Aron Kiviharju – Stouni Juniorin nousu huipulle

  • 196 362
  • 1 066

Siwawaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Siellä mies kiitteli ig:ssä Tepsiä ja totesi "sydän on aina mustavalkoinen". Taisi tehdä päätökset vähän liian nopeasti. Ei muutakuin tsemppiä ja toivottavasti ei takapakkia uralle tule siirron myötä
 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Kyseessä on Tepsiltä kaikkien aikojen perseily. Hyi saatana. En olisi kyllä millään aiemmin uskonut, että näin voi edes käydä. En syytä Kiviharjua enkä hänen taustajoukkojaan, vaan Palloseuran johtoa. Erittäin paskat fiilikset.
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei täällä selkeästi ole kellään oikeasti mitään tietoa. Huhua, sumuverhoja ja jonkun toimittajan värittyneeltä lähteeltä saamia "sisäpiirin" tietoja.

Odotellaan jos joskus kuullaan totuus pelaajan tai hänen tahojensa suunnalta.

Bingoa voi toki pelata. Syyllinen on joko:
A) Urama
B) Koivut
C) Moisanen
D) Ahokas
F) Ahne mätisäkki eli pelaaja ja sen agentti sekä isäpappa

Mä vedän huumorilla nyt bingoon rivin C ja varanumeroina vahva B+A. Toki varaan myös varanumeron varanumeroksi kombon D + F.

Ja tämähän on siis varma tieto. Jompi kumpi noista tai ei kumpikaan.
G) Vahalahden koira.
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Siellä mies kiitteli ig:ssä Tepsiä ja totesi "sydän on aina mustavalkoinen".
Miksi ihmeessä sitten siirtyä muualle tässä vaiheessa uraa? Motiivihan ei voi olla raha, eihän?
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Siellä mies kiitteli ig:ssä Tepsiä ja totesi "sydän on aina mustavalkoinen". Taisi tehdä päätökset vähän liian nopeasti. Ei muutakuin tsemppiä ja toivottavasti ei takapakkia uralle tule siirron myötä

"sydän on aina mustavalkoinen".
No miksei se paita sitten ole saman värinen enää jatkossa?
On puheita ja sitten on tekoja.

Hyvää matkaa kaikesta huolimatta.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Tässä on sen verran aikaa ollut kärvistellä, että maltan odottaa syyllisiä kärsivällisesti, mutta kyllä puutarhasaksia tarvitaan. Naks Naks vaan.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Hyi vittu mikä kommentti. Perseen nuoleminen on ruma tapa eikä nyt meikäläinen ainakaan osta tuollaista.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Aika mautontakin puhua mustavalkoisesta sydämestä jos paita on päällä punainen. Ei se mitään jos ikää ois 35, mutta kun sitä on 17.

Organisaatiota on myös vähän ihmeellistä haukkua tässä tilanteessa. Siellä ollaan junnupuolella melkoinen punainen (heh) matto edelle vedetty mitä pitkin kulkea.

Kun sopimus julkaistaan, niin kuunnelkaa tarkaan Turussa: siellä saattaa kuulua ylävitosten ääniä joidenkin vanhempien läiskiessä toisiaan...
 

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Tsemiä ja terveyttä Aronille nyt ensin kisoihin ja sitten Helsinkiin. Ei se kasvattajaseura mihinkään lähde, varsinkin jos sitä on toistaseks edustanu 80% eletystä elämästään 17-vuotiaana. Sillon ku maailma on auki, sinne kannattaa mennä. Peräkammarin pojat on asia erikseen ja täälläkin länkyttävät kirjoittelijat (jotka eivät oletettavasti oo pelannu seurassa pelin peliä) tekisivät mahdollisuuden tullessa tismalleen samoin. Oli syy sitten raha tai kyllästyminen samoihin naamoihin. Vittu mitä ininää.
 

M.O.R.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Peräkammarin pojat on asia erikseen ja täälläkin länkyttävät kirjoittelijat (jotka eivät oletettavasti oo pelannu seurassa pelin peliä) tekisivät mahdollisuuden tullessa tismalleen samoin. Oli syy sitten raha tai kyllästyminen samoihin naamoihin. Vittu mitä ininää.
Täyttä paskaa ja ininää itseltäsi.
Olet Tepsiläinen tai sitten et, hyvin simppeliä.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tsemiä ja terveyttä Aronille nyt ensin kisoihin ja sitten Helsinkiin. Ei se kasvattajaseura mihinkään lähde, varsinkin jos sitä on toistaseks edustanu 80% eletystä elämästään 17-vuotiaana. Sillon ku maailma on auki, sinne kannattaa mennä. Peräkammarin pojat on asia erikseen ja täälläkin länkyttävät kirjoittelijat (jotka eivät oletettavasti oo pelannu seurassa pelin peliä) tekisivät mahdollisuuden tullessa tismalleen samoin. Oli syy sitten raha tai kyllästyminen samoihin naamoihin. Vittu mitä ininää.
Täällä yksi peräkammarinpoika astuu sun absoluuttisen totuuden varpaille. Mutta mitä vittua? Mikä sä oot sanomaan mikä on väärin ja mikä oikein? Ajattelitko niin että 17.v poika on jo nyt kyllästynyt samoihin naamoihin? Jo on jumalauta jos noin nopeesti kyllästyy kun ukot ja joukkueet kokoajan vaihtuu missä sitten pelaakin..A.ssa tai edustuksessa. Tarkoititko tuolla, mahdollisuuden saamisella sitä että jos olet pienen Tepsin junnu ja iso ifk tarjoaa sopimusta niin se on asia mihin on vain tartuttava?
Hommahan on muutenkin niin että sä et oo mikään sanomaan mulle mitä mä ajattelen tuosta veren tahrimasta mustavalkoisesta sydämestä. Mun silmissä se ei ole enää mustavalkoinen vaan erittäin punainen.
 

snake

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Saku Koivu, Mikko Koivu, Aatos Koivu
Onneksi löytyy ignore-toiminto, ei näitä Simoja ennen vappua.
Aronista sen verran, että jos kokee Hifkin parempana vaihtoehtona tässä vaiheessa ”uraa” niin tervemenoa. Ei tule ikävä, toivottavasti ei ikinä pelaa mustavalkoisissa enää.
 

Piku84

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Dallas Stars, Frölunda
Aronille tsemppiä Helsinkiin ja toivottavasti urastasi tulee mittava ja hieno. Jatkossa en kuitenkaan enää seuraa uraasi suurennuslasin alla.. Niin saatanan perverssi on tämä siirtosi Hifkin paitaan. Olen tämän siirron pikkuhiljaa jo surrut pois ja nyt keskityn ja uskon parempaan huomiseen seuramme suhteen.. Minun sydän kun on aidosti mustavalkoinen.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Sydän on mustavalkoinen mut vittu mä sinne mitää pelaamaa hyi.
Monille faneille voi tulla yllätyksenä, että pelaaja voi rakastaa seuraa, mutta vastaavasti vihata joukkuetta.
 

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Melko kevyt on joidenkin ”tosikannattajien” ymmärrys ja tieto seuran historiasta ja siirroista Tepsiin ja Tepsistä, jos nuoren kundin siirto saa aivot jäähän. Tsemppiä.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Melko kevyt on joidenkin ”tosikannattajien” ymmärrys ja tieto seuran historiasta ja siirroista Tepsiin ja Tepsistä, jos nuoren kundin siirto saa aivot jäähän. Tsemppiä.
Voi taivas miten ottaa nuppiin tuo sun kaikkitietävyys tässä asiasss. Anna meidän, suurimman osan olla kyrpiintyneitä tuosta "mustavalkoisesta sydämestä".
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Melko kevyt on joidenkin ”tosikannattajien” ymmärrys ja tieto seuran historiasta ja siirroista Tepsiin ja Tepsistä, jos nuoren kundin siirto saa aivot jäähän. Tsemppiä.

Mihinköhän siirtoihin tässä nyt viitataan? Ei ole tullut seurattua kuin -88 vuodesta, joten sitä aikaisemmat tapahtumat ei kyllä edes kiinnosta.
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
”Sydän on aina mustavalkoinen”. Vainiin ja onnea matkaan. Hyväksyn vielä ulkomaille lähdön, mutta punaisen paidan päälleen laitettuaan se sydän on punainen minun silmissäni. Sen verran kai tässä vanhanliiton ukkoja.
SHL oli perässä mutta pelaa seuraavat kaudet Suomessa.
 

PorinPoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Aika katkeraa tää teksti täällä Aroniin liittyen. Eiköhän Aron ole koko elämänsä ollut TPS kannattaja, ja varmasti spesiaali paikka hänen sydämestään löytyy seuralle aina. Jos mietitään kuitenkin pelaajan uraa, ei voi mennä aina sydämen mukaan. Jos edes puolet "palkitun espoolaistoimittajan" huhuista on totta, on koko organisaatio ihan sekaisin. Siinäkö Aronin pitäisi koittaa pelata itselleen NHL-ykkösvarausta? Joukkueessa jossa ei ole mukava olla ja peliajasta ei voi olla varma (ei voi toki Hifkissäkään.)


Naurettavaa syyttää pelaajaa jos seura sössinyt itse pelaajan ulos. Pelaaja ja agentti näki että HIFK näissä olosuhteissa parempi paikka kehittymiselle, miksi siitä pitää syyllistää? Syyttäkää toimistoa, hallitusta, valmennusta jne. Jos TPS olisi ollut hyvä paikka kehittyä, olisi Kiviharju varmasti niin tehnyt.




Ei mulla muuta, hyvää kevään jatkoa tasapuolisesti kaikille ja mä meen nyt tekemään hiekkakakkuja yyteriin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös