Antti Pihlström HIFK:ssa

  • 51 162
  • 353

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Salmelainen tykännyt aina mennä sieltä mistä aita on matalin, joten Hietasella oltava niin vahva Kerhosydän, että ei ole raaskinut Stadiin lähteä. Kyllähän sieltä muuten olisi tullut hänkin samassa paketissa. Nyt tuli vain yksi rupsahtanut pillu ja unohdettiin muokata, että Kasper pelaisi vain loppukauden Hämeenlinnassa.
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En henk. koht. edes ajatellut, että IFK:lla olisi ollut minkäänlaista tarvetta tehdä hankintoja hyökkäykseen. Mutta jos esim. Komarovin kohdalla on huomattu, että terveys ei kestä, niin se jollain tavalla selittäisi Pihlströmin tapaisen laiturihankinnan.
Mutta tarvitaanko me Komarovia mihinkään, eli tarviiko sitä korvata? Komarov 2010-luvun alusta oltais voitu tarvita, muttei tätä nykyistä, joka ei pelaamaan pysty, tai jos jäälle kykenee liukumaan, ei saa siellä mitään aikaan, eikä ainakaan omilla vahvuuksillaan, koska Peltosen peluuttama lätkä on täysin toisenlainen mihin Komarov toisi jotain positiivista.
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Teissala, Salin ja Lundell ulos. Sisään Pihlström ja Manninen. Menikö oikein?
En tiedä tulitko vittuilemaan naapuriin vai mitä, mutta

Vuodenvaihteen akuutti pakkipula -> Manninen
Teissala -> Marleau
Salin -> xxx
Lundell -> Pihlström
 

Iris

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Teissala, Salin ja Lundell ulos. Sisään Pihlström ja Manninen. Menikö oikein?

Ja muuan Halttunen. Vielä on Kaskimäki jäljellä - vaan onko ylihuomenna? Onko Erkki Rajamäki käynyt vielä jäällä?
 

Burnittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Blackhawks, Chiefs, Liverpool
Pidän vähän tästä hankinnasta. Esimerkillinen, jotain joskus voittanut, hyvin liikkuva ja ennen kaikkea 110% itsestään antava soturi alempiin ketjuihin.

Pesee VäänäsMickeMaxJseppälä sepät 100-0.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, FLA
Salmelainen tykännyt aina mennä sieltä mistä aita on matalin, joten Hietasella oltava niin vahva Kerhosydän, että ei ole raaskinut Stadiin lähteä. Kyllähän sieltä muuten olisi tullut hänkin samassa paketissa. Nyt tuli vain yksi rupsahtanut pillu ja unohdettiin muokata, että Kasper pelaisi vain loppukauden Hämeenlinnassa.
Pillu se on rupsahtanutkin pillu.
 

Burnittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Blackhawks, Chiefs, Liverpool
Juu ollaan varmaan ainoat palstalla ketkä näkee Pihlströmin lisäarvon jengille.
Tätä palstaa, kun on aikansa seurannut, huomaa miten samat nimimerkit toistavat samaa kaavaa viesteissään.

Koen itse ymmärtäväni jääkiekko nimisen joukkuelajin pelaamisesta ja lainalaisuuksista keskiverto seuraajaa enemmän. Siksi olen useasti esim. BOL:n ja Jan_Peterin kanssa samaa mieltä asioista.

Ei viitsi täällä sen enempää vittuilla kellekään, mutta kyllähän fakta on että täällä Liiga-osiossa ymmärrys kiekon pelaamisesta on NHL-osioon verrattuna n. 100 vuotta perässä.

Onneksi sentään sä näet samat asiat hankinnassa, kuin minä.
 

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Tätä palstaa, kun on aikansa seurannut, huomaa miten samat nimimerkit toistavat samaa kaavaa viesteissään.

Koen itse ymmärtäväni jääkiekko nimisen joukkuelajin pelaamisesta ja lainalaisuuksista keskiverto seuraajaa enemmän. Siksi olen useasti esim. BOL:n ja Jan_Peterin kanssa samaa mieltä asioista.

Ei viitsi täällä sen enempää vittuilla kellekään, mutta kyllähän fakta on että täällä Liiga-osiossa ymmärrys kiekon pelaamisesta on NHL-osioon verrattuna n. 100 vuotta perässä.

Onneksi sentään sä näet samat asiat hankinnassa, kuin minä.

Olipa nöyrästi lähestytty asiaa, perinteinen itsensä nosto jalustalle.

No, toivotaan että 39v Pihlström on ratkaiseva palanen matkalla mestaruuteen, se on ainoa järkiselitys hankinnalle kun tuleville vuosille tästä ei saada matkaan yhtikäs mitään.
 

Burnittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Blackhawks, Chiefs, Liverpool
Olipa nöyrästi lähestytty asiaa, perinteinen itsensä nosto jalustalle.
Kiitos palautteestasi!

Kirjoitankin jatkossa vain pelkästään ”vittusaatana peltoselle kenkää” tasoista settiä, niin ei varmasti kellekään tule paha mieli täällä!
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
No, toivotaan että 39v Pihlström on ratkaiseva palanen matkalla mestaruuteen, se on ainoa järkiselitys hankinnalle kun tuleville vuosille tästä ei saada matkaan yhtikäs mitään.

Toivotaan sydämestä, että omaa näitä peterwhitemaisia ominaisuuksia.

En edelleen ymmärrä, että kun Pihlström sinnikkäästi tarjosi itseään IFK:lle kaudeksi -21-22 niin Salmelainen ei nähnyt Pihlströmin lisäarvoa, mutta nyt sitten paikka on mestaruusjunassa.
 

Burnittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Blackhawks, Chiefs, Liverpool
Anan 17 pojoa tällä kaudella on kuitenkin enenmmän kuin Åsten-Väänänen-Seppälä ovat yhteensä tuottaneet. Mä näen, että voi olla meille neloseen oikeinkin hyödyllinen jätkä keväällä.
Musta Lehterä, Koivistoinen, Ikonen, Pihlström, Väänänen (Jääskä, Marleau, Seppälä) on aika seksikäs sentterikalusto.

Helvetisti parempi ainakin kuin Tapparalla, Pelsuilla tai Lukolla. Ehkä jopa parempi kuin Ipalla.
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kirjoitankin jatkossa vain pelkästään ”vittusaatana peltoselle kenkää” tasoista settiä, niin ei varmasti kellekään tule paha mieli täällä!
No, täysin nollatason viestejä on myös nämä: "Pihlström on hyvä."

Mä itse asiassa luulen, että sä et tiedä lätkästä lajina edes sen keskiverron vertaa, saati yhtään enempää. Jos, niin esimerkiksi vertaisit Pihlströmin hakua siellä maitsemassasi NHL:ssä tehtyihin vastaavankaltaisiin siirtoihin ja siihen, miten ne ovat siellä esimerkkien kautta yleensä onnistuneet lyhyellä ja pitkällä tähtäimellä sekä siihen, mitä ne kertovat seurajohdon sen hetkisestä henkisestä tunnelmasta. Jos sellaiseen kykenisit keskivertoa lätkää enemmän ymmärtävänä, sit sä varmaan hiffaisit, että ehkä se Pihlström ei ole just oikea lääke yhtään mihinkään. Toki HIFK ei pelaa NHL:ssä eikä edes CHL:ssä, joten kenties Liigassa toi on just voittava resepti...
 

Pepper Jack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei mua ainakaan Pihlströmin hankinta rassaa. Jos Lundell olisi mennyt toiseen suuntaan lainalle, olisin ollut varsin tyytyväinen. Nyt vaan on yksi tulevaisuuden palasista vaihdettu pelaajaan, joka ei todellakaan ole mitenkään käänteentekevä ja olisi hyvin mahdollisesti heikompi palanen ensi kauden joukkueessa kuin pelaaja jonka sopimus purettiin. Vähän kuin olisi Jääskän sopimus purettu aikanaan.

Ei tämä omasta mielestäni kovin hyvää mainosta anna junnuille, kun ei ilmeisesti nähdä roolia tulevalle kaudelle, vaikka kaudesta toiseen esimerkiksi Åsten pelaa lähes täyden runkosarjan.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei mua ainakaan Pihlströmin hankinta rassaa. Jos Lundell olisi mennyt toiseen suuntaan lainalle, olisin ollut varsin tyytyväinen. Nyt vaan on yksi tulevaisuuden palasista vaihdettu pelaajaan, joka ei todellakaan ole mitenkään käänteentekevä ja olisi hyvin mahdollisesti heikompi palanen ensi kauden joukkueessa kuin pelaaja jonka sopimus purettiin. Vähän kuin olisi Jääskän sopimus purettu aikanaan.

Ei tämä omasta mielestäni kovin hyvää mainosta anna junnuille, kun ei ilmeisesti nähdä roolia tulevalle kaudelle, vaikka kaudesta toiseen esimerkiksi Åsten pelaa lähes täyden runkosarjan.
Sama.
En sinänsä vastusta Pihlströmin hankintaa, jos on vielä nopea. Onko? Vai onko meillä jo joku, joka on nopea? Tätä raskasjalkaisuutta on muistaakseni arvosteltu.
Se, mikä tässä harmittaa, on Kasper Lundellista luopuminen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös