5-0 Hyvin odotettu lopputulos vai? Minun silmissäni ainakin Porto näytti kokoonpanoltaan vahvemmalta, eikä missään tämän vaiheen UCL-peleissä ole 5-0 odotettu lopputulos. Kuitenkin kaikki kunnia Arsenalille joka pelasi huippumatsin huolimatta siitä että Porto oli sysipaska, puolustajat etunenässä.
Sorry vain, jos itse olin etukäteen ottelusta hyvin luottavainen. Arsenal on ollut koko kauden vahva heikompia joukkueita vastaan ja kyllä Porto nyt vain on luokkaa Arsenalia heikompi. Lisäksi Wengerin miehistö sai eilen kohtuullisen hyvän kokoonpanon aikaiseksi, Arshavin ja Diaby takaisin, lisäksi Song keskikentän alimmaksi mieheksi, myös Nassriin luotin kovasti Cescin paikalla. Itse en kyllä Porton eilisestä kokoonpanosta edes harkitsisi kuin Falcaon ja mikä se maalivahti nyt olikaan sijoittamista eiliseen Arsenalin kokoonpanoon. Bendtner oli eilen kaiken lisäksi parempi kuin Falcao. Almuniaa ei edes testattu, yksi laukaus suoraan päin, siinä kaikki. Lisäksi Porto on ollut omassa sarjassaan normaalia huonompi ja valioliigaan verrattuna sarja on luokkaa heikompi.