Konsta Kepuli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Oletko nyt aivan varma tästä?Vähän on ekonomeja ja taloustieteen maistereita, jotka eivät olisi Kokoomuksen kannattajia.
Oletko nyt aivan varma tästä?Vähän on ekonomeja ja taloustieteen maistereita, jotka eivät olisi Kokoomuksen kannattajia.
Mitäs näitä yksityisviesteillä perkaamaan. Ei muuta kuin ketjua auki.Jos olet äänestänyt SDP:tä, niin pyydän että laitat minulle yksityisviestillä syyn miksi. Haluaisin myös kuulla, äänestäisitkö vielä. Jos jollain tapaa kehtaat äänestää, niin perustelut sillekin.
WTF? Valtion omistaman Suomen Postin hallituksen kokous pidettiin San Franciscossa josta soiteltiin ministerille. Nyt alkaa olemaan jo ihan kummelia koko touhu.11.-14. ELOKUUTA: Postin hallitus lentää Yhdysvaltoihin kokoustamaan ja päättämään asiasta. Sieltä soitetaan puheluita ministeri Paaterolle.
Oletko nyt aivan varma tästä?
On tämä Posti case kyllä erikoinen tapahtuma.
Posti saa kertoa omistajalle vääriä päivämääriä ja riittää kun työtekijöille kertoo oikein että palkat laskee uuden sopimuksen myötä 1.9 jälkeen 30 -50 %.. Jos tämä ei ole sumusta niin ei mikään
Hyväksyt myös omistajana kaiken mitä et vastusta eikä muuta lupaa omistajalta tarvita. Siitä tämä tapahtumaketju ja siinä oleva Postin tiedote kertoo.
San Franciscon kohtalon kokousmatkasta ministerin eroon: Näin Postikohun 175 päivää etenivät
IS kokosi Posti-kohun keskeisimmät vaiheet.www.is.fi
Eihän tässä sitten ole mitään epäselvää. Ei muuta kuin laitat linkin lähteeseesi niin minä tsekkaan luvut ja arvioin lähteen luotettavuuden.Kyllä. Keskimääräiseen kannatukseen nähden Kokoomuslaisia löytyy ylemmän kauppa-tai taloustieteellisen loppututkinnon suorittaneista 3-4- kertainen määrä.
Vähän= selkeä vähemmistö. Jotain kouluja ne SAK:n ekonomistitkin ovat käyneet. Eivät ihan Sirola-opiston opeilla sanomaansa julista.
Eihän tässä sitten ole mitään epäselvää. Ei muuta kuin laitat linkin lähteeseesi niin minä tsekkaan luvut ja arvioin lähteen luotettavuuden.
Toisaalta myös on mielestäni hyvä, että Rinne jatkaa mahdollisimman kauan SDP:n johdossa. Mitä kauemmin Rinne johtaa omaa farssiaan, niin sitä enemmän SDP:n luvut menevät alas. Jos Rinnettä kiinnostaisi edes SDP:n oma etu, eikä oma henkilökohtainen etu, niin hän eroaisi. Kyllä hän itsekin tämän tajuaa, mutta hänelle pääministerinä oleminen on tärkeämpää kuin oma etu.Haluaisin nähdä sen päivän, kun SDP:ssä tapahtuu ryhtiliike ja saadaan jämptimpi palkansaajien asiaa ajava puolue, jolla on selkeä linja.
Voisiko Husu Hussein olla sopiva Paateron manttelinperijä?
Jopa Rinteenkin mukaan avustajat tiesivät 1.9. päivämäärästä, mutta hän ja Paatero eivät. Uskoo ken tahtoo. Mistä ne ministereiden avustajat saivat nämä päivämäärät selville jos eivät Postilta?On tämä Posti case kyllä erikoinen tapahtuma.
Posti saa kertoa omistajalle vääriä päivämääriä ja riittää kun työtekijöille kertoo oikein että palkat laskee uuden sopimuksen myötä 1.9 jälkeen 30 -50 %.. Jos tämä ei ole sumusta niin ei mikään
Hyväksyt myös omistajana kaiken mitä et vastusta eikä muuta lupaa omistajalta tarvita. Siitä tämä tapahtumaketju ja siinä oleva Postin tiedote kertoo.
San Franciscon kohtalon kokousmatkasta ministerin eroon: Näin Postikohun 175 päivää etenivät
IS kokosi Posti-kohun keskeisimmät vaiheet.www.is.fi
Hyvä yritys mutta tuo luku koskee kauppatieteilijöitä. Muu olikin sitten mutkumutku oletettavasti tason tietoa.No, Tampereen yliopistolla 2015 tehdyn kattavan tutkimuksen mukaan 58,9% taloustieteen opiskelijoista identifioi itsensä kokoomuslaisiksi
En näe mitään keulimista siinä, että ihmettelen kuinka joku kehtaisi vielä äänestää demareita tämän jälkeen. Koska kuitenkin jotkut vielä äänestävät, niin haluaisin kuulla syitä miksi. Jos minä olisin äänestänyt sellaista puoluetta, joka ei aja Suomen hyvinvointia, niin minua ainakin kaduttaisi.
Hyvä pointti, mutta kuitenkin pitää muistaa, että vielä pari vuotta sitten demarit äänestivät itse Rinteen jatkamaan. Varmasti silloin tiesivät, että äänestävät todennäköisesti seuraavaa pääministeriä.Pitää kuitenkin muistaa, että SDP on paljon muutakin kuin Rinne (ja Paatero). Varmasti löytyy päteviä henkilöitä ajamaan ihan Suomen hyvinvointia senkin puolueen riveistä.
Hyvä yritys mutta tuo luku koskee kauppatieteilijöitä. Muu olikin sitten mutkumutku oletettavasti tason tietoa.
Voisiko Husu Hussein olla sopiva Paateron manttelinperijä?
@Konsta Kepuli saattanee olla viitannut siihen, että esimerkiksi Helsingin yliopistossa opiskellaan kansantaloustiedettä valtiotieteellisessä tiedekunnassa. Valtsikassa kansista opiskelee silloin tällöin jotain laitavasureitakin, ja joka tapauksessa oletan kansantaloustieteen opiskelijajoukon poikkeavan poliittisilta profiililtaan aika lailla kauppatieteilijöistä. Kansantaloustieteestä voi vasurikin ajatella löytävänsä sopivia teoreettisia viitekehyksiä tukemaan omaa ajattelutapaansa, mutta liiketaloustieteisiin nojaava kauppakorkea on bisneslähtöisenä paikkana monelle sosialistille kauhistus.Mistä muusta tässä sitten puhuttiin? Tampereen yliopistosta valmistuttiin minun nuoruudessani taloustieteen maisteriksi samasta koulutusohjelmasta, josta nykyään valmistutaan KTM:ksi. Nimitystä ekonomi käytettiin myös.
Kansantaloustiede,markkinointi,johtaminen,hallinto......kaikki samaa taloustieteellistä tiedekuntaa. Nykyään vaan tutkintonimike kaikilla harmonisoitu KTM.
Ja Kokoomuksen kannatus on aina ollut sitä tasoa, kuin se nyt taloudesta ymmärtävien keskuudessa yleensä on, erittäin korkea
Nyt alkaa olemaan jo aika paksua schaissea.En siis halua leimata jokaista demaripolitikkoa, vaikka en voi heitä isänmaalliseksi sanoakaan.
Tähän minä täsmälleen viittasin kun puhuin taloustieteestä. Kauppatiede ei ole taloustiedettä.@Konsta Kepuli saattanee olla viitannut siihen, että esimerkiksi Helsingin yliopistossa opiskellaan kansantaloustiedettä valtiotieteellisessä tiedekunnassa.
Kyllä. Keskimääräiseen kannatukseen nähden Kokoomuslaisia löytyy ylemmän kauppa-tai taloustieteellisen loppututkinnon suorittaneista 3-4- kertainen määrä.
Eihän tässä sitten ole mitään epäselvää. Ei muuta kuin laitat linkin lähteeseesi niin minä tsekkaan luvut ja arvioin lähteen luotettavuuden.
No, Tampereen yliopistolla 2015 tehdyn kattavan tutkimuksen mukaan 58,9% taloustieteen opiskelijoista identifioi itsensä kokoomuslaisiksi, ja Vaasassa ja Helsingissä luku on oletettavsti korkeampi. Hankenilla RKP saattaa taas vaikuttaa.
Jos 60% jo opiskelijoina on ollut kokoomuslaisia, niin vaikea uskoa, että luku on ainakaan laskenut, jos on päässyt koulutusta vastaavaan työhön.
Hyvä yritys mutta tuo luku koskee kauppatieteilijöitä. Muu olikin sitten mutkumutku oletettavasti tason tietoa.
Ei lopu ei. Mutta kauppatiede ja taloustiede ovat edelleenkin eri asioita.Maailma ei lopu siihen vanhaan kuppasairaalaan.
Ei lopu ei. Mutta kauppatiede ja taloustiede ovat edelleenkin eri asioita.