Pelkkiä huhupuheita, mutta näiden mukaan vaikea korona ainakin takana.
Toivottavasti. Uutisen mukaan ei vieläkään treenikunnossa mutta saanut kuluvana viikolla aloittaa kuntouttamisen. Ei lupaa tähän hetkeen vielä paljoa, mutta toivottavasti oireet ovat ohitse.Rintakivut veivät Antti Saarelan pelistä päivystykseen ja pitkälle sairauslomalle – "Ensimmäinen positiivinen asia oli tieto, että mun pitäisi kauden alkuun mennessä palautua"
Antti Saarelan kausi päättyi sydänlihastulehdukseen. Lukkoon palaavan hyökkääjän ensimmäinen tavoite on olla uuden kauden alkaessa täydessä kunnossa.ls24.fi
Oli huhut sydänlihatulehduksesta totta.
Toivottavasti on poika kunnossa kauden alkuun mennessä, kun kuitenkin isoon rooliin hänet on palkattu.
Kalle sanoo tuossa jutussa että sopimus oli tehty jo ennen sydänvaivoja ja koronaa.Vuoden sopimus Lukon puoleltakin on ihan ymmärrettävä, koska sen verran isosta terveysasiasta puhutaan.
Mitäköhän Saarelan Antille kuuluu? Onkohan päässyt yhtään mukaan joukkueen toimintaan?
Kunhan miestä peluutetaan laidassa ja vierellä joku jakamassa kiekkoa suoraan vauhtiin niin Antti painaa ensi kaudella yli 20 maalia helposti. Kunnon läpilyönti itsellä toiveissa (kunhan ei Ilveksen kustannuksella), että saisi änäripahvin ja Ilvekselle euroja kassaan. Onkos häntä piirrelty hahmotelmissa laitaan vai keskelle?Jotenkin minulla on sellainen kutina että ensi kaudella tulemme olemaan erittäin tyytyväisiä tähän pelaajaan. Etiäinen kertoo.
Tilanne on siinä mielessä Ilveksen kassan kannalta seesteinen, että ihan sama tekeekö Saarela NHL-sopimuksen heti tai kauden jälkeen niin korvaukset menevät 75-25 Ilvekselle. Muuten kyllä Lukon kannalta olisi suotuisaa tehdä se vasta kauden jälkeen ja pelata kausi Raumalla syksystä lähtien. Vaivat saattavat vaikuttaa siihen, että ei sitä sopimusta vielä saa.että saisi änäripahvin ja Ilvekselle euroja kassaan. Onkos häntä piirrelty hahmotelmissa laitaan vai keskelle?
Käsittääkseni pitäisi olla täydessä kunnossa, on jo viime viikolla ollut jäällä ja on mukana Pitsissä.Lukkokin on tainnut palata jo kesätauolta ja onhan tulevana perjantaina Pitsiturnauskin jo edessä. Onko tietoa joko Antti Saarela on päässyt harjoittelemaan joukkueen mukana, vai vieläkö otetaan rauhallisesti kunnon suhteen? Ei tainnut ainakaan "ehjää" kesää saada alle, joten todellisen läpilyönnin paikka taitaa olla vasta edessä 23-24 kaudella.
Oli suuri pettymys, että Saarela Ilveksen nutusta lähti, mutta samalla jotenkin odotettua, että nimenomaan Lukkoon palaa ennen lähtöään valtameren taa. Toivottavasti saa itsensä pelikuntoon ja jatkaa siitä mihin Ilveksessä viime kaudella jäi.
Täytyy kyl fiilistellä vielä Saarelaa. Pieni mies mutta voimaa tuntuu olevan kuten kaikilla Saareloilla. Antti kuljettaa kiekkoa oman siniviivan lähettyvillä ja joku hieman isompi Tps-pelaaja yritti taklata Anttia irti kiekosta niin lensikin itse perseelleen jäähän.
Kyllähän Aleksi on mielestäni vielä parempi melkein joka osa-alueella kuin Antti mutta oliko tuon ikäisenä niin en osaa sanoa. Voikohan Antin esteenä NHL:lää mietittäessä olla pieni koko vaikka itse pelissä fyysisesti kyykyttääkin isomman kokoisia pelureita? Ja minkä takia Aleksin tie rapakon takana lopulta nousi pystyyn?Kyllä mä näkisin, että Antti on Saareloista monipuolisin.
Ainakin Aleksi oli jo tuon ikäisenä paukutellut komeita tehoja, mutta toisaalta pelaajat kehittyvät eri tahtiin. Antti joka tapauksessa fyysisesti lahjakas.Kyllähän Aleksi on mielestäni vielä parempi melkein joka osa-alueella kuin Antti mutta oliko tuon ikäisenä niin en osaa sanoa. Voikohan Antin esteenä NHL:lää mietittäessä olla pieni koko vaikka itse pelissä fyysisesti kyykyttääkin isomman kokoisia pelureita? Ja minkä takia Aleksin tie rapakon takana lopulta nousi pystyyn?
Itse ihmettelin, että peluutettiin kuitenkin av:lla, mutta pelasikin erinomaisesti ja sai painetta antamalla jopa riistettyä kiekon.Jotenkin outoa, että esim Somppi, Nyman ja Kainulainen menevät yv rankingissa edelle.
Itselle tulee mieleen että Saarelan viime kauden ja kesän vaikeudet tietäen, peliaika pidetään maltillisena ja sitä kasvatetaan hallitusti syksyn mittaan.
Eikös Saarela Ipassakin pelannut jonkin verran alivoimaa?Itse ihmettelin, että peluutettiin kuitenkin av:lla, mutta pelasikin erinomaisesti ja sai painetta antamalla jopa riistettyä kiekon.