Aran ketjulotto keväällä 2013

  • 60 414
  • 206

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Juu, ehkä nämä kaksi viime peliä, mutta puhun nyt edellisistä noin kymmenestä pelistä. Tämä yv-peluutus on nimittäin ollut pidempiaikaista, mitä pari edellistä matsia.
En minä kyllä ole tällaista huomannut ennen tätä säälisarjaa. Toki kakkonen on välillä aloittanut, mutta toisaalta ykkösketju on usein ollut se, jota vastustaja on joutunut rikkomaan. Tällöin on ihan luonnollista, että levännyt ketju aloittaa.

Sen sijaan näissä säälipeleissä tämä on selvästi näkynyt. Homma on varmasti ollut tarkoituksellista ja täytyy nimenomaan nostaa hattua Aralle. Joko siis a) lähdettiin heti reagoimaan ykkösen huonouteen, b) annettiin kakkosen jatkaa, kun kerran maaleja tuntui yyveellä tulevan, ja/tai c) tietoisesti vähennettiin ykkösketjun kuormaa tietäen, että edessä on vaikea Tappara-sarja. Tuohon a-kohtaan voin antaa tarkennuksena esim. ykkösketjun kolme miinusmerkintää torstain pelissä.
 

Maaginen 56

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Kajaanin hokki
Salomäki lensi siis koirankoppiin yhden taklauksen takia. Aralta vissiin unohtui että Härkä teki myös maalin eilisessä pelissä.

Pakko tässä on ruveta toivomaan Lukon voittoa. Se tarkoittaisi ainakin sitä että tänään on Aravirran viimeinen työpäivä Kärpissä.

Oliko se sitten koirankoppi vai kokeneen velmun yritys saada tuohon ketjuun eloa? Kaikilla ketterät jalat,laidoilla fyysisyyttä ja lisäksi salomäen kyky paukuttaa maalejakin. Viime kaudellakin miikkaa heitettiin ties mihin kenttään ihan vaan sytyttämään muita. Toki tämä syttymättömyys pitäisi ratkoa jotenkin ihan toisella tavalla. Odotamme mielenkiinnolla sunnuntain ketjukoostumuksia. Käteiseltä nyt ouluun vapaapäivä maanantaiksi vaikkapa nokian ja muiden yt-firmojen takia ja halli täyteen;)
 

Conroy#22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tärpätti, Southeast Division Champions
Ara tykittää jatkoajan etusivulla muun muassa tälläistä soopaa:

Hannu Aravirta kirjoitti:
– Ammattiorganisaatio Oulun Kärpät. Kyllä minä ihmettelin miten kaoottisessa tilassa tämä organisaatio oli, Aravirta on ihmetellyt moneen otteeseen.

Hannu Aravirta kirjoitti:
– Olen valtavan pettynyt tuloksien oltua tältä minun jaksolta Kärpissä sellaisia kuin ne olivat. Kaikki oli liossa, yhtään takaporttia minulle ei jäänyt, Aravirta painotti.

Lukekaa itse loput vaikka juttu ei mikään pitkä olekaan. Aravirta: - SM-LIIGA - 24.03.2013 - Artikkelit - Jatkoaika.com - Kaikki jääkiekosta

Haistahan Hannu kakka. Itse et osaa reagoida pelin sisällä mihinkään, ja nekin reagoinnit mitkään nähtiin tuli erän myöhässä! Varmaan tässäkin asiassa auttoi Soosi ja Mustonen, tuskin niitä itse olisit huomannutkaan. Maalivahti nimeltä Johan Backlund, miten voi olla niin vaikea nähdä yhtenä kautena tuo sulaminen, että täytyy vielä toisellakin kaudella katsoa samaa paskaa? Toivottavasti viet Pelicanseihin tuon seulan ja saamme vihdoin nauttia Backlundin taakse tehdyistä helpoista maaleista.

Entäs omien junnujen nosto edustukseen, tiedän että menestypaineita oli, mutta käsittääkseni sinulta odotettiin nuorten kehittämistä myöskin. Et nostanut tällä(kään) kaudella kuin muutaman oman A-juniorin pelaamaan joista yksi oli vielä tsekki!

Onko aika ajanut sinusta jo valmentaja ohi? Joka tapauksessa kaikkea hyvää sinulle Hannu, olet kuitenkin mielyttävä persoona, ja osaat puhua. Toivottavasti tämä riittää työpaikkojesi saantiin muissa organisaatioissa.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Haistahan Hannu kakka. Itse et osaa reagoida pelin sisällä mihinkään, ja nekin reagoinnit mitkään nähtiin tuli erän myöhässä!

Tähän haistatteluun on helppo yhtyä. Lukko-sarjassa Dufva voitti Aravirran peluutuksessa 100-0. Siihen päättyi Kärppien kausi, joten kiitoksia vain herra Aravirta. Kolme kertaa peräkkäin johdatit joukkomme pettymykseen. Mitään et silti tekisi toisin. Olet kyllä aikamoinen urpo.
 

kärppä73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Montreal Canadiens
Arajuuri on hyvä häviäjä, eli yliarvostettu luuseri. Onneksi olkoon Pelicans, kovan kaappauksen teitte...
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Arajuuri on hyvä häviäjä, eli yliarvostettu luuseri. Onneksi olkoon Pelicans, kovan kaappauksen teitte...

Näin. Häviäjän epätoivoista selittelyä. Mistään ei ota vastuuta, peli oli kasassa ja pelaajat eivät tehneet maaleja. Organisaatiokin oli sekaisin. Sitten vielä nostaa itsensä jalustalle, "valmentajan rooli on saada peli kasaan, eikä peli hajonnut pätkääkään". Ei saatana.

Mitä jos Hannu kaivaisit peilin esiin ja katselisit siihen? Jotain sinäkin väärin teet kun joukkueesi paskovat aina tiukan paikan tullen housuun. Hienosti vieritit kaiken paskan pelaajien niskaan. Onnea Lahteen, sitä tulette tarvitsemaan.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Ara ei voi kritisoida kärkipelaajien puuttumista, koska oli itse joukkuetta kasaamassa ja hyväksyi Viuhkola/Plihal linjauksen. Turha siinä on sitten ihmetellä kun kiekko ei löydä tietään pussiin. Oma vika.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös