Mainos

Antti Raanta Ässien maalille

• 131 332
  • 430

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Eipä ole Antsa kiinnostunut varavahdin roolista - ei edes Kungen Rubinin takana. Ja toisekseen vaimonsa ei halua Suomeen vaan Sveitsiin.
En mä tiedä miksi ihmeessä edes tulisi Poriin mihinkään rooliin. Jos Suomessa pelaa tai toimii niin seura tuskin on Ässät.

@Moderaattorit vois sulkea koko ketjun, kun tämä ei enää Ässiin liity?

RedPower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät // Habs // Carolina Hurricanes
En mä tiedä miksi ihmeessä edes tulisi Poriin mihinkään rooliin. Jos Suomessa pelaa tai toimii niin seura tuskin on Ässät.

@Moderaattorit vois sulkea koko ketjun, kun tämä ei enää Ässiin
Pistä @korkki korkki kiinni. Raannan tekemiset kuluuvat vieläkin hyvin paljon Ässien tekemisiin,niin paljon hän meille antoi.

Tuamas

Jäsen
Ei voi tulla Suomeen. Lukko-osiossa oli haastattelu. Verot tulee maksuun, jos tulee Suomeen.

Sinänsä nyt kun miettii verolainsäädäntöä ja Raannan tilannetta, niin kuukauden-parin pätkäsoppari ei taida viedä Raannan rajoitettua verovelvollisuutta (yli 6kk oleskelua Suomessa/12kk).

Eli tässähän olisi match made in heaven, Raanta saa pelituntumaa, Ässät paikkaajan ja verottaja ei euroakaan ylimääräistä.

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sinänsä nyt kun miettii verolainsäädäntöä ja Raannan tilannetta, niin kuukauden-parin pätkäsoppari ei taida viedä rajoitettua verovelvollisuutta (yli 6kk oleskelua Suomessa).

Eli tässähän olisi match made in heaven, Raanta saa pelituntumaa, Ässät paikkaajan ja verottaja ei euroakaan ylimääräistä.

Kolehti pystyyn ja poika kotiin.

Olisi kyllä paras tuuraaja.

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos ei Raanta Raumallekaan halunnut, niin miksi sitten Poriin? Itse sanoi, ettei halua ole sylkykupiksi, ja toisaalta verohommat estää muutenkin. Antti menköön Eurooppaan tienaamaan, vielä kun voi. Aina tietty Poriin tervetullut. Vaikka maalivahtivalmentajaksi.

Tuamas

Jäsen
Jos ei Raanta Raumallekaan halunnut, niin miksi sitten Poriin? Itse sanoi, ettei halua ole sylkykupiksi, ja toisaalta verohommat estää muutenkin. Antti menköön Eurooppaan tienaamaan, vielä kun voi. Aina tietty Poriin tervetullut. Vaikka maalivahtivalmentajaksi.

A)
Rauma on vielä useamman kerran vittumaisempi paikka kotikaupungin jannulle kuin Pori.

Raanta on Raumalta, Porista ei juuri kritiikkiä joka häneen osuisi tulisi.

B)
Verohommien myötä 1-2 kk stuntti varmaan olisi ihan mahdollinen, koko kauden soppari ei missään nimessä, koskaan.

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
En näkisi ollenkaan mahdottomana Raannan perään kyselemistä, jos Rubin on sivussa pari kuukautta. Pidän sitä jopa todennäköisenä.

Eri asia on, mitä Raanta haluaa ja haluaako enää palata Poriin tässä kohtaa, kun oikeasti pitäisi se paluu tehdä Raumalle vielä. Sveitsi varmaan kiinnostaa Raantaa, mutta kaipa sielläkin tontit on jo täytetty.

Tällaisessa tapauksessa jos Raanta neuvottelisi Ässien kanssa ja Lukko saisi kuulla, voisivat vittuillakseen kaapata Antin itselleen ja ulostaa jommankumman nykyisistä. Tai vaikka maksella kolmosveskasta joka syö popparia.

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
A)
Rauma on vielä useamman kerran vittumaisempi paikka kotikaupungin jannulle kuin Pori.

Raanta on Raumalta, Porista ei juuri kritiikkiä joka häneen osuisi tulisi.

B)
Verohommien myötä 1-2 kk stuntti varmaan olisi ihan mahdollinen, koko kauden soppari ei missään nimessä, koskaan.
A) Niin, Porissahan ei teilata. Riippumatta mistä tulee? Olen ollut huomaavivani tällaista. Voin olla väärässäkin tietysti.
B) Ei kiinnosta Anttia pienet stuntit, kun koko kausi mahdollinen, isolla rahalla.
Näin luulen ma.

Tuamas

Jäsen
A) Niin, Porissahan ei teilata. Riippumatta mistä tulee? Olen ollut huomaavivani tällaista. Voin olla väärässäkin tietysti.
B) Ei kiinnosta Anttia pienet stuntit, kun koko kausi mahdollinen, isolla rahalla.
Näin luulen ma.

A)
No jos Ana asuu rauml, ketään ml. Raanta ei kiinnosta jos vähän tulee shittiä.

B)
Toki mahdollista, mutta helpottaa hyppyä keski-Eurooppaan jos on näyttöjä pelituntumasta.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Porissa olisi mahdollista voittaa SM.

Jootu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tällaisessa tapauksessa jos Raanta neuvottelisi Ässien kanssa ja Lukko saisi kuulla, voisivat vittuillakseen kaapata Antin itselleen ja ulostaa jommankumman nykyisistä. Tai vaikka maksella kolmosveskasta joka syö popparia.
Varmasti Raanta mielummin pelaisi kuin söisi popparia. En tosin tässä ota siihen kantaa että Haluaako/eikö halua pelata Porissa/Raumalla

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy