Erosi JA sairaslomalle.Jaahas, eli Paatero eron sijaan sairaslomalle, ja sen jälkeen asia unohdetaan kokonaan. Tämä on sitä demarien taattua "suoraselkäisyyttä." Ei muuta kuin koko hallitus vaihtoon. Ainakin Suomen talous kiittäisi.
Jaahas, eli Paatero eron sijaan sairaslomalle, ja sen jälkeen asia unohdetaan kokonaan. Tämä on sitä demarien taattua "suoraselkäisyyttä." Ei muuta kuin koko hallitus vaihtoon. Ainakin Suomen talous kiittäisi.
Kyllä se erosi.
Sammakkomiehen tulisi olla se ensisijainen eroaja. Muunneltu totuus ei pitäisi kuulua pääministerin strategia-arsenaaliin.Kyllä se erosi.
Rinne vetoaa nyt strategisiin linjoihin ”meidän hallitus ei työehtoja heikennä”, mutta taktisella tasolla ei ole toiminut niiden mukaan itsekään.
Paatero lähti jo ja pian lähtee postin hallitus. Kuinka paljon sivullisia uhreja tulee vielä ennen kuin Rinne itse lähtee. Sehän on vain ajan kysymys, mutta vahinkojen määrä on vielä avoin.
Kuka Postin hallituksesta vuotaa sopivan mutkan kautta iltapäivälehtiin Paaterolle tai virkamiehille esitetyn materiaalin?
Ne on nuo demarit sangen herkästi sairastuvaa sakkia.
Sehän tuli jo tänään Postin hallituksen puheenjohtajalta:
"Postin hallituksen puheenjohtajan ensisijainen keskustelukumppani on omistajaohjauksen virkamiehet. Tästä liikkeenluovutusasiasta on kuitenkin keskusteltu myös suoraan ministeri Paateron ja hänen avustajiensa kanssa. Posti esitteli ministeri Paaterolle ensi kerran liikkeenluovutussuunnitelmia ja taustaperusteluita 7.6.2019. Ministerin avustajien kanssa asiaa käytiin läpi tarkasti 8.8.2019 ja itse ministeriä informoitiin myös 10.8.2019 ennen yhtiön hallituksen 11.-14.8.2019 kokousta, jossa päätökset tehtiin, ja tietyistä yksityiskohdista keskusteltiin puhelimitse kokouspäivien aikana. Lisäksi käytännön yksityiskohdat aikatauluineen ja julkistussuunitelmineen esiteltiin ministerille 21.8.2019".
Kommentti: Joku ei puhu nyt totta – Antti Rinteen eiliset Posti-puheet joutuvat outoon valoon
Pääministeri Antti Rinteen (sd) eiliset puheet, että Postin hallitus uhmasi omistajaohjausministeri Sirpa Paateron (sd) käskyjä, joutuvat yhä oudompaan valoon. Posti vakuuttaa yhä tiukasti, että sillä oli Paateron tuki ratkaisuilleen. Joku ei puhu totta, arvioi politiikan erikoistoimittaja Timo...www.is.fi
Minusta olisi tosin aivan hyvä, että Rinne jatkaisi ankkojen oksentamista pääministerinä. Ehkä pitäisi sittenkin toivoa, ettei saaga jatku.
Saaga jatkuu. Ensi viikolla tulee toivottavasti välikysymykseen liittyen uutta faktaa syistä, joiden takia Rinne siirsi Paateron sivuun. Siirtäminen on sekin, jos hyväksyy eronpyynnön, mutta itse olen edelleen kannalla, että siinäkin kyse on Rinteen pelastamisesta.
Eiköhän Kepu tällä saa kiristettyä rahat johonkin pohjois-suomen tieremonttiin.On täysin kepusta kiinni mikä Rinteen asema on.
Kärnä ennätti jo mainita case Jäätteenmäen, jonka silloinen hallituskumppani SDP savusti pois pääministerin paikalta. Paljonkohan kepussa on edelleen revanssihenkeä jäljellä?