Olut, kilju tai muu käymisteitse valmistuva alkoholi :PMikä käy mutta ei tule pyytämällä käymään?
Olinko nyt myöhässä?
Missä se aurinkokello käy? Naapurissa sen tytön luona?
Olut, kilju tai muu käymisteitse valmistuva alkoholi :PMikä käy mutta ei tule pyytämällä käymään?
Olut, kilju tai muu käymisteitse valmistuva alkoholi :P
Olinko nyt myöhässä?
Veikataan että kaikki pidätettiin jossain vaiheessa, ainakin Brown ja Berry muistaakseni oli poliisin kanssa joskus tekemisissä. Noi kaksi muuta ei kyllä sano mulle mitään.Joko otetaan uusi kyssäri?!
Arthur Lee, James Brown, Chuck Berry ja R.L. Burnside ovat - tai olivat - kaikki muusikoita, mutta mikä ulkomusiikillinen asia näitä yhdistää? Ei käy se, että ne on kaikki neekereitä vastaukseksi.
Veikataan että kaikki pidätettiin jossain vaiheessa, ainakin Brown ja Berry muistaakseni oli poliisin kanssa joskus tekemisissä. Noi kaksi muuta ei kyllä sano mulle mitään.
Toinen veikkaus olisi ollut gospel musiikki, mutta en ole varma oliko Berry koskaan uskonnollinen.
Ei kai mun tarvi nyt keksiä mitään kyssäriä, kun vahingossa osuin oikeeseen?Eka oli tarpeeksi lähellä. Ihan oikea vastaus olisi ollut kärsitty vankilatuomio, mutta pidätys kelvannee, koska sehän on osa prosessia.
Ei kai mun tarvi nyt keksiä mitään kyssäriä, kun vahingossa osuin oikeeseen?
Pähkinä liitteenä. Impossibru!!
Pähkinä liitteenä. Impossibru!!
Mustaa autoa ajava mustalasinen musta mies ottaa kyytiinsä toisen mustan miehen, jolla on mustat vaatteet. Miten autoa ajava musta mies näki ottaa toisen miehen kyytiinsä, vaikka auton valot eivät olleet päällä?
Oli päivä.
Siksi että toinen osallisista oli Kimmo Kapanen?
Bloody sensuuri, kun olisin tunnustanut pari ansaitsevaa, mutta haku vei tänne, joten lyödään uusi pähkinä: ''he looks like a stunt double for Mickey Rourke's arse....'', kuka sanoi Axl Rosesta näin?
Tokaisu on aivan kuin Lemmyn suusta, mutta se olisi hauskempi Keith Richardsin letkauttamana. Molemmat ovat epäilemättä väärin, joten voin aivan yhtä hyvin veikata Andy McCoyta.
Kuovi tulee nopeasti mieleen... Muut sitten vielä hakusessa.Suomen kielessä on (tietääkseni vain) kolme lintua, jotka ovat nimeltään verbien käskymuotoja. Mitkä ovat nämä kolme lintua?