Ei helvetti onhan tuo sentterikalusto aivan säälittävä 3 millin joukkueelle! Ja tästä saamme syyttää vain ja ainoastaan Herra Ahoa. Mikset sinä voinut reagoida silloin, kun se vielä mahdollista oli? Aivan varmasti olisi Brad Moran tullut ennemmin Kärppiin kuin SaiPaan, mutta ei muka ollut käyttöä. Samoin Vesce olisi ollut saatavilla, joka väläytteli nopeutta ja laukaustaan Kärppiä vastaan, voi tosin olla että Blues maksoi hänestä ylihintaa.
Harri Aho jos ei saa kauden jälkeen potkua persukseen, niin jo on kumma! Hän kusi täydellisesti koko homman. Mahdollisuudet olisi olleet kotietuun, jopa runkosarjan voittoon, mutta nyt mennään sääleihin ja tavoitellaan sinne kotietua... Jotenkin minusta tuntuu, että joukkuekin, ainakin Huml&Haataja&Co. masentuivat, jopa vittuuntuivat siitä, ettei joukkuetta vahvistettu yhtään hyökkäyksen osalta. Ja tuohon joukkueeseen on käytetty kolme, siis kolme vi*un miljoonaa?! Huhhuh.
Tänään tuli kaiholla muisteltua änärilakon aikoja. Turriskin, vaikka välillä selvästi mieli oli maassa, oli paikoin aivan maaginen. Liike, harhautukset, laukaus oli kaikki sitä, mitä Kärppien keskustasta puuttuu. Silti häntä tai JJ:tä ei tarvinnut paikata mitenkään. Joopajoo.
Sitten tämä meidän valmentajavelhomme. Olen ollut aina Ara-"fani" ja olen odottanut, että näen hänet Kärppien penkin takana. Samoin olen koko tämän taipaleen ollut hänen puolellaan ja uskonut homman lähtevän rullaamaan Kojon aikojen malliin. Siltähän se jo syksyllä näytti, kiitos NHL-miesten. Nyt ollaan kuitenkin Ahon perseilyiden vuoksi menetetty liito ja koko korttitalo on hajonnut käsiin. Sitä ei näytä Hannu Aravirta saavan enää rakennettua kasaan, joten monoa nyt heti. Pakko tässä on jotain kokeilla. Tami, Kake, kuka tahansa huutaja sisään. Ara lässyttää jostain hiton peli-ilmeestä ja siitä, kuinka vastustaja oli hyvä ja ansaitsisi pudotuspelipaikan tuolla pelillä tai voittaa karsinnat mennen tullen tuolla pelillä tai oli vaan muuten paha vastus tuolla pelillä. Mutta kun ei Hannu saa potkuja, niin perkele tee jotain siellä penkin takana, kopissa, treenijäillä, syömässä jne! Mene vaikka kyttäämään pelaajien kotiin ja potki heitä perseelle. Tee jotain uutta ja repäisevää. Vetäse vaikka moottorikelkka munasillasi Kärppäklubilla käyntiin. Ketjulotto on sentään jo hyvä alku.
Meni ehkä osin ohi aiheen, mutta sentterikalustostahan tämä koko alamäki on lähtenyt.