Aravirralle kenkää

  • 65 392
  • 243

Zikako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Penkitettiinkö tuon takia myös kokonaan seuraavaksi peliksi? Sitä en muistakaan. Muistan vain tuon tilanteen jossa Pikkarainen kävi kuumana ja sai ensin jäähyn taklauksestaan ja jäähyn jälkeen meni aukomaan päätä tuomarille ja sai toisen jäähyn. Tämän jälkeen istui loppu pelin penkillä. Sinänsä ymmärrän tuon joukkueen edun nimissä kun oli käynyt selväksi, ettei Pikkaraisen ja tuomarin kemiat kohdanneet ollenkaan siinä pelissä. Turha riskeerata, että saadaan lisää turhia alivoimia.

Mutta noin isossa kuvassa en ole huomannut, että Pikkarainen mitenkään varoisi tai välttelisi taklaamista.

Minunkin mielestäni asia meni juurikin näin. Eikä mitään seuraavan pelin penkitystä tapahtunut.

Kyllähän Piku on taklauksiaan jaellut jokaisessa pelissä minkä minä olen nähnyt. Nyt vaan ei muu peli ole sitten sujunut alkukauden malliin. Kuten ei kyllä muillakaan.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans
Minunkin mielestäni asia meni juurikin näin. Eikä mitään seuraavan pelin penkitystä tapahtunut.

Nyt muistat kyllä väärin. Pelicans-Tappara pelissä 15.10. Pikkarainen sai sen 2+10min jonka jälkeen loppupeli kului penkin päässä. Seuraavassa matsissa SaiPaa vastaan 19.10. Pikkarainen oli tiputettu kokoonpanosta ja nostettu takaisin kokoonpanoon 22.10. Lukko peliin.

Kyllä itsekin olen sitä mieltä että Pikkarainen pelaa ja varsinkin penkityksen jälkeen on pelannut käsijarru päällä. Siitä sitten voidaan miettiä, kuinka paljon tuosta kunnia kuuluu Tissiposki-Aralle.
 

Ikaros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern Münich, Pelicans, NHL, 49's ja Lorna Shore
Penkitettiinkö tuon takia myös kokonaan seuraavaksi peliksi? Sitä en muistakaan.

Onhan tuosta jo aikaa ja alkoholia tullut juotua varmaan silloin, että ei nyt ihme ois jos muistais väärin :D Kyllä minun mielestä oli seuraavan pelin penkillä, mutta niin kuin sanoin ylempänä, niin voin myös olla väärässä.

edit: Joo, pitäis lukea koko keskustelut näköjään ajatuksella, kun meni jotenkin iran viesti ohi. Noin itsekin muistelin.
 

Zikako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Nyt muistat kyllä väärin. Pelicans-Tappara pelissä 15.10. Pikkarainen sai sen 2+10min jonka jälkeen loppupeli kului penkin päässä. Seuraavassa matsissa SaiPaa vastaan 19.10. Pikkarainen oli tiputettu kokoonpanosta ja nostettu takaisin kokoonpanoon 22.10. Lukko peliin.

Kyllä itsekin olen sitä mieltä että Pikkarainen pelaa ja varsinkin penkityksen jälkeen on pelannut käsijarru päällä. Siitä sitten voidaan miettiä, kuinka paljon tuosta kunnia kuuluu Tissiposki-Aralle.

Käsi ylös virheen merkiksi, näin on tosiaan tapahtunut. En pistä viinan piikkiin kun en muista olleeni kovinkaan humalassa....Sen kyllä muistan, että en ollut Lappeenrannassa peliä seuraamassa.
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Nyt kun ilmeisesti näyttää siltä, että Ara porskuttaa ansiokkaasta ketjun avauksestani huolimatta laittaisin ehdolle, josko Sopanen taas herättelisi vähän päävalmentajaamme.
 

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Faktat kuntoon. Pikkarainen sai suunsoitosta tuon kympin silloin Tapparaa vastaan. Erittäin tärkeä teko tilanteessa 0-0, kun jäähyltä vapautuessasi alat aukomaan päätäsi tuomarille.

Tollasesta sietääkin joutua vilttiin. Se penkitys ei mistään taklauksesta tullut...
 

-Metro50-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Caps
Aran potkut kelpaa mulle, täältä saatte Lämsän tilalle nyt jo valmiiksi ens kautta varten. Jokereilla pakka aivan levällään. GM:n hankkiminen kesti liian kauan ja Harkimo joutui kasaamaan itekseen joukkuetta. Eihän siitä mitään tullut tietenkään. Sen lisäksi, kun liigan kallein joukkue on runkosarjan puolessa välissä kerännyt voittoja ainoastaan vähän yli kolmasosan pelatuista otteluista, niin väkisinkin iso osa menee myös Lämsän piikkiin. Vaikka onhan noita loukkaantumisia ollut taas liikaa. Kuitenkin nyt kun vielä kaiken lisäks huhuillaan jostain välirikosta seuran sisällä, niin Lämsä Lahteen ja Tomekki loppukauden ykköseksi. Jos sitä kautta saatais jotain puhtia Jokereihin ja Pelsukin vois piristyä uudesta valkusta, tai ainakin ottaa varaslähdön ens kauteen...
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Aran potkut kelpaa mulle, täältä saatte Lämsän tilalle nyt jo valmiiksi ens kautta varten. Jokereilla pakka aivan levällään.

Tehdään vaihto. Saatte Aran loppukaudeksi ja me otetaan Lämsä jo nyt.

Eikä tarvitse maksaa edes välirahaa. Aika reilua vai mitä.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tehdään vaihto. Saatte Aran loppukaudeksi ja me otetaan Lämsä jo nyt.

Eikä tarvitse maksaa edes välirahaa. Aika reilua vai mitä.

Minulta ei liikene sitten vähääkään luottamusta Lämsään. Jokerien rosterilla näytöt aika nollissa ja pelaajatkin muu valmennus mukaanlukien haluaa kaverista eroon. Siinäkö meidän pelastaja, ei jatkoon.
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Minulta ei liikene sitten vähääkään luottamusta Lämsään. Jokerien rosterilla näytöt aika nollissa ja pelaajatkin muu valmennus mukaanlukien haluaa kaverista eroon. Siinäkö meidän pelastaja, ei jatkoon.

En ole erityisemmin mikään Lämsä -fani. Tässä tilanteessa mikä tahansa muutos valmennuspuolelelle kelpaisi kunhan se ei ole Mika Toivola.

Ei tämä joukkue niin huono ole, että sillä kykenee yhdeksän suoran häviön tappioputkeen. Ara on kuitenkin Kaarnan papereissa niin hyvä saunakaveri ettei muutosta ole tulossa edes Lämsän muodossa.

Mutta tänäänhän tämä Via dolorosa hetkeksi katkeaa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kymmenes tappio putkeen varmistui käytännössä juuri JYPin 3-1 maalin myötä. Nyt kysytään Kaarna & co.:lta munaa kenkiä tämä hyvä ihminen ja mahtava saunakaveri joulutauon aikana. Jääkäämme kieli poskella jännittämään tapahtuuko näiden kahden viikon aikana mitään mullistavaa.
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Sokea Reettakin näkee ettei joukkue enää pelaa Aravirralle. Mikään saatanan Tuukka Mäkelä ei tätä tilannetta enää muuksi muuta.

Anna vaan Kaarna työrauha saunakaverillesi. Minä en enää kanna senttiäkään Iskuareenalle niin kauan kuin Aravirta siellä häärii. Vitun perkele, kymmenen suoraa tappiota putkeen tämän illan jälkeen. Pohja se on minunkin säkissäni.

Ensimmäistä kertaa toistakymmeneen vuoteen jätin maksetun pelin katselematta loppuun. Ei todellakaan enää kiinnosta. Jari66 vaikenee.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Minä en enää kanna senttiäkään Iskuareenalle niin kauan kuin Aravirta siellä häärii. Vitun perkele, kymmenen suoraa tappiota putkeen tämän illan jälkeen. Pohja se on minunkin säkissäni.

Mä tein ton samasen päätöksen jo siinä vaiheessa kun oltiin hävitty Jokereille kotona 8-2 munattomalla esityksellä. Niin kauan kun Ara saa tuolla pyöriä puikoissa, aion äänestää jaloilla enkä käy peleissä.
 

S. Mikita

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans & the Original Six
"Mies laidan takaa" ja "Jari66" olen täysin samaa mieltä. Aralle äkkiä lentolippu Espanjan koneeseen. Sinnehän toi alunperinkin halusi golffaamaan/eläköitymään.

Mutta kuka tilalle? Jos Nupe ei halua pätkätöihin, niin olkoot sitten Mustonen ykkönen loppukauden.

Hieman itseänikin arveluttaa tuo Lämsä. Kerran ei saa Jokereita menestymään, niin miten se sitten onnistuu Pelicansissa. Toivottavasti se ei ole taidoista kiinni. Toivottavasti se on vain sitä, että Jokerit ovat vain liian iso organisaatio nuorelle miehelle...

Itse olisin halunnut nähdä Törmäsen ensi kaudella penkin takana.
 

vimpa

Jäsen
Nyt on meikäläisenkin jo pakko liittyä kannattamaan potkuja Aravirralle. Onhan tää selittely ja hyssyttely menny jo ihan liian pitkälle, kun tää menneen ajan valmentaja alkaa lehdistötilaisuudessa syytellä matsissa joukkueen ainoana pelaajana asennetta osoittanutta Pietilää.
Suksikoon lopulliselle eläkkeelle moinen lammasmainen valmentajamuumio!
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Nyt on meikäläisenkin jo pakko liittyä kannattamaan potkuja Aravirralle. Onhan tää selittely ja hyssyttely menny jo ihan liian pitkälle, kun tää menneen ajan valmentaja alkaa lehdistötilaisuudessa syytellä matsissa joukkueen ainoana pelaajana asennetta osoittanutta Pietilää.
Suksikoon lopulliselle eläkkeelle moinen lammasmainen valmentajamuumio!

No voi hitto. Olen valmis potkimaan Aran saman tien, jos oikeasti lähti syyllistämään Pietilää. Miten edes kehtaa tuollaisten peliesitysten jälkeen, joista on itse vastuussa?

Ara, lähe menee.
 

Joukkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, ja muu pohjoinen Suomi
Joo onhan toi lehdistötilaisuus kyllä ihan täyttä tuubaa. Minä en tiedä katoinko aran kans ihan samaa matsia. Ei siinä kyllä ollut mitään palaa koko ottelussa. Ei kunnon laatupaikoille päässy oikein koko pelin aikana.

Ja tottakai piti dissata JP:n nahistelu, varmaan penkillä ens pelin sitten.

Ja ara ite ainakin haluaa kokoajan mennä loukkaantumisten taakse. Mitä sieltä muka sais enempää takasi.. Ainoastaan joka sieltä oikeasti vois vahvistaa nykyistä porukkaa on Leimu... Santavuoresta, Koskenkorvasta yms ei olen ton joukkueen parantajiksi. Ketä sieltä sitten tiputetaan tottakai ara varmaan tiputtaa Alanteen.

edit: Pikkarainenki oli tietysti laitettu sivuun tänään että ei ainakaan tappelis Virtasen kanssa. Niin perus Arkaa.
 

Ikaros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern Münich, Pelicans, NHL, 49's ja Lorna Shore
Vitun seniili vois suksia vittuun tuolta. Jätkällä ei oo mitään annettavaa valmennuksessa enää ja voi vaikka Kaarna palkata sauna/golfkaveriksi ja selänpesijäksi. Vittu, että hävettää kuunnella tota omien haukkumista ja oma työ on tehty hyvin ja mitään parannettavaa ei ole. Ikävä myöntää, että Kärppäfanit olivat oikeassa ja tuon fossiilin olisi pitänyt päättää jo valmennus Kärpissä, vaikka silloin tuntuikin ylireagoinnilta Kärppäfaneilta, mutta myönnän olleeni väärässä. Kaikista eniten vituttaa, että ei edes vituta! Ainoa pelaaja jolla on cohones ja kokeilee herätellä joukkuetta, niin lytätään suorituksesta ja luultavasti istuu ens pelissä katsomossa. Eiköhän Tuukka siis ota heti Pietilän paikan tauon jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Vaihdetaan päittäin, saatte maailmanluokan pakansekoittajan.
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Vitutti viime kausina Aran ristiretki Humlia vastaan, ja nyt vituttaa teidän puolestanne tuo Pietilän tuomitseminen. Onko saatana ihme, että joukkue näyttää aina niin veltolta, kun päävalmentaja itse kieltää kaiken tunteen näyttämisen pelissä? Ja sitten se vielä pitää useimmiten tehdä ottamalla yksittäinen nimi esiin ja lyttäämällä hänet median edessä.
 

miree

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat
Ei jumalauta tuota lehdistötilaisuutta. Pietilähän pelin ratkaisi, right! Ara, olet saanut joukkueen yhtä munattomaksi kuin itse olet.

Eihän tuota oikeasti kukaan jaksa katsoa. Jos parikymmentä vuotta joukkuetta kannattanut jää mielummin kotiin (minäkin), niin kuinka käy satunnaisen lipunostajan? Kyllä näen parempana sijoituksena mielenterveyden kannalta viedä puoliso syömään samalla rahalla, kuin mennä tuota hengetöntä räpellystä katsomaan. Joka kerta vituttaa, tosin näemmä joka kerta vähemmän ja vähemmän..
 

Morso

Jäsen
Siellähän olisi nyt Nurmisen Pasi vapaana. Huhuissa tarjottu myös Jukureiden peräsimeen. Mielestäni nyt olisi Nurmiselle tilausta niin loppuisi tuo muniin puhaltelu.

Lämsä ei mielestäni vaihtoehto tälle kaudelle, sillä nuorena koutsina tarvii tietyn ajan palautua ja käsitellä Jokereissa pieleen menneitä asioita. Tulkoot sitten ensi kaudelle ja aloittakoot silloin puhtaammalta pöydältä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös