Ritarisydän
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HPK, Philadelphia Flyers, Real Madrid
Nyt sitten kaikki kuviot ja taktiikat talteen jottei ideat lopu ensi kaudella kesken.
Positiivista myös Aleksi Laakson ja Jesse Saarisen esiintyminen leiriryhmässä.
Sillälailla, Kerhollako ei olisi imua? Jumalauta maajoukkuetason päävalmentaja.
Samaa meinasin itsekin hehkuttaa... ja sitten muistin, että niin oli tämän kauden lopullakin... No, missäpä muualla kuin Kerhossa ukot - valmentajat tai pelaajat - voivat saada näin nopeasti nostetta uralleen? :)
Mutta vakavasti puhuen: Hieno homma! Onnea!
Tosiaan varmasti Selinille tulee ehkä hitusen lisää puhtia toimintaan, kun tietää tehneensä toistaikseksi oikeasti niin hyvää duunia, että maajoukkueeseenkin pyydetään tuuraaja-avuksi. Tiedä nyt onko kovin moni mahdollisista ehdokkaista? ollut mitenkään halukkaita, mutta varmasti kertoo jotakin, että Jalonen tämän herran avukseen haluaa.
Niin, mitenköhän tämä vaikuttaa sitten Kerhon valmennukseen?
Vielä viikko sitten Selin kertoi neljän seuraavan viikon olevan tärkeää aikaa Kerhon valmennukselle, mutta nyt mies lähtee maajoukkueen matkaan?
Niin, mitenköhän tämä vaikuttaa sitten Kerhon valmennukseen?
Vielä viikko sitten Selin kertoi neljän seuraavan viikon olevan tärkeää aikaa Kerhon valmennukselle, mutta nyt mies lähtee maajoukkueen matkaan?
Ajattelin itse täysin samaa. Vanha kausi juuri loppu, ja kerhon valmennuksen piti tutustua ja käydä asioita läpi tässä ennenkuin harjoittelu alkaa. En ole sen takia kovin innoissani.
Näen kuitenkin myös paljon positiivista läheisestä yhteistyöstä Suomen parhaan valmentajan kanssa...En muuten tiennyt tätä Selinistä "Pelaajana Selinin suurimmaksi meriitiksi jäi kaksi I-divisioonan jäähykuninkuutta Heinolan Peliitoissa 1980-luvun puolivälissä." (IL)Selin sitten jatkaa jatkossakin maajoukkuekoutsaamista. http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/2012082215979658_jk.shtml Linkki iltalehteen. Olis se kerho tietty voinu maajoukkuetauoilla treenatakin koko joukkueena ja päävalmentajan ohjauksessa, mutta ei nyt olla sitten miehen uran tiellä...
SaiPassahan Selinin johtama peli oli suurimman osan täyttä paskaa vuosikaudet, muutamia valonpilkahduksia lukuunottamatta. Ihmettelenkin, miten yht´äkkiä tätä miestä on alettu pitää puolijumalana, mitä valmennukseen tulee. Onko todella jotain suurta tapahtunut?
Ihan tämmöinen pikkuinen kyssäri, montas peliä näit (muuten kuin tekstitv:n tai tulosruudun kautta) Selinin aikana SaiPalta?
Nimittäin peli ei todellakaan ollut paskaa suurimmalta osalta ajasta, toki 2010 alku muuttui painajaiseksi monestakin syystä.
Onko todella jotain suurta tapahtunut?
Selin on "oppinut" vuosien varrella kehumaan faneja ja kannattajia, mikä on ihan kiva juttu. Tällä taktiikalla saa toki myös kavereita ja selkääntaputtelijoita, tuloksista viis.
No miltäs Kerhon peli on näyttänyt Selinin johdolla? Itse en ole päässyt paikan päälle katsomaan vielä, joten olisi kiva kuulla.
SaiPassahan Selinin johtama peli oli suurimman osan täyttä paskaa vuosikaudet, muutamia valonpilkahduksia lukuunottamatta. Ihmettelenkin, miten yht´äkkiä tätä miestä on alettu pitää puolijumalana, mitä valmennukseen tulee. Onko todella jotain suurta tapahtunut?
Toistaiseksi peli on näyttänyt ihan hyvältä, mutta suurin ongelma on tehottomuus..
..Pelaajat näyttäisivät kunnioittavan Seliniä enemmän kuin mitä kunnioittivat Rindelliä ja suurena erona Rindelliin verrattuna olen huomannut, että Selin vetää itse harjoitteita läpi toisin kuin Rindell joka antoi Arvosen ja Hirvosen vetää reenit kun itse hymäili vaihtoaitiossa..