Antti Tyrväinen #89

• 55 816
  • 371

Sandman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Tuossa on kyllä pakko olla sun kanssasi samaa mieltä. Oli rehellisesti sanottuna cheap shot.
Noita näkee jokaisessa liigapelissä, turha tuosta on kyyneliä vuodattaa tai paisutella tilannetta muutenkaan. Hifk onnistui muuten tuonkin tilanteen mokaamaan meidän hyväksi, kun Tyrväinen pelasi lopputilanteen viisaasti ja jätti hanskaamatta.

Suosikkijoukkue
Pelicans
Noita näkee jokaisessa liigapelissä, turha tuosta on kyyneliä vuodattaa tai paisutella tilannetta muutenkaan. Hifk onnistui muuten tuonkin tilanteen mokaamaan meidän hyväksi, kun Tyrväinen pelasi lopputilanteen viisaasti ja jätti hanskaamatta.
Oon itse aika usein repinyt hiuksia tuomareiden takia. Tänään kyllä tossa tilanteessa hyödyttiin huonosta tuomarityöskentelystä.

Pelsun etu ja Tyrskyn taitatavuus oli, että edusti yksin turkoosia mylläkässä.

Mitä tuomari voi antaa siitä. Tyrskylle 2+2 tai kaksi eri jäähyä on vähän hankalaa. Oli myös vaikea löytää Ifk:lta vain yhtä ukkelia jäähylle.

Silti olisi ollut oikeus ja kohtuus antaa Tyrskylle nujakasta ja poikkarisra jäähy.

(1)
  • Tykkää
Reactions: aave

Sandman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Oon itse aika usein repinyt hiuksia tuomareiden takia. Tänään kyllä tossa tilanteessa hyödyttiin huonosta tuomarityöskentelystä.

Pelsun etu ja Tyrskyn taitatavuus oli, että edusti yksin turkoosia mylläkässä.

Mitä tuomari voi antaa siitä. Tyrskylle 2+2 tai kaksi eri jäähyä on vähän hankalaa. Oli myös vaikea löytää Ifk:lta vain yhtä ukkelia jäähylle.

Silti olisi ollut oikeus ja kohtuus antaa Tyrskylle nujakasta ja poikkarisra jäähy.
Itse olisin antanut tilanteessa Tyrskylle jäähyn pelkästään tuosta poikkarista, nyt taisi saada jäähyn väkivaltaisuudesta. Eikä se 2+2 olisi mikään oikeusmurhakaan ollut, kerrankin vaan oltiin itse hyötyjiä, niin otetaan vastaan.

Ahtiala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Rangers
Itse olisin antanut tilanteessa Tyrskylle jäähyn pelkästään tuosta poikkarista, nyt taisi saada jäähyn väkivaltaisuudesta. Eikä se 2+2 olisi mikään oikeusmurhakaan ollut, kerrankin vaan oltiin itse hyötyjiä, niin otetaan vastaan.
Kyllä. Tyrskyn piikkarit tosiaan olisi ollut jäähyn arvoinen. Mutta niin olisi muun muassa Muulin useampi piikkarit Laschin selkään toisessa erässä. Eilen ei tuomarit poikkareista jaksanut vislailla

Suosikkijoukkue
Pekon muuvit
Ihan oikein se meni päälukujen osalta. Nahistelukumppanit (luonnollisesti molemmat) + kypärän päästä repijä (ja kolmantena tilanteeseen tullut) lähti istumaan. Jos en ihan väärin nähnyt, niin tuomarin käsi nousi pystyyn vasta siinä vaiheessa, kun kypärä revittiin Tyrskyn päästä.

Se, että olisiko Tyrskylle pitänyt antaa myös poikkarista, niin ehkä, mutta aika monesta muustakin tilanteessa olisi voinut antaa kummallekkin penalttia, joten siinä suhteessa en näe tässä suuren oikeusmurhan käyneen.

Tyrsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
”Siellä se Tyrväinen rellestää ihan rauhassa edelleen. On tämä jumalauta uskomaton lammaslauma, kotihallissa vielä. Vapaata riistaa. Liigan mukavin vastustaja joka jengille. Melart heittää saatana lättyä tuolla esittäen jotain kiekollista pakkia kun pitäisi olla jo suihkunraikkaana katsomossa.”
Aiheuttaa parranpärinää

JaromirLager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Nyt oli lähinnä rutkasti huonoa tuuria matkassa. Itse en ainakaan toivo kenellekään loukkaantumisia, etenkään noin loistaville pelaajille. Liiga tarvitsee näitä vesalaisia, mutta valitettavasti välillä rapatessa roiskuu. Selkeä kiekottoman estäminenhän se oli mutta primäärikontakti ei edes ollut jalkaan, eikä Tyrsky mitenkään kurottanut jalkaa, joten stadilaiset voi lopettaa nämä säälittävät provot. Sitä paitsi jos aletaan puhua rottailusta niin Åsten ja Komarov & kumppanit kyllä taitaa tuon lajin huomattavasti miedän poikia paremmin

Sitkeys

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Barcelona, FC St. Pauli, New York Knicks
Tyrväinen näyttää jälleen mikä sirkuspelle on. Ei mitään muuta tarkoitusta kuin taklata polveen. No lahelaiset olleet aina melko omituista väkeä. Lisää vaan niittiä Leksa Lässiin. Oli muuten niin hyvä niitti että.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy