Itse olen luonnostellut Kärppien ketjut seuraavaan muotoon:
1.Kähkönen-Huml-Haataja
Tässä ketjussa Kähkönen ns."raivaa" tilaa Humlille ja Haatajalle, kahdelle taitopelaajalle. Nyt kun on saatu 1.ketju ensimmäisen kerran tällä kaudella lopullisesti lukkoon, sopii odottaa tehoja.
2.Donskoi-Norman-Salomäki
Terrieeriketju. Kolme työteliästä, nuorta kaveria, joilla ei lopu taidot eikä energia kesken. Töitä varmasti tullaan näkemään, mutta tehojakin olisi parempi tulla.
3. Junttila-Viuhkola-Keränen
Vähän jämäpelaajista muodostettu ketju. Koska 1., 2. ja 3. on toiminut niin hyvin, niin niitä ei kannata hajottaa. Kärppien epävarmin ketju. Keränen rouhii ja Junttila ja Piku tekee peliä.
4. Suoranta-Kemppainen-Mäkilä
Ehkä Kärppien kaikista tasapainoisin ketju. Ei tee virheitä ja puolustaa moitteettomasti. En löydä mitään negatiivista sanottavaa. Kemppainen ja Mäkilä, molemmat kuitenkin omistavat ihan taitavat kädet ja ne kun höystää Simon "jokapaikan höylä" Suorannalla, tulos on taattu.
Varalla: Plihal, Körkkö, Komulainen
Sitten pakkipareihin:
1. Eklund-Boumedienne
Kaverukset samaan ketjuun. Itse jättäisin tässä ketjussa pelin avaamisen Eklundin vastuulle ja Bume voi keskittyä vain siihen puolustamiseen ja kiekon toimittamiseen maalille.
2. Lehtonen-Pokka
Konkari ja tulevaisuuden huippupuolustaja. Pokka on siinä vanhemman opissa ja kehittyminen vaan kiihtyy.
3. Ohtamaa-Mikkola
No pakkohan se kapteenikin on jonnekkin laittaa, vaikka hänelle varmaan paras paikka olisi olla katsomon puolella. Ohtamaa on Kärppien varmin puolustaja tällä hetkellä. Mikkola taas, no, sen vastakohta. Mikkolan suurin heikkous on se, että hän ei saa kiekkoa millään liikkeelle omalta alueelta. Tekee kuitenkin rotantöitä paljon ja saa sitä kautta vastustajan hermostumaan.
Kaiken järjen mukaan, jos Mäntymaa tulee mukaan niin kokoonpanosta pitäisi tippua, peliesitysten perusteella, kapteenimme, Ilkka Mikkola.
Varalla: Niemelä, Eminger, (Mäntymaa), Lehto
Niin ja tietenkin maalissa Backlund ja varalla Karhunen.
Ps. Älkää täysin tyrmätkö, ensimmäinen viesti...:)