Arkisia pähkinöitä

  • 44 828
  • 465

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Ketjun aloittajana ja sen vuoksi oikeutettuna Kalervona nyt jyrähdän, että mitään virhettä ei tapahtunut. Tai jos tapahtui, niin se on vaan sontakikkare kynnen alla, joka otetaan sieltä vähin äänin pois ja pyyhitään unholaan. Ei näitä sääntökirjalla tuomita.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Pirkan suolapähkinät.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Guamin tiesin omasta päästäni liittyvän jollain tapaa USA:han, kiitos Kolmannen kiven auringosta ja Lentoturmatutkinnan, mutta tästä kommentista en edes yritä väittää, että en käyttänyt googlea:

Kyllä näyttäisi siltä, että päivämääräraja on vedetty niin että koko Alaska kuuluu läntiselle puoliskolle, vaikka maantieteellisesti ei varsinaisesti niin olekaan. Ei tämä nyt tietenkään niin vakavaa ole, että tarvitsisi vängätä.

Pienemmässä mittakaavassa hieman samantapainen esimerkki löytyy tietysti tuolta pohjoisesta, kun Kirkkoniemen alue kuuluu samaan aikavyöhykkeeseen kuin muukin Norja, vaikka sijoittuu maantieteellisesti lähes kokonaan Suomen itä- ja Venäjän länsipuolelle.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Lähtekää kaikki menee vielä kun voitte. Ne, joilla oli munaa taikka muita avuja jäädä saa vastata. Kirkenesistä tuli mieleen, että millepä Varanginvuonon, eli Nessebyn ja Sør-Varangerin alueen lohijoelle ei myydä ulkomaalaisille lupia? (Ja tähän ei käy vastaukseksi mikään pikkupaska, johon nousee viisi lohta vuodessa.)
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
no voi vittu!

miksi toi hawaiji on tolla puolella sitä saatanan päivämäärärajaa! olin väärässä!
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Nyt loppuu sit se turhanpäiväinen paskanjauhanta, kun mä kysyin asiallisen kysymyksen. Moderaattoreille on jo lähtenyt asioita eteenpäin.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Lähtekää kaikki menee vielä kun voitte. Ne, joilla oli munaa taikka muita avuja jäädä saa vastata. Kirkenesistä tuli mieleen, että millepä Varanginvuonon, eli Nessebyn ja Sør-Varangerin alueen lohijoelle ei myydä ulkomaalaisille lupia? (Ja tähän ei käy vastaukseksi mikään pikkupaska, johon nousee viisi lohta vuodessa.)

Se on se joki, joka vie Petsamoon.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Ja minun Alaska-pisteitä ei viedä!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Olinko jo tulossa tekemään korjauksen korjaukseen. kalkkifredille Alaska-pisteet.

joo, mä en vissiin enää kysy?
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Se on se joki, joka vie Petsamoon.

Hyväksyn. (Grense) Jakobselva, eli Vuoremijoki. Toista se on Neidenillä, siellä saa pomppia valtakunnanrajan yli miten lystää. Muuten aika huono paikka tosin.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Moto saakin sisumitalin ja Ralphko sano ekaks oikeen vastauksen!
Kiitos. Lohduttaa edes vähän tässä illan tuplatappiossa ja meni se helvetin pitsiturnauskin päin persettä. Huomenna edes KuPSille pataan toivottavasti.

Vai vei jotkut Aleutianin saaret minulta voiton? Pitää varmaan mennä lomalle sinne. Tuoltako ne ale-oluet on kotoisin?
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kiitos kannustuksesta. Katkera on tämä hetki nyt. Joku jokerifani mua huijas, vittu. Varmaan Barca-fanikin.

Luultavimmin kaiken lisäksi nukkuu ManU-pyjamissa ja juo kahvia Bayern-kupista. Ja tukee Ilvestä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös