Kyllä oli. Ihan hyvää duunia vielä tekikin, muttei tuon nelosen roolitukset ja peli toiminut.Katsoin eilen koko pelin, oliko Pihlström oikeasti kokoonpanossa?
Aijaa, itse en vaan huomannut mitään muuta kuin sitä tylsää neppailua neloselta, taklasko Pihlström kertaakaan vai oliko Lehterä ainoa joka rynni ja taklasi?Kyllä oli. Ihan hyvää duunia vielä tekikin, muttei tuon nelosen roolitukset ja peli toiminut.
Pillu taisi taklata 3-4x jos oikein laskin.Aijaa, itse en vaan huomannut mitään muuta kuin sitä tylsää neppailua neloselta, taklasko Pihlström kertaakaan vai oliko Lehterä ainoa joka rynni ja taklasi?
Tuskin on ollut suuremmin kysyntää niistä oikeasti mestaruudesta kamppailevista joukkueista. Tänne sopii oikein hyvin, kun ikäkin on kohdillaan.Monesti puhutaan, että jääkiekkoilijat ovat yksinkertaisia. Pihlström taitaa kuulua tähän joukkoon. Liittyi IFK:hon, koska tavoitteena on mestaruus. Joku olisi saattanut nähdä aika monta realistisempaa ja parempaa vaihtoehtoa mestaruuteen kuin Peltosen kivenpyörittäjät.
Tuskin on ollut suuremmin kysyntää niistä oikeasti mestaruudesta kamppailevista joukkueista. Tänne sopii oikein hyvin, kun ikäkin on kohdillaan.
Tämä on totta. Oikeastihan on varmaan ihan fiksu kaveri. Johonkin piti lähteä ja läheltä löytyi paikka, missä voi pörräillä kulmissa kauden loppuun. Noihin haastatteluihin aina puhutaan mitä ihmiset haluavat kuulla.
Kerho sai hyvän nuoren pelaajan ja säästää samalla rahaa. IFK sai pariksi kuukaudeksi ihan hyvän vanhan alaketjujen jyrän. Klassinen win-lose-tilanne.
Kylläpä taas kaikki on sitä synkintä synkkää. Todellisuudessa oli hyvä reagointi ottaa Pihlström, kun Tallberg menetettiin. Kyllä itse ihan mielelläni laitan Pihlströmin kentälle, jos puolustetaan esim pudotuspeliottelussa maalin johtoasemaa. Hän on sillä työllä miljoonansa uran aikana tehnyt eikä syyttä.
Jaa..otetaan hiukan takaisin :DLoistavaa pelaamista. Big thumb!
Aika liukas vaikuttaa olevan.Pari pelii pelattu niin miltäs se Pillu on maistunut? Vai onko vielä kunnon kosketuspintaa?