Hippi Hiiri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, Nanna Karalahti
Mitäköhän tärkeämpää menoa Pendolla on ollut, kun on linjannut vapaaehtoiset jäät eikä itse saavu ollenkaan paikalle? Aika käsittämätön juttu.
Mitäköhän tärkeämpää menoa Pendolla on ollut, kun on linjannut vapaaehtoiset jäät eikä itse saavu ollenkaan paikalle? Aika käsittämätön juttu.
Vaikka en tuomitse Pennasta maajoukkueen peräsimessä etukäteen, luulen et kyseessä on ihan pätevä valmentaja, niin Pennasen näkemissäni julkisissa esiintymisissä (ja esiintymisistä pois jäänneissä) on jotakin erikoista ja ristiriitaista. Vaikea sanoa herättääkö enemmän luottamusta vai epäluottamusta. Jostakin syystä olen usein päätynyt pohtimaan mitä mieltä valmennettavat pelaajat tulevat olemaan Pennasesta.
Olen ajatellut, että ehkä Pennanen on pois mukavuusalueeltaan ja hieman jähmeä, kun pitäisi täyttää valmentajalle asetetut odotukset median edessä... ja että ehkä hän puhkeaa kukkaansa kun pääsee, videohuoneeseen, pelikirjamuistiinpanojensa äärelle tai kasvotusten pelaajien kanssa.
Nyt kun on saanut lukea ja kuulla kommentteja siitä, miten Pennanen vaikuttaa olevan väärässä paikassa ja liian isoissa saappaissa. Ja samaan aikaan katsoo USA:n vaihtopenkin takana seisovaa setäriviä: Sullivan, Hynes, Tortorella, Quinn. Niin kuka Jalosen tilalle valittu valmentaja ei vaikuttaisi olevan väärässä paikassa ja liian isoissa saappaissa?
Pendon olemus kyllä häiritsee. Kokoajan itsellä tunne, että hän vain katselee peliä eikä ole yhtään sisällä pelissä. Lisäksi olemuksessa on selvää pelkoa, kuin peuralla ajovaloissa.
Ironista tietysti, että nyt on 365 päivän sisällä tämä neljän maan turnaus, mm-kisat ja olympialaiset. Juuri tuolle ajanjaksolle pitäisi osua valmentaja joka ei ainakaan opettele kuinka esim median edessä pitää touhuta. Toki Pendo saa paljon anteeksi jos tulokset ovat kovat, mutta jos ei ole niin kyllä tässä pitää laajemmin kysyä niiltä jotka ovat valmentaja valinnat tehneet, että miten on omasta mielestä suoriutuneet. Kyllä jo mahdollisesti tämän turnauksen jälkeen pitää katsoa kriittisesti Pendoa jos ajattelee vuoden päästä Milanon olympiaturnausta.
Joka tapauksessa olisi harkinnan arvoista myös Suomen erotella eht- ja mm-valmentaja, sekä Olympia/World Cup valmentajat toisistaan kun on molemmilla on lähtökohtaisesti ihan eri joukkueet ja taktiikatkin käytössä.
Itse kärsin yhä Pendon jälkeistä krapulaa, mitä jääkiekkoon tulee kokonaisuudessaan. Ei ole katsomoa, eikä ruutuplussaa. Yöt nukunAjatella, jos Olli Jokinen olisi valmentajana. Heti syttyisi nnostus näihinkin kisoihin. Samalla selvisi miksi olen torjunut Leijonat koko kauden ajan: Pennasen takia.
. Välierät on tiukassa MM-kisoissakin.
Heh. Pennanen mitään voita. Saa fudut vielä ennen olympialaisia.Minua on hieman alkanut vituttamaan tämä asenne Pennasta kohtaan. Antakaa nyt tekojen puhua puolestaan. Ajatuksenani on se, että mikäli Pennanen leijonaluotsina ensi vuonna ottaa olympiakultaa, teistä miltei jokaisella on kieli aika saatanan syvällä Pennasen anaalissa. Mikäli olen väärässä, i can live with that.
Siitä kait tässä kyse onkin. 6-1 ja Pennanen maalaa kuvaa jostain muusta.Antakaa nyt tekojen puhua puolestaan.
Antakaa nyt tekojen puhua puolestaan
Pennanen voitti yhden mestaruuden vyörytyskiekolla, kuvitteli keksineensä kiekon uudelleen ja julisti itsensä neroksi.Tuntuu, että Pennanen oli vuosia sitten paljon paremman ja ammattimaisemman valmentajan oloinen.
En tiedä mitä sen jälkeen on tapahtunut vai ovatko paineet Leijonien päävalmentajuudesta vain liikaa?