Niin, en sitten tiedä onko se täysin kiellettyä muiden scoutata tai suositella pelaajia Tepsiin. Etenkin jos yhteyshenkilöitä löytyy niin mun mielestä go for it - en näe että se olisi jotenkin Vuoren vastuusta pois jos joku muu nyt sattuu tiettyjä pelaajia suosittelemaan ja Arse sitten rekrytoimaan.
Nyt kun taas kerran ollaan vaiheessa jossa Vuoren kasaama jengi ei pärjää niin eipä siinä, miksei laitettaisi häntäkin kiertoon. Edelleen pidän hankalana mieltää miksi TPS tällä joukkueella ei pärjää. Edelleenkään en voi uskoa että taikasana roolitus olisi se kynnysongelma, nykyjengin pelaajisto on sen verran monipuolinen (ehjänä ollessaan kokonaisuudessaan tietysti) että siitä saa kasattua ties minkälaisia sommitelmia. Lisäksi Vuori tiettävästi sälyttää päätöksentekomahdollisuuksia myös valmennukselle, esim. Suikkasen ex-pelaajiahan tämäkin joukkue on pullollaan. Kuten aiemmat ovat olleet osittain koostuvia esim. Peksin suosikkipelaajista jne. Kuitenkin, tulosvastuutahan urheilutoimenjohtajalta tämän sananmukaisessa roolissa saa peräänkuuluttaa joten en jaksa ainakaan itse sen koommin väitellä vastaan kun jengi on Vuoren kenkimisen kannalla, vaikka pidän varsin omituisena että muualla hyvin pelanneet sattuvat jostain syystä kusemaan heti kun Arse nämä joukkueeseensa rekrytoi. Se on täysin käsittämätöntä ottaen huomioon muutamankin nykypelaajan taustat, että nähdyllä tavalla voivatkin vetää vihkoon, mutta tulosvastuu on tulosvastuu. Toisaalta en edelleenkään usko että tässä saatanan saunakerhossa Vuori ulos ovesta saatettaisiin, en millään. Mies kun on Jukka Koivulle ilmeisesti suht tärkeä linkki.
Ei voi sanoa kuin että päin vittua tämäkin kausi on mennyt, ja niille jotka numeraalisia faktoja tuijottaa, tämä on varmasti varsin herkullinen asetelma mitä tulee argumentointiin UTJ:mme potkujen puolesta. Olen ollut, ja olen edelleen, valmis vastaväittelemään absurdeja perusteluita vastaan ja onhan tämä varsin hullunkurinen tilanne kaiken kaikkiaan, en voisi kuvitella että muualla täällä nähdyt pelaajankuvatukset pelaisivat systemaattisesti näin paljon alle tasonsa, mutta olen valmis hakemaan sen kuuluisan takkini koskien Vuoren potkuja, karrikoidusti tarkasteltuna ainakin.
Kysymys kuuluu: Uskooko täällä kukaan muukaan Arsen lähtöön Tepsistä?