Ennen eilistä Valioliigassa 4+1, pakko vaan mainita kun tuo 11+9 särähti silmään sen verran pahasti.
Jep, mutta minä puhuinkin tosiaan koko kaudesta, en pelkästä valjusta. Tosin nuo 4+1 tilastot ovat mielenkiintoiset, sillä jo yhdestä valioliigan pelistä muistan kaksi kappaletta alustuksia.
Kumpaa uskotaan? Valioliigan tilastoja vaiko JMA:n muistikuvia? 1 syöttö kauden aikana ja JMA muistaa 2 yhdessä pelissä. KAveri on ollut kyllä erittäin tehokas sitten lopuissa matseissa.
Kaiken huipuksi näköjään "kauden tilastoihin" lasketaan näköjään mukaan esimerkiksi helmikuun 29. päivä pelattu maaottelu. Sekä muita touko-kesäkuussa pelattuja harkkamatseja maajoukkuepaidassa.
Mutta kukin tyylillään. Täytyy kyllä myöntää, että tämä tilastointityyli kauden tehoista on yksi omaperäisimmistä, mitä olen ikinä nähnyt.
Kestääkö muuten Giroudin kohdalla kausi 2 vuotta vai miten? Kun kausi on puolessa välissä sinun mukaasi ja eka maali on tullut 29.2., niin tämän perusteella kautta on vielä jäljellä noin vuoden 2013 loppuun asti.
No olisikohan syynä vaan, että toista näistä alustuksista ei ole laskettu jostain syystä mukaan tilastoihin?
Ja mitä sä sekoilet? Mikä eka maali 29.2 missä miksi mitä? Maaottelumaali lasketaan mukaan?
Ensimmäisen maalinsa Arsenalin paidassa Giroud teki Coventrya vastaan 26.9. Tämän jälkeen rysiä on tullut 8 lisää kuten Meikku kerkesi korjaamaan.
No tuota ensimmäistä hehkutustasi tässä nauroin. Olin näemmä ottanut soccernetistä tai vastaavasta jotkin tilastot suoraan, koska soccernetissä ainakin näytti 11+9. Ja sitten kun katsoi ottelukohtaisia, niin ne alkoivat tuosta 29.2. maalista. Eli itse laskit tämän alun perin mukaan, joten älä ole niin pihalla.
Jos ne kerran ovat tulleet samassa pelissä, niin silloin ne puuttuvat molemmat. Milloin nämä ovat mahtaneet tulla?
18 ottelua liigassa ennen eilistä ja kuusi maalia. Onko se mielestäsi se, mitä Gioudilta odotettiin?
Arsenalin "luotettavat" twitterukot kilpaa huhuilevat David Villaa. Nämä harvat ja valitut joihin voi edes vähän luottaa väittävät, että David Villa itse yrittää puskea siirtoa Lontooseen läpi. Joku vähemmän uskottava nettiguru väitti, että Cesc on siirron takana (suosittelee Arsenalia peliajan toivossa) ja että Barcelona olisi vielä Arsenalille pystyssä Cescin ja Songin siirroista, jolloin hintalappu tippuisi €20m -> €15m.
Niin ja olihan siellä tosiaan tuo Zaha-case tänään taas tulessa. Joku Tom Soares toivotti onnea WZ:lle Arsenaliin. Mukamas joku entinen pelikaveri tai jotain.
15 miljoonaa 31-vuotiaasta loukkaantumisista viime aikoina kärsineestä hyökkääjästä ei kuulosta kovinkaan Wengermäiseltä hankinnalta.
Taidetaan puhua eri "Sahasta". Kyseessähän on nuori ja lupaava kaveri Crystal Palacesta.
Tässä puhutaan kuitenkin David Villasta. :)
Tänään iltapeliin tismalleen samalla avauksella kuin tässä viime aikoina on totuttu. Neljäs matsi 11 päivään. Hieman huolettaa sillä keskikenttä on täynnä tinapohkeita. Soton näyttää kehittäneen jonkun mielettömän taktiikan sillä pelaajia on tänään kummallisilla pelipaikoilla.
Joo ja maalivahtikin on näköjään pitänyt vaihtaa...