Kun ei voitettu edes Ipaa, tiesin että kyyti liigan kärkijengejä vastaan tulee olemaan kylmää. Maalisuhde näistä kahdesta pelistä on tosiaan aika jäätävää luettavaa, 2-9. Mutta ei se mitään koska pelattiin kuitenkin ihan hyvin ja hävittiin henkilökohtaisiin virheisiin!
Vähän aikaa sitten voitettiin 6 peliä 8:sta keskinkertaisin ottein ja pieni toivo oli siitä josko se pelillinen ilme siitä paranisi voittojen myötä. Tämä taakse jäävä viikko osoitti viimeistään että vitut se tuosta enää mihinkää paranee. Joukkue pelaa ääriään myöten munattomasti.
Ei ole sattumaa että siinä missä olin viime kaudella paikalla hieman päälle 2/3:ssa kotipeleistä, nyt ei ole huvittanut tulla enää kolmeen kuukauteen peleihin koska mielestäni tuote on pahasti viallinen ja lisäksi muutenkin näin opintotuilla elävänä opiskelijana koen että tällä hetkellä mun on järkevämpää säästää rahani koko paskalta. Lopetin jopa ruutu+:n tilauksen viime viikkoon. Hallilla on ollut ylipäätään tosi vaikea päästä tunnelmaan, kun koko joukkue pelaa valmentajansa näköstä HMV-lätkää josta puuttuu täysin tunne ja se viimenen himo kääntää pelejä voitoiksi. Ei ihme että yleisökeskiarvot ovat lipuneet pohjamutiin.
Smolenakin lähettyä ne pienetkin rippeet tunteella pelaavasta Pelicansista katosi kokonaan. Smole oli sellanen pelaaja joka piiskasi henkilökohtaisella effortillaan sekä luonteellaan jengiä voittoihin huonoinakin iltoina. Juuri sellanen liideri joka tältä joukkueelta nyt puuttuu. Ja kun Ara ei itse osaa liidata asennepuolella ollenkaan niin tässä on tulos. Liigan kärkiporukoita vastaan "rimpuillaan mukana", häntäpään jengejä vastaan voidaan tuurilla voittaa ja paskemman tuurin osuessa kohalle hävitään niillekin jengeille.
Oikeastaan ihan sama enää tässä vaiheessa miten loppukevään pelit menee. Mielestäni Ara olisi pitänyt potkia vittuun mun jengistä viimestään joulutauon aikana. Mitä tekee Kaarna? Ei yhtikäs saatana mitään! Sinulla oli mahollisuus kenkiä Ara hyvän sään aikana, et sitä tehnyt ja nyt se on aivan liian myöhäistä. En usko että valmentajanvaihdoksella tässä vaiheessa kautta saataisiin enää mitään merkittävää aikaan, joten kidutaan me fanit nämä viimeset 1,5 kuukautta pois alta ja katotaan sen jälkeen ollaanko edes kymppisijalla. Sekin on ihan sama koska niin kauan ku penkin takana seisoo tää keskinkertaisuuteen tyytyvä pelle, tullaan häviimään jokaikinen ns. iso peli kun itse rosterikin on keskinkertaisuuden synonyymi ja maalivahtipeluutus päin persettä.
Kiitti mulle riitti. Palataan asiaan kun tämä mitäänsanomattomuuden kausi on ohitse.