Aron Kiviharju – oman kylän poika

  • 86 741
  • 404

Ballo

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo, HIFK
Meinaat, että siellä on joku tai itse asiassa kaikki HIFK:n organisaatiosta sanoneet, että muistat sitten kehua seuraa ja lähettäneet jonkun vahtimaan, että näin myös tapahtuu? Aron ei mitenkään itse voi kokea oloaan HIFK:ssa hyväksi ja olla tyytyväinen seuran toimintaan?

@McBean , kiitti korjauksesta!
Se on kohteliasta ja fiksua käyttäytymistä. Ei mediassa kannata mistään mitään totuuksia alkaa laukomaan. Todennäköisesti kyrsii oikein rajusti olla Peltosen valmennuksessa Miettisen TPS:än sijasta. Toivottavasti pääsee pois vielä ennen ensi kauden alkua muualle kehittymään. Täällä mahdollisuudet siihen ovat hyvin rajalliset jopa mahdottomat.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Se on kohteliasta ja fiksua käyttäytymistä. Ei mediassa kannata mistään mitään totuuksia alkaa laukomaan. Todennäköisesti kyrsii oikein rajusti olla Peltosen valmennuksessa Miettisen TPS:än sijasta. Toivottavasti pääsee pois vielä ennen ensi kauden alkua muualle kehittymään. Täällä mahdollisuudet siihen ovat hyvin rajalliset jopa mahdottomat.

Kyllä on synkkää.
En itsekkään ole tyytyväinen Peltosen saavutuksiin (valmentajana) tai pelitapaan. Mutta ei se nyt sentään ihan noin kauheaa ole ettei pelaajat pystyisi kehittymään hänen alaisuudessaan. Itse pelaajan on sen kehittymisen eteen se duuni tehtävä. Tietysti on mahdollista että valmentaja ei anna riittävästi minuutteja tai pelitapa ei suosi pelaajan vahvuuksia, mutta väitän että näistä huolimatta ne timantit sieltä erottuvat ja nousevat, jos itse tekevät sen oman osuutensa.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
mutta väitän että näistä huolimatta ne timantit sieltä erottuvat ja nousevat, jos itse tekevät sen oman osuutensa.
Tässähän se IFKn helvetin pitkäaikainen ongelma on pähkinänkuoressa eli täältä kyllä tulee Hussoa, Heiskasta ja Lundellia to name a few, jotka erottuvat ja nousevat valmennukseen katsomatta. Sitten on paljon toista ääripäätä mallia Ulanderit, Saarelaiset ja Hartikaiset, joiden jääkiekkouran huipennus on sopimus IFKhon, jonka päättyessä katoavat Tanskan Liigaan. Meiltä puuttuu ”Jääskät” eli sellainen pelaaja, joka tarvitsee marinointia enemmän ja samalla heistä on hyötyä IFKlle pidemmän aikaa. ”Jääskiä” varten pitäisi myös olla valmennuksen ja pelitavan kunnossa, jotta heitä nousisi tasaisesti mukaan kokoonpanoon ja lopulta runkopelaajiksi/huipunveljeksiksi. Nyt näin ei ole kiitos sen idiootin/idioottien, jotka löivät Peltoselle 0-näytöillä sopimuksen ja jatkoa päälle.

Mitä tulee Kiviharjuun niin itse jaksan uskoa hänen kohdallaan edelleen, että hän kuuluu samaan osastoon kuin ”Husso, Heiskanen ja Lundell” eli ei mene pitkään, että karkaa ison veden taakse ja sen myötä emme kauaa hänen otteista pääse nauttimaan. Nyt todella valitettava iso loukkaantuminen saattaa toki hidastaa tätä prosessia ja sitä kautta Kiviharjusta saatamme päästä nauttimaan odotettua pidempään.
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Todennäköisesti kyrsii oikein rajusti olla Peltosen valmennuksessa Miettisen TPS:än sijasta. Toivottavasti pääsee pois vielä ennen ensi kauden alkua muualle kehittymään. Täällä mahdollisuudet siihen ovat hyvin rajalliset jopa mahdottomat.
Ai jopa todennäköisesti kyrsii ja kehitysmahdollisuudet ovat mahdottomat. Tämän ketjun viihdearvo on ollut draftin jälkeen huima. Voi tietysti olla, että lainaamani kirjoittaja osallistuu tämän yhden turkulaisen aloittamaan trollauskilpailuun. Kesä on ymmärrettävästi pitkää odotusta lätkäfaneille.

Itselleni ensi kauden yksi ehdottomia mielenkiinnon kohteita on seurata Kiviharjun kehittymistä IFK:ssa. Sitten tietysti aina löytyy näitä "feikkiheikkejä", jotka katsovat nuoria lupaavia pelaajia ennemmin vastustajan riveissä, koska elävät jossain omassa mielikuvitusmaailmassa kaikkine vainoharhoineen.
 

Hakki#20

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bayern München
Hyvä uutinen on se, että Kiviharjun mukaan on täysin varmaa, että hän pelaa tulevalla kaudella Suomessa. Tiedostaa myöskin luistelun olevan suurin kehityskohde ja siihen panostetaan.

 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös