Niin mitä siirtoihin tulee, niin varmaa kai lienee, että se kaipaamani Songin varamies jää nyt saamatta. Ainakaan mitään suurempia puheita sellaisesta ei ole oikeen missään vaiheessa ollut (muuta kuin tämän laisissa keskusteluissa). Tähän asiaan olen hyvin pettynyt, sillä mielestäni Songille ei ole ketään varteenotettavaa korvaajaa, Diaby ja Denilson eivät vain tähän rooliin sovi. Denilsonin kohdalla voidaankin kysyä, että onko hän kyllin hyvä mihinkään rooliin Arsenalissa. Mielestäni olemme nähneet häneltä parhaat otteet hyökkäävämmässä roolissa.
Mertesacker kuullostaisi kyllä hyvältä tuohon toppariksi. Olen jo pitempään halunnut tuollaista pitempää topparia Arsenaliin. Gallas, Toure sekä Vermaelen ovat liian samanlaisia toppareita muodostaakseen todella loistavan toppariparin. Kaikki näistä ovat yksistään erinomaisia toppareita, mutta meidän omalle "samihyypiälle", joka olisi ilmatilanherra olisi kyllä käyttöä. Mutta eiköhän Mertesacker kuullosta vain liian hyvältä huhulta toteutakseen...
Saapa sitten nähdä kassariosaston suhteen mitä tulee tapahtumaan. Marketti olisi ainakin sikäli hauska, että kyllä siinä olisi ainesta foorumisanasepoille kehitellä -ah niin hauskoja- lempinimiä. Minäkin kyllä kallistuisin mieluummin Stekelenburgin puoleen, jos italiaanoon verrataan. Akinfeev'n suhteen olen hyvin skeptinen, venakkojen kanssa ei ole mukavaa tehdä kauppaa...
Kyllä Wengerin pitäisi ottaa tämä loppusiirtoaika tällä kertaa tosissaan, sillä UCL-sijoille pääsy ei todellakaan ole itsestään selvyys tiivistyneen kärjen ansiosta.
Onko muuten Ramseyn kuntoutumisesta tullut mitään tietoa? Ollaanko sen suhteen aikataulussa?