Oletan että NHL pelit on pelattu.Mahtaakohan Raanta pelata ensi kaudella HIFKssa vai lähteeköhän NHLään?
Oletan että NHL pelit on pelattu.Mahtaakohan Raanta pelata ensi kaudella HIFKssa vai lähteeköhän NHLään?
Ei se pääkopan kestämisestä ole kiinni. Vaan pysyykö muuten kasassa.Aika vahvasti epäilen että Raannan pää ei kestä raumalla. Ei kestänyt Vehasenkaan. Pienen kaupungin huonoimpia puolia.
En mä tiedä miksi ihmeessä edes tulisi Poriin mihinkään rooliin. Jos Suomessa pelaa tai toimii niin seura tuskin on Ässät.Eipä ole Antsa kiinnostunut varavahdin roolista - ei edes Kungen Rubinin takana. Ja toisekseen vaimonsa ei halua Suomeen vaan Sveitsiin.
Pistä @korkki korkki kiinni. Raannan tekemiset kuluuvat vieläkin hyvin paljon Ässien tekemisiin,niin paljon hän meille antoi.En mä tiedä miksi ihmeessä edes tulisi Poriin mihinkään rooliin. Jos Suomessa pelaa tai toimii niin seura tuskin on Ässät.
@Moderaattorit vois sulkea koko ketjun, kun tämä ei enää Ässiin
Nyt olisi tarvetta Raannalle jos Rubin on muutaman kuukauden pois, 2013 repeat?
Maajoukkuetaukoon asti stuntti-soppari ja samalla miehelle pelituntumaa ja näytöt Keski-Eurooppaan?
Ei voi tulla Suomeen. Lukko-osiossa oli haastattelu. Verot tulee maksuun, jos tulee Suomeen.
Sinänsä nyt kun miettii verolainsäädäntöä ja Raannan tilannetta, niin kuukauden-parin pätkäsoppari ei taida viedä rajoitettua verovelvollisuutta (yli 6kk oleskelua Suomessa).
Eli tässähän olisi match made in heaven, Raanta saa pelituntumaa, Ässät paikkaajan ja verottaja ei euroakaan ylimääräistä.
Kolehti pystyyn ja poika kotiin.
Olisi kyllä paras tuuraaja.
Raanta on tienannut miljoonia. Rahan takia hän ei Liigaan tule. Eiköhän k-euroopasta löydy noilla meriiteillä työnantaja.
Onko oleskellut Carolinan kauden päättymisen jälkeen Suomessa? Jos on niin ei varmasti suostu ees pätkäpestiin kun veropäivät paukkuu.Maajoukkuetaukoon asti stuntti-soppari ja samalla miehelle pelituntumaa ja näytöt Keski-Eurooppaan?
Jos ei Raanta Raumallekaan halunnut, niin miksi sitten Poriin? Itse sanoi, ettei halua ole sylkykupiksi, ja toisaalta verohommat estää muutenkin. Antti menköön Eurooppaan tienaamaan, vielä kun voi. Aina tietty Poriin tervetullut. Vaikka maalivahtivalmentajaksi.
A) Niin, Porissahan ei teilata. Riippumatta mistä tulee? Olen ollut huomaavivani tällaista. Voin olla väärässäkin tietysti.A)
Rauma on vielä useamman kerran vittumaisempi paikka kotikaupungin jannulle kuin Pori.
Raanta on Raumalta, Porista ei juuri kritiikkiä joka häneen osuisi tulisi.
B)
Verohommien myötä 1-2 kk stuntti varmaan olisi ihan mahdollinen, koko kauden soppari ei missään nimessä, koskaan.
A) Niin, Porissahan ei teilata. Riippumatta mistä tulee? Olen ollut huomaavivani tällaista. Voin olla väärässäkin tietysti.
B) Ei kiinnosta Anttia pienet stuntit, kun koko kausi mahdollinen, isolla rahalla.
Näin luulen ma.
Varmasti Raanta mielummin pelaisi kuin söisi popparia. En tosin tässä ota siihen kantaa että Haluaako/eikö halua pelata Porissa/RaumallaTällaisessa tapauksessa jos Raanta neuvottelisi Ässien kanssa ja Lukko saisi kuulla, voisivat vittuillakseen kaapata Antin itselleen ja ulostaa jommankumman nykyisistä. Tai vaikka maksella kolmosveskasta joka syö popparia.